Fietsenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even douchen, aankleden, eten kopen en werken. Ontslagbrief inleveren.
dat was toch al oud nieuwsquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Hihi, ben net naar de film uitgevraagd door de roddelarts van hiernaast![]()
'Tenzij je niet met een oude taart uit wil'
Hihi, leuk karweitjequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even douchen, aankleden, eten kopen en werken. Ontslagbrief inleveren.
Ik heb net de CV een half uur laten draaien, nu is het huis voor de rest van de dag warm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:19 schreef freecell het volgende:
Ja, jammer hè? Ik heb nog nergens 2 weken achter elkaar de CV niet aan hoeven hebben. En ik heb het hier echt niet warmer dan 19 graden
Ga je doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Owwww die wil ik ook zien!! Von Trier!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hoor, we gaan naar de arthouse film Melancholia
http://www.imdb.com/title/tt1527186/
herkenbaar! documenten die ik bijna nooit nodig heb ben ik altijd kwijt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef freecell het volgende:
CV aan het updaten, maar ik heb de laatste tijd echt veel cursussen van mijn werk gevolgd en nu moet ik de certificaten gaan opzoeken om te weten wanneer
Hum.
Als het goed is (en meestal klopt dat bij ons in huis) liggen ze allemaal bij elkaar.
Maar waar hè?
heb meelij... hier staat de airco aan en het raam openquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gisteren ook weer eens de verwarming aangezet
gezellig! mits ze geen bijbedoelingen heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja hoor, we gaan naar de arthouse film Melancholia
http://www.imdb.com/title/tt1527186/
mag ik een beetje van jou? ik ben veels te lui daarvoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben juist heel dwangmatig met alles op vaste plekken bewaren... ook alles uitgesorteerd wat bij elkaar hoort in mapjes![]()
Nee, ik wil alles voor mezelf houden, das juist kickuhquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
mag ik een beetje van jou? ik ben veels te lui daarvoor.
Slim! Dank je!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Freecell, wat ik doe als ik een nieuw diploma of documentje heb, altijd even inscannen en online bewaren. Dan heb je iig altijd nog een fotokopie.
Hoe oud is ze Steer? MILF of GILF?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben juist heel dwangmatig met alles op vaste plekken bewaren... ook alles uitgesorteerd wat bij elkaar hoort in mapjes![]()
Na een verhuizing heb je nog wel eens dat het heul ergens anders ligt jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook alles op vaste plaatsen en in gelabelde mapjes
Maar dit hele mapje is... uhm... ergens!
En niet bij de andere mapjes op de vaste plek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |