hehe ja, anders ben ik er nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik loop voor op schema
Zal even wachten voor ik wegga
Nou, ruilen? Jij werken, ik op vakantie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk heb geen zin om op vakantie te gaan
Ok. Maar dan werk ik wel bij mijn eigen bedrijf hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, ruilen? Jij werken, ik op vakantie?
Ja nee dat kan niet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Maar dan werk ik wel bij mijn eigen bedrijf hoor
Hoe kan je trouwens geen zin hebben in vakantie????quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Maar dan werk ik wel bij mijn eigen bedrijf hoor
Ik ben zo gaar en moe en ik zie op tegen 3 uur in de auto zittenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens geen zin hebben in vakantie????
Drie uurtjes maar. Dat zijn 3 van je favoriete meezingCD'squote:Op maandag 29 augustus 2011 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben zo gaar en moe en ik zie op tegen 3 uur in de auto zitten
Dat kan dus weer nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Drie uurtjes maar. Dat zijn 3 van je favoriete meezingCD'sTomtom stem aan, airco lekker koud en de radio aan. EN dan kan je als je aangekomen bent op je vakantie adres, gelijk een grote dut doen
Van mij mag je mee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgenwakkergebeld
3x
P, ik wil mee, ik wil niet werken morgen
Ik heb geen idee, 3e x nam ik op en was er net opgehangen. En toen werd er weer gebeld en ook direct weer opgehangen toen ik opnamquote:
AL LANGquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:47 schreef golfer het volgende:
Bel-me-niet register nog niet ingevuld?
https://www.bel-me-niet.nl/consument/add/0
Dat heb ik ook een tijd gehad. De reden is dat callcentra vaak computergestuurd mensen opbellen uit zichzelf. Dus de telefonisten hoeven dat niet zelf te doen. Echter, de telefonisten kunnen al wel zien hoe vaak je bent opgebeld. Als je 15x niet opgenomen achter je naam hebt, drukken ze je snel weg en gaan door met de volgende klant waar ze evt. wel commissie op kunnen halen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, 3e x nam ik op en was er net opgehangen. En toen werd er weer gebeld en ook direct weer opgehangen toen ik opnam
Waarom trek je de stekker van de telefoon er niet uit als je nachtdienst hebt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen idee, 3e x nam ik op en was er net opgehangen. En toen werd er weer gebeld en ook direct weer opgehangen toen ik opnam
Idem hier. Mooi lettertype.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Verdana is voor schattige puppies? Ik gebruik altijd Verdana
Omdat dat nummer bij een handje vol mensen bekend was (goede vrienden en ouders) die me nooit 's morgens bellenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Waarom trek je de stekker van de telefoon er niet uit als je nachtdienst hebt?
Ik was laatst in een winkel waar ze rubberen nep-deegrollen verkochtenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat dat nummer bij een handje vol mensen bekend was (goede vrienden en ouders) die me nooit 's morgens bellen
gisteren ook weer eens de verwarming aangezetquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:19 schreef freecell het volgende:
Ja, jammer hè? Ik heb nog nergens 2 weken achter elkaar de CV niet aan hoeven hebben. En ik heb het hier echt niet warmer dan 19 graden
Fietsenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even douchen, aankleden, eten kopen en werken. Ontslagbrief inleveren.
dat was toch al oud nieuwsquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Hihi, ben net naar de film uitgevraagd door de roddelarts van hiernaast![]()
'Tenzij je niet met een oude taart uit wil'
Hihi, leuk karweitjequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even douchen, aankleden, eten kopen en werken. Ontslagbrief inleveren.
Ik heb net de CV een half uur laten draaien, nu is het huis voor de rest van de dag warm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:19 schreef freecell het volgende:
Ja, jammer hè? Ik heb nog nergens 2 weken achter elkaar de CV niet aan hoeven hebben. En ik heb het hier echt niet warmer dan 19 graden
Ga je doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Hihi, ben net naar de film uitgevraagd door de roddelarts van hiernaast![]()
'Tenzij je niet met een oude taart uit wil'
Owwww die wil ik ook zien!! Von Trier!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hoor, we gaan naar de arthouse film Melancholia
http://www.imdb.com/title/tt1527186/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |