Een topic of 5á6 geleden heeft hij dacht ik nog gepost.quote:Op zondag 11 september 2011 17:37 schreef kree het volgende:
Grappig dat dit topic/spel nog steeds loopt.
Heb toen nog eens actief meegepost maar dat is al een paar jaar terug inmiddels.
Is er ooit nog wat gehoord van harrie1 (die dit bedacht?)
Misschien ben ik je wel voor..... Morgen nieuwe auto ophalen en dan moet ik uiteraard een proefritje maken....quote:
daar komt toch geen hond ?!?!?quote:
Dat kan nog steeds wel, mooie omgeving.quote:Op zondag 18 september 2011 16:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tssk, alweer weg? Ik stelde mijn vrouw nog voor om een tripje richting Drachten/Burgum te maken.
Zoals ik zei, tijdgebrek.quote:
Dat deed ik dus ook.quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef -gt- het volgende:
gaat er iemand een zwarte_hand doen, anders haalt ik hem op vanaaf.....
yups snapt ikquote:Op zondag 18 september 2011 17:15 schreef GizartFRL het volgende:
Dat deed ik dus ook.
Ik beslis meestal als ie in de buurt ligt of ik er naartoe ga.
Onder het motto: weg=pech
Als transparante PNG:quote:Op zondag 18 september 2011 12:12 schreef zwarte_hand het volgende:
[...]
ik ben mijn zwartehand kwijt, daar baal ik van
Je zou het niet zeggen hè, als de stok de afgelopen x keer in Fryslân nog geen dag stil heeft gelegen en steeds binnen no-time de provincie weer uitgewerkt is door verschillende stokkers.quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar komt toch geen hond ?!?!?
[..]
Misschien dat dat een reden heeftquote:Op zondag 18 september 2011 18:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
knip
...en steeds binnen no-time de provincie weer uitgewerkt is door verschillende stokkers.
You're starting to believe.quote:Op zondag 18 september 2011 20:57 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien dat dat een reden heeft![]()
En? Ben je onderweg of niet?quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef -gt- het volgende:
gaat er iemand een zwarte_hand doen, anders ga ik een poging doen hem op te halen .....
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Balisto het volgende:
Hij ligt weer verleidelijk dichtbij. Is er al iemand onderweg?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Balisto het volgende:
De FOK!Stok ligt niet meer in Grootegast. Hij is samen met mij onderweg naar een nieuwe locatie.
Auwquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik was dus net in Grootegast, geen stok
als je de tt aan past doe het dan wel goed, schavuit!quote:
Tsja, risico van het vak hequote:
mjaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik was dus net in Grootegast, geen stok
Balisto had inderdaad gepost. Maar we gingen even langs UMCG, even wat brengen, dus ik deed de laatste check om ca. 14:40quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja
balisto HAD gepost he
of is de TT leading??
Zegt iemand uit Zeeland...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef malse-sjanker het volgende:
Weiwerd? Dat is bijna geen Nederland meer
Dan leg je hem toch ergens anders neer?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef malse-sjanker het volgende:
Weiwerd? Dat is bijna geen Nederland meer
Ja die mooie zonnige provincie bestaand uit eilanden met prima verbindingswegen, waar ze het woord 'file' nog niet kennen als vast begrip.quote:
Misschien dat ze daar en ander woord hebben voor een rij auto's achter elkaar op de snelwegquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
...eilanden met prima verbindingswegen, waar ze het woord 'file' nog niet kennen als vast begrip...
Polonaise?? Of is dat Brabants?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien dat ze daar en ander woord hebben voor een rij auto's achter elkaar op de snelweg
Kloptquote:Op zondag 25 september 2011 18:35 schreef Broertie het volgende:
Hij is zo makkelijk dat ik niet eens ga pinpointen...
271 km hier..quote:
als ie dr ligt, prima tochquote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan hem eventueel dinsdagavond ophalen, en in de nacht van woensdag op donderdag ergens droppen aan de andere kant van het land..
welke andere kant van het land??quote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan hem eventueel dinsdagavond ophalen, en in de nacht van woensdag op donderdag ergens droppen aan de andere kant van het land..
Dat is nogal een ruim begrip met de huidige locatie.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke andere kant van het land??
En? En? En?.....quote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
hopelijk is het een auto half uurtje, dan komt ie misschien iets minder in een uithoek te liggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:41 schreef Miendientje het volgende:
Eigenlijk is het maar een half uur rijden en heb ik donderdag ook nog tijd. Dus wie weet...
Ik vraag me eigenlijk vooral af, wat jullie zonder elkaar zouden moetenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:21 schreef babybel het volgende:
naja nijn en ik hebben de stok al 3x vanuit Deventer opgehaald in exact diezelfde hoek in Grunn... Geen zin om dat een vierde keer te doen![]()
(wat moeten jullie toch ook zonder ons hehe)
In Groningen. Maar ik heb hem nu maar aan een ander bord in Groningen neer gelegd. Het werd al wat donker maar ik denk dat de foto nog wel herkenbaar genoeg zijn:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar wilde je hem eigenlijk neerleggen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |