Wanneerquote:Op zondag 4 september 2011 16:23 schreef Puala het volgende:
Nijn, daar hou ik je aan! De stok ligt achterin de auto, de verplaatsing is straks. Niet ver, maar dan is ie vandaag nog geplaatst
Pot verwijt de ketel?quote:Op maandag 5 september 2011 11:34 schreef swarmahoer het volgende:
is er nu nog geen pinpoint? luie donders
he he he he he!! Pas op. Hij ligt wel 100 meter van mn toekomstige huis vandaanquote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is dat voor derdewereldgebiednergens Google Street View
Ik denk dat ik hierin mee ga. Netjes gevondenquote:Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef swollywood het volgende:
Pinpoint
Op deze kruising moet het zijn. Als je d.m.v. streetview de Panoramio-foto bekijkt, komt het grijze gedeelte onderaan het huis en de schuur ernaast overeen met de foto van het stokbord.
Leg hem dan 20 km noordelijker!quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:17 schreef swarmahoer het volgende:
als ik morgen met de auto naar appelpop ga neem ik m mee!!
Wie heeft hem eigenlijk? Dat zware dingquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef 2cv het volgende:
Is er al iets bekend over de stalen stok ?
is ie al onderweg??quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:17 schreef swarmahoer het volgende:
als ik morgen met de auto naar appelpop ga neem ik m mee!!
quote:Op zondag 11 september 2011 13:21 schreef boertie het volgende:
Niemand onderweg? Dan ga ik met een kwartiertje richting Tiel
Een topic of 5á6 geleden heeft hij dacht ik nog gepost.quote:Op zondag 11 september 2011 17:37 schreef kree het volgende:
Grappig dat dit topic/spel nog steeds loopt.
Heb toen nog eens actief meegepost maar dat is al een paar jaar terug inmiddels.
Is er ooit nog wat gehoord van harrie1 (die dit bedacht?)
Misschien ben ik je wel voor..... Morgen nieuwe auto ophalen en dan moet ik uiteraard een proefritje maken....quote:
daar komt toch geen hond ?!?!?quote:
Dat kan nog steeds wel, mooie omgeving.quote:Op zondag 18 september 2011 16:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tssk, alweer weg? Ik stelde mijn vrouw nog voor om een tripje richting Drachten/Burgum te maken.
Zoals ik zei, tijdgebrek.quote:
Dat deed ik dus ook.quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef -gt- het volgende:
gaat er iemand een zwarte_hand doen, anders haalt ik hem op vanaaf.....
yups snapt ikquote:Op zondag 18 september 2011 17:15 schreef GizartFRL het volgende:
Dat deed ik dus ook.
Ik beslis meestal als ie in de buurt ligt of ik er naartoe ga.
Onder het motto: weg=pech
Als transparante PNG:quote:Op zondag 18 september 2011 12:12 schreef zwarte_hand het volgende:
[...]
ik ben mijn zwartehand kwijt, daar baal ik van
Je zou het niet zeggen hè, als de stok de afgelopen x keer in Fryslân nog geen dag stil heeft gelegen en steeds binnen no-time de provincie weer uitgewerkt is door verschillende stokkers.quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar komt toch geen hond ?!?!?
[..]
Misschien dat dat een reden heeftquote:Op zondag 18 september 2011 18:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
knip
...en steeds binnen no-time de provincie weer uitgewerkt is door verschillende stokkers.
You're starting to believe.quote:Op zondag 18 september 2011 20:57 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien dat dat een reden heeft![]()
En? Ben je onderweg of niet?quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef -gt- het volgende:
gaat er iemand een zwarte_hand doen, anders ga ik een poging doen hem op te halen .....
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Balisto het volgende:
Hij ligt weer verleidelijk dichtbij. Is er al iemand onderweg?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Balisto het volgende:
De FOK!Stok ligt niet meer in Grootegast. Hij is samen met mij onderweg naar een nieuwe locatie.
Auwquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik was dus net in Grootegast, geen stok
als je de tt aan past doe het dan wel goed, schavuit!quote:
Tsja, risico van het vak hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |