Dat kan nog steeds wel, mooie omgeving.quote:Op zondag 18 september 2011 16:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tssk, alweer weg? Ik stelde mijn vrouw nog voor om een tripje richting Drachten/Burgum te maken.
Zoals ik zei, tijdgebrek.quote:
Dat deed ik dus ook.quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef -gt- het volgende:
gaat er iemand een zwarte_hand doen, anders haalt ik hem op vanaaf.....
yups snapt ikquote:Op zondag 18 september 2011 17:15 schreef GizartFRL het volgende:
Dat deed ik dus ook.
Ik beslis meestal als ie in de buurt ligt of ik er naartoe ga.
Onder het motto: weg=pech
Als transparante PNG:quote:Op zondag 18 september 2011 12:12 schreef zwarte_hand het volgende:
[...]
ik ben mijn zwartehand kwijt, daar baal ik van
Je zou het niet zeggen hè, als de stok de afgelopen x keer in Fryslân nog geen dag stil heeft gelegen en steeds binnen no-time de provincie weer uitgewerkt is door verschillende stokkers.quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar komt toch geen hond ?!?!?
[..]
Misschien dat dat een reden heeftquote:Op zondag 18 september 2011 18:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
knip
...en steeds binnen no-time de provincie weer uitgewerkt is door verschillende stokkers.
You're starting to believe.quote:Op zondag 18 september 2011 20:57 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien dat dat een reden heeft![]()
En? Ben je onderweg of niet?quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef -gt- het volgende:
gaat er iemand een zwarte_hand doen, anders ga ik een poging doen hem op te halen .....
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Balisto het volgende:
Hij ligt weer verleidelijk dichtbij. Is er al iemand onderweg?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Balisto het volgende:
De FOK!Stok ligt niet meer in Grootegast. Hij is samen met mij onderweg naar een nieuwe locatie.
Auwquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik was dus net in Grootegast, geen stok
als je de tt aan past doe het dan wel goed, schavuit!quote:
Tsja, risico van het vak hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |