mjaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik was dus net in Grootegast, geen stok
Balisto had inderdaad gepost. Maar we gingen even langs UMCG, even wat brengen, dus ik deed de laatste check om ca. 14:40quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja
balisto HAD gepost he
of is de TT leading??
Zegt iemand uit Zeeland...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef malse-sjanker het volgende:
Weiwerd? Dat is bijna geen Nederland meer
Dan leg je hem toch ergens anders neer?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef malse-sjanker het volgende:
Weiwerd? Dat is bijna geen Nederland meer
Ja die mooie zonnige provincie bestaand uit eilanden met prima verbindingswegen, waar ze het woord 'file' nog niet kennen als vast begrip.quote:
Misschien dat ze daar en ander woord hebben voor een rij auto's achter elkaar op de snelwegquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
...eilanden met prima verbindingswegen, waar ze het woord 'file' nog niet kennen als vast begrip...
Polonaise?? Of is dat Brabants?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien dat ze daar en ander woord hebben voor een rij auto's achter elkaar op de snelweg
Kloptquote:Op zondag 25 september 2011 18:35 schreef Broertie het volgende:
Hij is zo makkelijk dat ik niet eens ga pinpointen...
271 km hier..quote:
als ie dr ligt, prima tochquote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan hem eventueel dinsdagavond ophalen, en in de nacht van woensdag op donderdag ergens droppen aan de andere kant van het land..
welke andere kant van het land??quote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan hem eventueel dinsdagavond ophalen, en in de nacht van woensdag op donderdag ergens droppen aan de andere kant van het land..
Dat is nogal een ruim begrip met de huidige locatie.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke andere kant van het land??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |