mjaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik was dus net in Grootegast, geen stok
Balisto had inderdaad gepost. Maar we gingen even langs UMCG, even wat brengen, dus ik deed de laatste check om ca. 14:40quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja
balisto HAD gepost he
of is de TT leading??
Zegt iemand uit Zeeland...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef malse-sjanker het volgende:
Weiwerd? Dat is bijna geen Nederland meer
Dan leg je hem toch ergens anders neer?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef malse-sjanker het volgende:
Weiwerd? Dat is bijna geen Nederland meer
Ja die mooie zonnige provincie bestaand uit eilanden met prima verbindingswegen, waar ze het woord 'file' nog niet kennen als vast begrip.quote:
Misschien dat ze daar en ander woord hebben voor een rij auto's achter elkaar op de snelwegquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
...eilanden met prima verbindingswegen, waar ze het woord 'file' nog niet kennen als vast begrip...
Polonaise?? Of is dat Brabants?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien dat ze daar en ander woord hebben voor een rij auto's achter elkaar op de snelweg
Kloptquote:Op zondag 25 september 2011 18:35 schreef Broertie het volgende:
Hij is zo makkelijk dat ik niet eens ga pinpointen...
271 km hier..quote:
als ie dr ligt, prima tochquote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan hem eventueel dinsdagavond ophalen, en in de nacht van woensdag op donderdag ergens droppen aan de andere kant van het land..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |