mjaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik was dus net in Grootegast, geen stok
Balisto had inderdaad gepost. Maar we gingen even langs UMCG, even wat brengen, dus ik deed de laatste check om ca. 14:40quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja
balisto HAD gepost he
of is de TT leading??
Zegt iemand uit Zeeland...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef malse-sjanker het volgende:
Weiwerd? Dat is bijna geen Nederland meer
Dan leg je hem toch ergens anders neer?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef malse-sjanker het volgende:
Weiwerd? Dat is bijna geen Nederland meer
Ja die mooie zonnige provincie bestaand uit eilanden met prima verbindingswegen, waar ze het woord 'file' nog niet kennen als vast begrip.quote:
Misschien dat ze daar en ander woord hebben voor een rij auto's achter elkaar op de snelwegquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
...eilanden met prima verbindingswegen, waar ze het woord 'file' nog niet kennen als vast begrip...
Polonaise?? Of is dat Brabants?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien dat ze daar en ander woord hebben voor een rij auto's achter elkaar op de snelweg
Kloptquote:Op zondag 25 september 2011 18:35 schreef Broertie het volgende:
Hij is zo makkelijk dat ik niet eens ga pinpointen...
271 km hier..quote:
als ie dr ligt, prima tochquote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan hem eventueel dinsdagavond ophalen, en in de nacht van woensdag op donderdag ergens droppen aan de andere kant van het land..
welke andere kant van het land??quote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan hem eventueel dinsdagavond ophalen, en in de nacht van woensdag op donderdag ergens droppen aan de andere kant van het land..
Dat is nogal een ruim begrip met de huidige locatie.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke andere kant van het land??
En? En? En?.....quote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
hopelijk is het een auto half uurtje, dan komt ie misschien iets minder in een uithoek te liggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:41 schreef Miendientje het volgende:
Eigenlijk is het maar een half uur rijden en heb ik donderdag ook nog tijd. Dus wie weet...
Ik vraag me eigenlijk vooral af, wat jullie zonder elkaar zouden moetenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:21 schreef babybel het volgende:
naja nijn en ik hebben de stok al 3x vanuit Deventer opgehaald in exact diezelfde hoek in Grunn... Geen zin om dat een vierde keer te doen![]()
(wat moeten jullie toch ook zonder ons hehe)
In Groningen. Maar ik heb hem nu maar aan een ander bord in Groningen neer gelegd. Het werd al wat donker maar ik denk dat de foto nog wel herkenbaar genoeg zijn:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar wilde je hem eigenlijk neerleggen dan?
Klopt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef Miendientje het volgende:
Renesite. dat zone 60 bordje was bij jou toch omgedraaid? Dat hing nu weer goed.
Ik zou het niet weten?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was even piekeren op de vroege zaterdagmorgen. Maar ik weet het! Nu vrouwlief nog lief aankijken
Waar ligt hijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooie dag, niets op de planning en ik woon in Groningen zelf, vandaar.
Anyway, weer thuis. Ik ben nu met de foto's bezig
Er staat wel een hint in de eerdere post van mij
Mijn vrouw wilde hem bij het eerste het beste bord van 't Waar neerleggen. Ik wist dat die weg doodliep, dus vroeg daarin te rijden, in de hoop een bord te vinden. Toen we dus dit bord tegenkwamen vond ik het ook een erg mooie en leuke locatie. En inderdaad, het viel mij ook op dat gemeente Scheemda niet meer bestaat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef Balisto het volgende:
Zeker een mooie plek. Een plaatsnaambord oude stijl, met een gemeente die niet meer bestaat, in een hoek direct na een bruggetje. Goed gevonden!
Precies, want wie wil er nou met zo'n spel meedoen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef Miendientje het volgende:
In Bierum hing hij ook nogal opvallend. De tekst op de stok zal voor de meeste mensen voldoende zijn om hem te laten hangen.
In 't Waar?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef malse-sjanker het volgende:
Er staat inmiddels al een ploeg van de E.O.D. de fokstok te ontmantelen, er zijn 20 rechercheurs op deze zaak gezet om uit te zoeken wie de stok heeft geplaatst en met welke bedoelingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |