welke andere kant van het land??quote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan hem eventueel dinsdagavond ophalen, en in de nacht van woensdag op donderdag ergens droppen aan de andere kant van het land..
Dat is nogal een ruim begrip met de huidige locatie.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke andere kant van het land??
En? En? En?.....quote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan hem eventueel dinsdagavond ophalen, en in de nacht van woensdag op donderdag ergens droppen aan de andere kant van het land..
hopelijk is het een auto half uurtje, dan komt ie misschien iets minder in een uithoek te liggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:41 schreef Miendientje het volgende:
Eigenlijk is het maar een half uur rijden en heb ik donderdag ook nog tijd. Dus wie weet...
Ik vraag me eigenlijk vooral af, wat jullie zonder elkaar zouden moetenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:21 schreef babybel het volgende:
naja nijn en ik hebben de stok al 3x vanuit Deventer opgehaald in exact diezelfde hoek in Grunn... Geen zin om dat een vierde keer te doen![]()
(wat moeten jullie toch ook zonder ons hehe)
In Groningen. Maar ik heb hem nu maar aan een ander bord in Groningen neer gelegd. Het werd al wat donker maar ik denk dat de foto nog wel herkenbaar genoeg zijn:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar wilde je hem eigenlijk neerleggen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |