Als je grijs een toffe kleur vindt heb je de dag van je levenquote:
De zon schijnt hier zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je grijs een toffe kleur vindt heb je de dag van je leven![]()
(hier tenminste)
Maar dan woon je wel in Den Helder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De zon schijnt hier zoals gewoonlijk(Meeste zonuren per jaar
)
Ja, dat geloof ik best!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De zon schijnt hier zoals gewoonlijk(Meeste zonuren per jaar
)
Ja, dat moet je ook maar willen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar dan woon je wel in Den Helder.
Het enige goede aan Den Helder is de boot naar Texel, da's zeker waar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook maar willen...
Wel mooi dichtbij de Wadden
Hetzefde geldt voor Holwerd en Lauwersoog, al ga je dan niet naar Texelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het enige goede aan Den Helder is de boot naar Texel, da's zeker waar.
Geen idee hoe dat smaakt... Ik heb zelf nog ff een bakkie ingeschonkenquote:
De coalitie hier ligt weer op de schopquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar dan woon je wel in Den Helder.
Hé, daar is hem!quote:
quote:
hoe kan dat nou weer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:17 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag.
na 2 uurtjes slaap zit ik meer dood dan leven achter m'n pc.......
bareuh
ik kon vannacht niet slapen. ben tegen 10en pas in slaap gevallen, maar ik wilde niet te lang slapen omdat ik anders vannacht niet slaap en morgennacht niet en maandag moet ik een dagje werken en dan is het belangrijk dat ik iig een beetje uitgerust ben.quote:
aaah vervelend... maarja lang doorslapen helpt idd vaak ook niet echt. Gewoon vanavond op tijd naar bed gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kon vannacht niet slapen. ben tegen 10en pas in slaap gevallen, maar ik wilde niet te lang slapen omdat ik anders vannacht niet slaap en morgennacht niet en maandag moet ik een dagje werken en dan is het belangrijk dat ik iig een beetje uitgerust ben.
maar ik maak het vast ingewikkelder dan het is
ben ik ook van planquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:30 schreef alors het volgende:
[..]
aaah vervelend... maarja lang doorslapen helpt idd vaak ook niet echt. Gewoon vanavond op tijd naar bed gaan.
twitter:Timur3FM twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:42:22Vanmiddag nemen we wraak op telefonische verkopers. Luister om 13u20 hoe we er 1 keihard te pakken nemen. #TimurOpenRadio #3FM Legendarisch. reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:41 schreef ConscienceNL het volgende:
twitter:Timur3FM twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:42:22Vanmiddag nemen we wraak op telefonische verkopers. Luister om 13u20 hoe we er 1 keihard te pakken nemen. #TimurOpenRadio #3FM Legendarisch. reageer retweet
rustig! visualiseer een bos bloemen om je niet-startende auto heen en het gaat vast al wat beter. en daarna moet je oker in je kamer aanbrengen, dat is van huis uit een juichkleur!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]In dit soort gevallen vestig ik m'n hoop op TwitWouter want ik ga straks weg en kan het niet 'live' horen.
Eigenlijk zou ik al weg zijn maar de auto wil niet starten. Dat ding is in de 2 jaar dat ik hem heb iedere maand al over de flos geweest.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rustig! visualiseer een bos bloemen om je niet-startende auto heen en het gaat vast al wat beter. en daarna moet je oker in je kamer aanbrengen, dat is van huis uit een juichkleur!
die bos bloemen komt van een stukje Vliegende Panters, de kleur oker is uit een show van Youpquote:
en toen heb je ook gedaan of je dood ging?quote:
ja iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, wel een beetje over het randje... Als ze 112 laten bellen
naast je loten ook nog gratis adviesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
u moet op zoek naar een psychiater, dat is het beste voor de samenleving![]()
![]()
zal wel 538SlamFM-volk zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Die teamleider was echt een regelrechte ramp hoor. En dat meisje was maar heel even echt geschrokken en mss ook wel een beetje dom
Ze waren beiden al te dom omdat ze Timur niet kenden
HAaha ik ga het nogmaals luisterenquote:
goedemiddagquote:
Bert was primaquote:
Thanks!!quote:
zeker doen. is prachtige radio!quote:
Als ik niet al bijna aan het limiet van de FUP zat had ik het nu mobiel bekekenquote:
tja, wie hip wil zijn moet pijn lijdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik niet al bijna aan het limiet van de FUP zat had ik het nu mobiel bekeken
Hoeveel MB zit je nu al op dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik niet al bijna aan het limiet van de FUP zat had ik het nu mobiel bekeken
Ik ben heel niet hip, ik heb alleen wat tijd over en dan is m'n mobieltje een leuke afleidingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, wie hip wil zijn moet pijn lijden
Geen idee, kreeg van de week een sms van Hi dat ik op 80% van mijn limiet zat en dat de snelheid werd verlaagd. Ik merk geen verschilquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeveel MB zit je nu al op dan?
FUP was laatst bij Vodafone 800MB..
ja, maar je hebt wel een hippe en moderne gsm!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben heel niet hip, ik heb alleen wat tijd over en dan is m'n mobieltje een leuke afleiding
Dat dan weer wel! Maar eigenlijk alleen maar omdat ik stinkend jaloers was op Pino omdat hij hem ook heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar je hebt wel een hippe en moderne gsm!
en straks lekker springuh op Chelsea Dagger!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! Maar eigenlijk alleen maar omdat ik stinkend jaloers was op Pino omdat hij hem ook heeft
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! Maar eigenlijk alleen maar omdat ik stinkend jaloers was op Pino omdat hij hem ook heeft
patsersquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
beuh. is het normaal dat je na een nacht amper slapen ook geen honger hebt??? ik heb ong 2 uur geslapen sinds 10u gisterenochtend en sinds 1u vannacht heb ik 1 koekreep op
'Jullie Nederlands, of Noord-Belgen'quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:05 schreef 3rdRock het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/45062831
dat interview van dJvT met Tom "dEUS" Barman![]()
dat stukje over QotSA is hilarisch
Nog een windhoos gespot vandaag? Lees net dat er bij jou op het voetbalveld een heeft huisgehoudenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Jullie Nederlands, of Noord-Belgen'
Ik las het net ja, bruutquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog een windhoos gespot vandaag? Lees net dat er bij jou op het voetbalveld een heeft huisgehouden
dat ook nog ja. ga zo toch maar eens iets te eten maken anders val ik straks nog flauw. verder vanavond beetje game, misschien een filmpje en op tijd naar bed en vroeg er weer uit morgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik ook! Of eigenlijk heb ik dan nergens zin in...
Ik hou gewoon m'n ritme zo normaal mogelijk aan, komt een dag later wel weer goed! En slaap haal je toch niet meer in helaas...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ook nog ja. ga zo toch maar eens iets te eten maken anders val ik straks nog flauw. verder vanavond beetje game, misschien een filmpje en op tijd naar bed en vroeg er weer uit morgen
nee, t moet nog op TV komen volgens mij. De Zomer door oid met Nick en Simon en Jan Smit en Henk Westbroek en Coen & Sander en Acda & De Munnik en vast nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef minthy het volgende:
Wat een Volendamgeweld op nr 1 en 2 in de MT50 net, volgens mij is er weer een tv-programma totaal aan me voorbij gegaan
Ah, dank je. Nu kan ik het bewust langs me heen laten gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, t moet nog op TV komen volgens mij. De Zomer door oid met Nick en Simon en Jan Smit en Henk Westbroek en Coen & Sander en Acda & De Munnik en vast nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.
Hoop dat dit ook gelijk het laatste festival van dit jaar isquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:03 schreef Cee het volgende:
Net de telefoonterreur-actie met Timur gekeken/gehoord.
Ben normaal zaterdags hier ook niet te vinden, maar vanavond even rustig aan. Voor het eerst dit jaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!!![]()
Het is eng rustig hier...
Ik meestal wel, maar zo rustig als nu heb ik het nog niet vaak gezien... Iedereen zit vast 4,5u voor de tv naar Kevin Costner te staren. Of voetbal, zou ook kunnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:01 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ben normaal zaterdags hier ook niet te vinden, maar vanavond even rustig aan. Voor het eerst dit jaar.
Pulp op BBC3.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik meestal wel, maar zo rustig als nu heb ik het nog niet vaak gezien... Iedereen zit vast 4,5u voor de tv naar Kevin Costner te staren. Of voetbal, zou ook kunnen
Waterworld??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik meestal wel, maar zo rustig als nu heb ik het nog niet vaak gezien... Iedereen zit vast 4,5u voor de tv naar Kevin Costner te staren. Of voetbal, zou ook kunnen
Ik heb wel BBC3, maar ik houd niet van Pulp. Family guy begint pas om 1u helaas...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Waterworld??
nee, ik heb net cabaret op 1 gekeken en ga nu voetbal kijken. heb helaas geen BBC3. en This is Hardcore van Pulp is 1 van mijn favoriete platen
Jep zeker lekker. Vast wel te vinden op lsdb.euquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:56 schreef Flepke het volgende:
Lekker mixje hoor is dit live?
Ergens na afloop te downloaden?
ah, aan die film heb ik me nooit gewaagd....en ga ik vandaag ook zeker niet doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb wel BBC3, maar ik houd niet van Pulp. Family guy begint pas om 1u helaas...
En geen Waterworld maar de eeuwigdurende klassieker Dances with Wolves (destijds in de bios gezien, man wat een houten gat had ik)
Is wel heel erg mooi, maar ook heel erg langquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, aan die film heb ik me nooit gewaagd....en ga ik vandaag ook zeker niet doen
Foei, dat is een uitzoekwerk geweest!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef Evertjan het volgende:
iemand heeft alle gasten van EW aan de wikipedia pagina toegevoegdt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ekstra_Weekend
Of een goed geheugen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Foei, dat is een uitzoekwerk geweest!
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
weten jullie het nog? een jaar geleden was de laatste DER RUDY!
(ja, dat was op vrijdag, maar t was wel de nacht van 27 op 28 augustus
zonde, was een mooie nacht, zowel op de radio als in dit topicquote:
Hier ook een raar ritme van 5.30 tot 18.00 geslapen, nu dus klaarwakkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde, was een mooie nacht, zowel op de radio als in dit topic
en nu ga ik maar eens proberen te slapen. eens kijken of dat nu wel wil na een waardeloze nacht de afgelopen nacht. heb nu in 38u ong 2 uur geslapen.....en ik voel me nog best redelijk eigenlijk.
welterusten iedereen en tot Timur!
BNR is alleen boeiend tussen 6 en 8 door de weeksquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoop nog altijd stiekum dat ze op BNR verder gaan
kan niet zo goed tegen het toontje van Humberto Tanquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:35 schreef borisz het volgende:
[..]
BNR is alleen boeiend tussen 6 en 8 door de weeks. De rest is herhaling
Ja de Autoshow is ergens op de zaterdagmiddag te horen bij de TROS.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan niet zo goed tegen het toontje van Humberto TanVrijdagmiddag met Genee is nog wel leuk en de autoshow ofc maar die gaat naar de TROS toe
Vriendin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat was ik nog ff vergeten erbij te zeggenquote:
Geeft nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat was ik nog ff vergeten erbij te zeggen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
Ik stel u voor aan het nieuwe poesje
[ afbeelding ]
Die uitzending wasquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
weten jullie het nog? een jaar geleden was de laatste DER RUDY!
(ja, dat was op vrijdag, maar t was wel de nacht van 27 op 28 augustus
Toen ik de titel las had ik iets anders verwacht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe:quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onze nieuwe:
[ afbeelding ]
Bijna dezelfde.
Ik heb geen poesjequote:Op zondag 28 augustus 2011 12:12 schreef Cee het volgende:
De poesjes van borisz en Pino.Dat klinkt heel vreemd.
Wat een vreselijk middelmatig MH zeg. Geen donder aan.
twitter:Quinty_Schoot twitterde op zondag 28-08-2011 om 12:20:02Waarom draait #3FM NOOIT justin bieber !! kom op draai da is wa meer ! reageer retweet
helemaal mee eens! baby baby!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:27 schreef themauster het volgende:
twitter:Quinty_Schoot twitterde op zondag 28-08-2011 om 12:20:02Waarom draait #3FM NOOIT justin bieber !! kom op draai da is wa meer ! reageer retweet
Pas als ze normaal leert spellen mag ze 't horen, eerder niet. Zo'n ouder zou ik zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:27 schreef themauster het volgende:
twitter:martijnmuijs twitterde op zondag 28-08-2011 om 12:29:03Je moet als Goedheiligman toch wat met je vrije tijd. RT @NOS Sintnicolaas zesde na speerwerpen http://t.co/Jm2sq9C reageer retweet
Terecht klachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:27 schreef themauster het volgende:
ik vind het wel heel knap dat ze "draait" goed heeft getypt!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas als ze normaal leert spellen mag ze 't horen, eerder niet. Zo'n ouder zou ik zijn.
jij luistert via FM of je hebt voorspellende gavenquote:
Als Baby Baby van een van de 3fm knuffelartiesten zou zijn zou het zelfs MH geweest zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:30 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht klachtWaarom wel Hot Chelle Rae, Gavin DeGraw, Katy Perry etc en geen Bieber?
Baby baby baby OOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH
Ja idd, als het door een blond meisje was gezongen ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Baby Baby van een van de 3fm knuffelartiesten zou zijn zou het zelfs MH geweest zijn.
Ik luister digitaal via de tv. Enige manier waarop ik 3fm hier dezer tijden fatsoenlijk door krijg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij luistert via FM of je hebt voorspellende gaven
ik vind het eigenlijk wel een typische Kane-plaat!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Baby Baby van een van de 3fm knuffelartiesten zou zijn zou het zelfs MH geweest zijn.
Ik hoor een schaapquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk wel een typische Kane-plaat!
* 3rdRock doet kaken op elkaar en "zingt": "baby baby"
Ik vind het een GBTTZ plaat, als GBTTZ fatsoenlijke nummers zou kunnen maken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk wel een typische Kane-plaat!
* 3rdRock doet kaken op elkaar en "zingt": "baby baby"
mij bevalt online luisteren prima. aardig setje speakers aan de pc en dan hoor ik geen verschil tussen de ether en via internetquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister digitaal via de tv. Enige manier waarop ik 3fm hier dezer tijden fatsoenlijk door krijg.Online is ook een optie maar is niet zo goed qua geluid en dan werkt m'n computer traag.
hoorde ik volgens mij nog voorbijkomen in dat cabaretprogramma gisteren op ned1, maar het kan natuurlijk ook iets zijn geweest wat er een beetje op leekquote:
dat wilde ik net postenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:30 schreef themauster het volgende:
twitter:martijnmuijs twitterde op zondag 28-08-2011 om 12:29:03Je moet als Goedheiligman toch wat met je vrije tijd. RT @NOS Sintnicolaas zesde na speerwerpen http://t.co/Jm2sq9C reageer retweet
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
deze wist ik ook! lekker AAF zodadelijk op de radio. heeft ervoor gezorgd dat ik MJ een beetje ging waarderen
ik vond MJ vroeger kut, maar toen hoorde ik deze cover en ben ik ook wat meer naar MJ gaan luisteren. en ik houd wel van dit soort slechte emo-coversquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:10 schreef alors het volgende:
[..]
deze is net zo kut als die Beat It van dat andere stelletje emorockers.
MJ
wanneer slaapt deze man???twitter:rudymackay twitterde op zondag 28-08-2011 om 13:32:54Jaaaahooor, deze week EN de ochtendshow op Radio 6 EN de avondshow op 3FM, ook za die van Annemieke EN wat voiceoverwerk doen. #goudenbergen reageer retweet
BAAS.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef 3rdRock het volgende:
wanneer slaapt deze man???twitter:rudymackay twitterde op zondag 28-08-2011 om 13:32:54Jaaaahooor, deze week EN de ochtendshow op Radio 6 EN de avondshow op 3FM, ook za die van Annemieke EN wat voiceoverwerk doen. #goudenbergen reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op zondag 28-08-2011 om 13:37:51@rudymackay wil je het vervangen van Annemieke vrijdag nog een keer tweeten? dan vergeet ik het niet
reageer retweet
twitter:
*raakt aan*quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:41 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:3rdrocknl twitterde op zondag 28-08-2011 om 13:37:51@rudymackay wil je het vervangen van Annemieke vrijdag nog een keer tweeten? dan vergeet ik het niet
reageer retweet
twitter:
oe, you touched my tralalala!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek je schoonvader.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef Cee het volgende:
Wat is dit, zoek je stijf om kwart voor 2?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef Cee het volgende:
Wat is dit, zoek je stijf om kwart voor 2?als ie dood is zal de lijkstijfheid wel zijn begonnen met intreden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik volg hem ook op Twitter en ik vraag me af of ie zich zo langzamerhand niet laat misbruiken. Heeft 3FM nu al meerdere malen gezegd geen ruimte voor hem te hebben? En toch komt ie telkens opdraven als invallertje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef 3rdRock het volgende:
De avondshow was sowieso al afgesproken, dus dat is niet 'opdraven als invallertje'.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik volg hem ook op Twitter en ik vraag me af of ie zich zo langzamerhand niet laat misbruiken. Heeft 3FM nu al meerdere malen gezegd geen ruimte voor hem te hebben? En toch komt ie telkens opdraven als invallertje.
Dat idee heb ik ook al eens gehad...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik volg hem ook op Twitter en ik vraag me af of ie zich zo langzamerhand niet laat misbruiken. Heeft 3FM nu al meerdere malen gezegd geen ruimte voor hem te hebben? En toch komt ie telkens opdraven als invallertje.
Ik snap dat hij er blij mee is en wij kunnen daar ook alleen maar blij van worden, gok ik zo. Maar hij is geen vaste DJ op 3FM met een eigen programma en neemt hier en daar programma's over voor een tijdje, al dan niet afgesproken. Ik zou de eer aan mezelf houden en gewoon een vaste plek willen, of gewoon helemaal niet. Ik vind dit zo ontzettend zonde voor Rudy. Maar goed, da's alleen maar mijn mening.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De avondshow was sowieso al afgesproken, dus dat is niet 'opdraven als invallertje'.
En die paar uurtje Annemiek is alleen maar mooi, hij is blij dat hij dan kan komen ook al is het niet blijvend.
Wat een wijsneusquote:
nja, misschien wel, maar zo houdt hij wel het vuurtje warm voor het geval er een dj vertrekt. boendien is geld natuurlijk ook geld en echt een vast inkomen heeft ie niet volgens mij...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is ie daarnaast ook nog steeds docent of niet? Voor de rest ben ik het ook wel met alles wat nu gezegd is eens, hoor, ik moest alleen even m'n ei er over kwijtquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, misschien wel, maar zo houdt hij wel het vuurtje warm voor het geval er een dj vertrekt. boendien is geld natuurlijk ook geld en echt een vast inkomen heeft ie niet volgens mij...
ja, hij doceert ook nog ja! daar had ik niet aan gedacht, maar ook niet bepaald fulltime volgens mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is ie daarnaast ook nog steeds docent of niet? Voor de rest ben ik het ook wel met alles wat nu gezegd eens is, hoor, ik moest alleen even m'n ei er over kwijtZulke dingen hebben altijd twee kanten.
En dan nu op naar Alice in Wonderland van Tim Burton
Google+quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een wijsneus![]()
Die van mij worden al vaak genoeg op Twitter, FB en Google+ gegooid dus ga ik hier niet nog eens plempen
Ik vind de mobiele app geniaal, kun je meer mee dan via pcquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, nog maar één keertje op gekeken sinds het begin van al mijn vakanties.
De pest is dat het volgens mij niet als grap is bedoeld... Ik zie ze nu voor het eerst en volgens mij zijn ze beide erg zwakbegaafd. Best sneu om te zienquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:50 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vreselijk. Het is ook gewoon niet grappig.
klopt. ze werken beiden op[ een sociale werkplaats en ik geloof dat ze een IQ van rond de 60 hebben. Rinus staat volgens mij ook onder begeleiding, maar die kan er natuurlijk niet constant bovenop zitten. Die jongen moet ook oppassen dat er geen misbruik van hem gemaakt wordt; dat ie niet uitgebuit wordt. Gelukkig valt dat nog wel mee, maar hij wordt wel aardig belachelijk gemaakt terwijl hij gewoon doet wat ie leuk vindt en waarvan hij denkt dat ie het kan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:54 schreef minthy het volgende:
[..]
De pest is dat het volgens mij niet als grap is bedoeld... Ik zie ze nu voor het eerst en volgens mij zijn ze beide erg zwakbegaafd. Best sneu om te zien
ook aankopen, veel te weinig kwaliteit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Er is 1 oplossing en dat is een nieuwe trainer.
Reken maar dat er misbruik van gemaakt wordt... Hij leek het nog wel aardig te begrijpen maar zij was wel van erg laag niveau.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. ze werken beiden op[ een sociale werkplaats en ik geloof dat ze een IQ van rond de 60 hebben. Rinus staat volgens mij ook onder begeleiding, maar die kan er natuurlijk niet constant bovenop zitten. Die jongen moet ook oppassen dat er geen misbruik van hem gemaakt wordt; dat ie niet uitgebuit wordt. Gelukkig valt dat nog wel mee, maar hij wordt wel aardig belachelijk gemaakt terwijl hij gewoon doet wat ie leuk vindt en waarvan hij denkt dat ie het kan.
Nou?quote:
ik heb een vaio laptop overgekocht van m'n broer.. goed dingetje die laptop. maar d'r zit ook een webcam op.. d'r staat op geintegreerde camera en microfoon..quote:
http://forum.fok.nl/digquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb een vaio laptop overgekocht van m'n broer.. goed dingetje die laptop. maar d'r zit ook een webcam op.. d'r staat op geintegreerde camera en microfoon..
(motion eye) .. en nu kan ik heel die webcam niet vinden en hij doet het ook niet..
Titanium.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:42 schreef themauster het volgende:
Hoe heette die ''track'' waar Domien het vrijdag over had van David Guetta?
Hij had het over een andere track die verdacht veel op Daft Punk leek maar ik heb hem al gevonden het was The Alphabeatquote:
Kan ook welquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij had het over een andere track die verdacht veel op Daft Punk leek maar ik heb hem al gevonden het was The Alphabeat
twitter:MrsEkdom twitterde op zondag 28-08-2011 om 12:27:00@julianvelard Hang in there! Whatever you do, Don't put your finger in the Dyk! reageer retweet
twitter:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij had het over een andere track die verdacht veel op Daft Punk leek maar ik heb hem al gevonden het was The Alphabeat
Epic Sax Guyquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luisterde net dit:
En nu zit het in m'n kop, ik ga even luisteren dan verdwijnt die saxofoon wel uit m'n kop
10 uur langquote:
Mwoah, ik heb wel eens van die dagen dat ik hem 2 keer helemaal afluisterquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
10 uur langdan spoor je ook niet hoor...
Ik drie keerquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb wel eens van die dagen dat ik hem 2 keer helemaal afluister
Ik draai hem ook nog weleens achterstevoren voor de afwisselingquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik draai hem ook nog weleens achterstevoren voor de afwisseling
Nee puntquote:
vet, die heb ik gebookmarkt. maar ik ga nu exp robinson kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Doen jullie mee?
http://en.massivemusicquiz.com/
Je hebt gewoon geen zin om een nieuw topic te openenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vet, die heb ik gebookmarkt. maar ik ga nu exp robinson kijken
Topickiller!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zin om een nieuw topic te openen
Ik klikte. Nu zit hij ook in mijn hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |