Google+quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een wijsneus![]()
Die van mij worden al vaak genoeg op Twitter, FB en Google+ gegooid dus ga ik hier niet nog eens plempen
Ik vind de mobiele app geniaal, kun je meer mee dan via pcquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, nog maar één keertje op gekeken sinds het begin van al mijn vakanties.
De pest is dat het volgens mij niet als grap is bedoeld... Ik zie ze nu voor het eerst en volgens mij zijn ze beide erg zwakbegaafd. Best sneu om te zienquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:50 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vreselijk. Het is ook gewoon niet grappig.
klopt. ze werken beiden op[ een sociale werkplaats en ik geloof dat ze een IQ van rond de 60 hebben. Rinus staat volgens mij ook onder begeleiding, maar die kan er natuurlijk niet constant bovenop zitten. Die jongen moet ook oppassen dat er geen misbruik van hem gemaakt wordt; dat ie niet uitgebuit wordt. Gelukkig valt dat nog wel mee, maar hij wordt wel aardig belachelijk gemaakt terwijl hij gewoon doet wat ie leuk vindt en waarvan hij denkt dat ie het kan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:54 schreef minthy het volgende:
[..]
De pest is dat het volgens mij niet als grap is bedoeld... Ik zie ze nu voor het eerst en volgens mij zijn ze beide erg zwakbegaafd. Best sneu om te zien
ook aankopen, veel te weinig kwaliteit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Er is 1 oplossing en dat is een nieuwe trainer.
Reken maar dat er misbruik van gemaakt wordt... Hij leek het nog wel aardig te begrijpen maar zij was wel van erg laag niveau.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. ze werken beiden op[ een sociale werkplaats en ik geloof dat ze een IQ van rond de 60 hebben. Rinus staat volgens mij ook onder begeleiding, maar die kan er natuurlijk niet constant bovenop zitten. Die jongen moet ook oppassen dat er geen misbruik van hem gemaakt wordt; dat ie niet uitgebuit wordt. Gelukkig valt dat nog wel mee, maar hij wordt wel aardig belachelijk gemaakt terwijl hij gewoon doet wat ie leuk vindt en waarvan hij denkt dat ie het kan.
Nou?quote:
ik heb een vaio laptop overgekocht van m'n broer.. goed dingetje die laptop. maar d'r zit ook een webcam op.. d'r staat op geintegreerde camera en microfoon..quote:
http://forum.fok.nl/digquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb een vaio laptop overgekocht van m'n broer.. goed dingetje die laptop. maar d'r zit ook een webcam op.. d'r staat op geintegreerde camera en microfoon..
(motion eye) .. en nu kan ik heel die webcam niet vinden en hij doet het ook niet..
Titanium.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:42 schreef themauster het volgende:
Hoe heette die ''track'' waar Domien het vrijdag over had van David Guetta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |