Hij had het over een andere track die verdacht veel op Daft Punk leek maar ik heb hem al gevonden het was The Alphabeatquote:
Kan ook welquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij had het over een andere track die verdacht veel op Daft Punk leek maar ik heb hem al gevonden het was The Alphabeat
twitter:MrsEkdom twitterde op zondag 28-08-2011 om 12:27:00@julianvelard Hang in there! Whatever you do, Don't put your finger in the Dyk! reageer retweet
twitter:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij had het over een andere track die verdacht veel op Daft Punk leek maar ik heb hem al gevonden het was The Alphabeat
Epic Sax Guyquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luisterde net dit:
En nu zit het in m'n kop, ik ga even luisteren dan verdwijnt die saxofoon wel uit m'n kop
10 uur langquote:
Mwoah, ik heb wel eens van die dagen dat ik hem 2 keer helemaal afluisterquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
10 uur langdan spoor je ook niet hoor...
Ik drie keerquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb wel eens van die dagen dat ik hem 2 keer helemaal afluister
Ik draai hem ook nog weleens achterstevoren voor de afwisselingquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik draai hem ook nog weleens achterstevoren voor de afwisseling
Nee puntquote:
vet, die heb ik gebookmarkt. maar ik ga nu exp robinson kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Doen jullie mee?
http://en.massivemusicquiz.com/
Je hebt gewoon geen zin om een nieuw topic te openenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vet, die heb ik gebookmarkt. maar ik ga nu exp robinson kijken
Topickiller!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zin om een nieuw topic te openen
Ik klikte. Nu zit hij ook in mijn hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |