Titanium.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:42 schreef themauster het volgende:
Hoe heette die ''track'' waar Domien het vrijdag over had van David Guetta?
Hij had het over een andere track die verdacht veel op Daft Punk leek maar ik heb hem al gevonden het was The Alphabeatquote:
Kan ook welquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij had het over een andere track die verdacht veel op Daft Punk leek maar ik heb hem al gevonden het was The Alphabeat
twitter:MrsEkdom twitterde op zondag 28-08-2011 om 12:27:00@julianvelard Hang in there! Whatever you do, Don't put your finger in the Dyk! reageer retweet
twitter:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij had het over een andere track die verdacht veel op Daft Punk leek maar ik heb hem al gevonden het was The Alphabeat
Epic Sax Guyquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luisterde net dit:
En nu zit het in m'n kop, ik ga even luisteren dan verdwijnt die saxofoon wel uit m'n kop
10 uur langquote:
Mwoah, ik heb wel eens van die dagen dat ik hem 2 keer helemaal afluisterquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
10 uur langdan spoor je ook niet hoor...
Ik drie keerquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb wel eens van die dagen dat ik hem 2 keer helemaal afluister
Ik draai hem ook nog weleens achterstevoren voor de afwisselingquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik draai hem ook nog weleens achterstevoren voor de afwisseling
Nee puntquote:
vet, die heb ik gebookmarkt. maar ik ga nu exp robinson kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Doen jullie mee?
http://en.massivemusicquiz.com/
Je hebt gewoon geen zin om een nieuw topic te openenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vet, die heb ik gebookmarkt. maar ik ga nu exp robinson kijken
Topickiller!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zin om een nieuw topic te openen
Ik klikte. Nu zit hij ook in mijn hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |