Als je grijs een toffe kleur vindt heb je de dag van je levenquote:
De zon schijnt hier zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je grijs een toffe kleur vindt heb je de dag van je leven![]()
(hier tenminste)
Maar dan woon je wel in Den Helder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De zon schijnt hier zoals gewoonlijk(Meeste zonuren per jaar
)
Ja, dat geloof ik best!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De zon schijnt hier zoals gewoonlijk(Meeste zonuren per jaar
)
Ja, dat moet je ook maar willen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar dan woon je wel in Den Helder.
Het enige goede aan Den Helder is de boot naar Texel, da's zeker waar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook maar willen...
Wel mooi dichtbij de Wadden
Hetzefde geldt voor Holwerd en Lauwersoog, al ga je dan niet naar Texelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het enige goede aan Den Helder is de boot naar Texel, da's zeker waar.
Geen idee hoe dat smaakt... Ik heb zelf nog ff een bakkie ingeschonkenquote:
De coalitie hier ligt weer op de schopquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar dan woon je wel in Den Helder.
Hé, daar is hem!quote:
quote:
hoe kan dat nou weer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:17 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag.
na 2 uurtjes slaap zit ik meer dood dan leven achter m'n pc.......
bareuh
ik kon vannacht niet slapen. ben tegen 10en pas in slaap gevallen, maar ik wilde niet te lang slapen omdat ik anders vannacht niet slaap en morgennacht niet en maandag moet ik een dagje werken en dan is het belangrijk dat ik iig een beetje uitgerust ben.quote:
aaah vervelend... maarja lang doorslapen helpt idd vaak ook niet echt. Gewoon vanavond op tijd naar bed gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kon vannacht niet slapen. ben tegen 10en pas in slaap gevallen, maar ik wilde niet te lang slapen omdat ik anders vannacht niet slaap en morgennacht niet en maandag moet ik een dagje werken en dan is het belangrijk dat ik iig een beetje uitgerust ben.
maar ik maak het vast ingewikkelder dan het is
ben ik ook van planquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:30 schreef alors het volgende:
[..]
aaah vervelend... maarja lang doorslapen helpt idd vaak ook niet echt. Gewoon vanavond op tijd naar bed gaan.
twitter:Timur3FM twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:42:22Vanmiddag nemen we wraak op telefonische verkopers. Luister om 13u20 hoe we er 1 keihard te pakken nemen. #TimurOpenRadio #3FM Legendarisch. reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:41 schreef ConscienceNL het volgende:
twitter:Timur3FM twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 11:42:22Vanmiddag nemen we wraak op telefonische verkopers. Luister om 13u20 hoe we er 1 keihard te pakken nemen. #TimurOpenRadio #3FM Legendarisch. reageer retweet
rustig! visualiseer een bos bloemen om je niet-startende auto heen en het gaat vast al wat beter. en daarna moet je oker in je kamer aanbrengen, dat is van huis uit een juichkleur!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]In dit soort gevallen vestig ik m'n hoop op TwitWouter want ik ga straks weg en kan het niet 'live' horen.
Eigenlijk zou ik al weg zijn maar de auto wil niet starten. Dat ding is in de 2 jaar dat ik hem heb iedere maand al over de flos geweest.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rustig! visualiseer een bos bloemen om je niet-startende auto heen en het gaat vast al wat beter. en daarna moet je oker in je kamer aanbrengen, dat is van huis uit een juichkleur!
die bos bloemen komt van een stukje Vliegende Panters, de kleur oker is uit een show van Youpquote:
en toen heb je ook gedaan of je dood ging?quote:
ja iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, wel een beetje over het randje... Als ze 112 laten bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |