oe, you touched my tralalala!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek je schoonvader.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef Cee het volgende:
Wat is dit, zoek je stijf om kwart voor 2?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef Cee het volgende:
Wat is dit, zoek je stijf om kwart voor 2?als ie dood is zal de lijkstijfheid wel zijn begonnen met intreden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik volg hem ook op Twitter en ik vraag me af of ie zich zo langzamerhand niet laat misbruiken. Heeft 3FM nu al meerdere malen gezegd geen ruimte voor hem te hebben? En toch komt ie telkens opdraven als invallertje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef 3rdRock het volgende:
wanneer slaapt deze man???twitter:rudymackay twitterde op zondag 28-08-2011 om 13:32:54Jaaaahooor, deze week EN de ochtendshow op Radio 6 EN de avondshow op 3FM, ook za die van Annemieke EN wat voiceoverwerk doen. #goudenbergen reageer retweet
De avondshow was sowieso al afgesproken, dus dat is niet 'opdraven als invallertje'.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik volg hem ook op Twitter en ik vraag me af of ie zich zo langzamerhand niet laat misbruiken. Heeft 3FM nu al meerdere malen gezegd geen ruimte voor hem te hebben? En toch komt ie telkens opdraven als invallertje.
Dat idee heb ik ook al eens gehad...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik volg hem ook op Twitter en ik vraag me af of ie zich zo langzamerhand niet laat misbruiken. Heeft 3FM nu al meerdere malen gezegd geen ruimte voor hem te hebben? En toch komt ie telkens opdraven als invallertje.
Ik snap dat hij er blij mee is en wij kunnen daar ook alleen maar blij van worden, gok ik zo. Maar hij is geen vaste DJ op 3FM met een eigen programma en neemt hier en daar programma's over voor een tijdje, al dan niet afgesproken. Ik zou de eer aan mezelf houden en gewoon een vaste plek willen, of gewoon helemaal niet. Ik vind dit zo ontzettend zonde voor Rudy. Maar goed, da's alleen maar mijn mening.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De avondshow was sowieso al afgesproken, dus dat is niet 'opdraven als invallertje'.
En die paar uurtje Annemiek is alleen maar mooi, hij is blij dat hij dan kan komen ook al is het niet blijvend.
Wat een wijsneusquote:
nja, misschien wel, maar zo houdt hij wel het vuurtje warm voor het geval er een dj vertrekt. boendien is geld natuurlijk ook geld en echt een vast inkomen heeft ie niet volgens mij...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is ie daarnaast ook nog steeds docent of niet? Voor de rest ben ik het ook wel met alles wat nu gezegd is eens, hoor, ik moest alleen even m'n ei er over kwijtquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, misschien wel, maar zo houdt hij wel het vuurtje warm voor het geval er een dj vertrekt. boendien is geld natuurlijk ook geld en echt een vast inkomen heeft ie niet volgens mij...
ja, hij doceert ook nog ja! daar had ik niet aan gedacht, maar ook niet bepaald fulltime volgens mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is ie daarnaast ook nog steeds docent of niet? Voor de rest ben ik het ook wel met alles wat nu gezegd eens is, hoor, ik moest alleen even m'n ei er over kwijtZulke dingen hebben altijd twee kanten.
En dan nu op naar Alice in Wonderland van Tim Burton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |