'Jullie Nederlands, of Noord-Belgen'quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:05 schreef 3rdRock het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/45062831
dat interview van dJvT met Tom "dEUS" Barman![]()
dat stukje over QotSA is hilarisch
Nog een windhoos gespot vandaag? Lees net dat er bij jou op het voetbalveld een heeft huisgehoudenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Jullie Nederlands, of Noord-Belgen'
Ik las het net ja, bruutquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog een windhoos gespot vandaag? Lees net dat er bij jou op het voetbalveld een heeft huisgehouden
dat ook nog ja. ga zo toch maar eens iets te eten maken anders val ik straks nog flauw. verder vanavond beetje game, misschien een filmpje en op tijd naar bed en vroeg er weer uit morgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik ook! Of eigenlijk heb ik dan nergens zin in...
Ik hou gewoon m'n ritme zo normaal mogelijk aan, komt een dag later wel weer goed! En slaap haal je toch niet meer in helaas...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ook nog ja. ga zo toch maar eens iets te eten maken anders val ik straks nog flauw. verder vanavond beetje game, misschien een filmpje en op tijd naar bed en vroeg er weer uit morgen
nee, t moet nog op TV komen volgens mij. De Zomer door oid met Nick en Simon en Jan Smit en Henk Westbroek en Coen & Sander en Acda & De Munnik en vast nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef minthy het volgende:
Wat een Volendamgeweld op nr 1 en 2 in de MT50 net, volgens mij is er weer een tv-programma totaal aan me voorbij gegaan
Ah, dank je. Nu kan ik het bewust langs me heen laten gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, t moet nog op TV komen volgens mij. De Zomer door oid met Nick en Simon en Jan Smit en Henk Westbroek en Coen & Sander en Acda & De Munnik en vast nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.
Hoop dat dit ook gelijk het laatste festival van dit jaar isquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:03 schreef Cee het volgende:
Net de telefoonterreur-actie met Timur gekeken/gehoord.
Ben normaal zaterdags hier ook niet te vinden, maar vanavond even rustig aan. Voor het eerst dit jaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!!![]()
Het is eng rustig hier...
Ik meestal wel, maar zo rustig als nu heb ik het nog niet vaak gezien... Iedereen zit vast 4,5u voor de tv naar Kevin Costner te staren. Of voetbal, zou ook kunnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:01 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ben normaal zaterdags hier ook niet te vinden, maar vanavond even rustig aan. Voor het eerst dit jaar.
Pulp op BBC3.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik meestal wel, maar zo rustig als nu heb ik het nog niet vaak gezien... Iedereen zit vast 4,5u voor de tv naar Kevin Costner te staren. Of voetbal, zou ook kunnen
Waterworld??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik meestal wel, maar zo rustig als nu heb ik het nog niet vaak gezien... Iedereen zit vast 4,5u voor de tv naar Kevin Costner te staren. Of voetbal, zou ook kunnen
Ik heb wel BBC3, maar ik houd niet van Pulp. Family guy begint pas om 1u helaas...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Waterworld??
nee, ik heb net cabaret op 1 gekeken en ga nu voetbal kijken. heb helaas geen BBC3. en This is Hardcore van Pulp is 1 van mijn favoriete platen
Jep zeker lekker. Vast wel te vinden op lsdb.euquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:56 schreef Flepke het volgende:
Lekker mixje hoor is dit live?
Ergens na afloop te downloaden?
ah, aan die film heb ik me nooit gewaagd....en ga ik vandaag ook zeker niet doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb wel BBC3, maar ik houd niet van Pulp. Family guy begint pas om 1u helaas...
En geen Waterworld maar de eeuwigdurende klassieker Dances with Wolves (destijds in de bios gezien, man wat een houten gat had ik)
Is wel heel erg mooi, maar ook heel erg langquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, aan die film heb ik me nooit gewaagd....en ga ik vandaag ook zeker niet doen
Foei, dat is een uitzoekwerk geweest!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef Evertjan het volgende:
iemand heeft alle gasten van EW aan de wikipedia pagina toegevoegdt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ekstra_Weekend
Of een goed geheugen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Foei, dat is een uitzoekwerk geweest!
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
weten jullie het nog? een jaar geleden was de laatste DER RUDY!
(ja, dat was op vrijdag, maar t was wel de nacht van 27 op 28 augustus
zonde, was een mooie nacht, zowel op de radio als in dit topicquote:
Hier ook een raar ritme van 5.30 tot 18.00 geslapen, nu dus klaarwakkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde, was een mooie nacht, zowel op de radio als in dit topic
en nu ga ik maar eens proberen te slapen. eens kijken of dat nu wel wil na een waardeloze nacht de afgelopen nacht. heb nu in 38u ong 2 uur geslapen.....en ik voel me nog best redelijk eigenlijk.
welterusten iedereen en tot Timur!
BNR is alleen boeiend tussen 6 en 8 door de weeksquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoop nog altijd stiekum dat ze op BNR verder gaan
kan niet zo goed tegen het toontje van Humberto Tanquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:35 schreef borisz het volgende:
[..]
BNR is alleen boeiend tussen 6 en 8 door de weeks. De rest is herhaling
Ja de Autoshow is ergens op de zaterdagmiddag te horen bij de TROS.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan niet zo goed tegen het toontje van Humberto TanVrijdagmiddag met Genee is nog wel leuk en de autoshow ofc maar die gaat naar de TROS toe
Vriendin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat was ik nog ff vergeten erbij te zeggenquote:
Geeft nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat was ik nog ff vergeten erbij te zeggen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
Ik stel u voor aan het nieuwe poesje
[ afbeelding ]
Die uitzending wasquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
weten jullie het nog? een jaar geleden was de laatste DER RUDY!
(ja, dat was op vrijdag, maar t was wel de nacht van 27 op 28 augustus
Toen ik de titel las had ik iets anders verwacht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe:quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onze nieuwe:
[ afbeelding ]
Bijna dezelfde.
Ik heb geen poesjequote:Op zondag 28 augustus 2011 12:12 schreef Cee het volgende:
De poesjes van borisz en Pino.Dat klinkt heel vreemd.
Wat een vreselijk middelmatig MH zeg. Geen donder aan.
twitter:Quinty_Schoot twitterde op zondag 28-08-2011 om 12:20:02Waarom draait #3FM NOOIT justin bieber !! kom op draai da is wa meer ! reageer retweet
helemaal mee eens! baby baby!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:27 schreef themauster het volgende:
twitter:Quinty_Schoot twitterde op zondag 28-08-2011 om 12:20:02Waarom draait #3FM NOOIT justin bieber !! kom op draai da is wa meer ! reageer retweet
Pas als ze normaal leert spellen mag ze 't horen, eerder niet. Zo'n ouder zou ik zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:27 schreef themauster het volgende:
twitter:martijnmuijs twitterde op zondag 28-08-2011 om 12:29:03Je moet als Goedheiligman toch wat met je vrije tijd. RT @NOS Sintnicolaas zesde na speerwerpen http://t.co/Jm2sq9C reageer retweet
Terecht klachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:27 schreef themauster het volgende:
ik vind het wel heel knap dat ze "draait" goed heeft getypt!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas als ze normaal leert spellen mag ze 't horen, eerder niet. Zo'n ouder zou ik zijn.
jij luistert via FM of je hebt voorspellende gavenquote:
Als Baby Baby van een van de 3fm knuffelartiesten zou zijn zou het zelfs MH geweest zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:30 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht klachtWaarom wel Hot Chelle Rae, Gavin DeGraw, Katy Perry etc en geen Bieber?
Baby baby baby OOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH
Ja idd, als het door een blond meisje was gezongen ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Baby Baby van een van de 3fm knuffelartiesten zou zijn zou het zelfs MH geweest zijn.
Ik luister digitaal via de tv. Enige manier waarop ik 3fm hier dezer tijden fatsoenlijk door krijg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij luistert via FM of je hebt voorspellende gaven
ik vind het eigenlijk wel een typische Kane-plaat!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Baby Baby van een van de 3fm knuffelartiesten zou zijn zou het zelfs MH geweest zijn.
Ik hoor een schaapquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk wel een typische Kane-plaat!
* 3rdRock doet kaken op elkaar en "zingt": "baby baby"
Ik vind het een GBTTZ plaat, als GBTTZ fatsoenlijke nummers zou kunnen maken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk wel een typische Kane-plaat!
* 3rdRock doet kaken op elkaar en "zingt": "baby baby"
mij bevalt online luisteren prima. aardig setje speakers aan de pc en dan hoor ik geen verschil tussen de ether en via internetquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister digitaal via de tv. Enige manier waarop ik 3fm hier dezer tijden fatsoenlijk door krijg.Online is ook een optie maar is niet zo goed qua geluid en dan werkt m'n computer traag.
hoorde ik volgens mij nog voorbijkomen in dat cabaretprogramma gisteren op ned1, maar het kan natuurlijk ook iets zijn geweest wat er een beetje op leekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |