naast je loten ook nog gratis adviesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
u moet op zoek naar een psychiater, dat is het beste voor de samenleving![]()
![]()
zal wel 538SlamFM-volk zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Die teamleider was echt een regelrechte ramp hoor. En dat meisje was maar heel even echt geschrokken en mss ook wel een beetje dom
Ze waren beiden al te dom omdat ze Timur niet kenden
HAaha ik ga het nogmaals luisterenquote:
goedemiddagquote:
Bert was primaquote:
Thanks!!quote:
zeker doen. is prachtige radio!quote:
Als ik niet al bijna aan het limiet van de FUP zat had ik het nu mobiel bekekenquote:
tja, wie hip wil zijn moet pijn lijdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik niet al bijna aan het limiet van de FUP zat had ik het nu mobiel bekeken
Hoeveel MB zit je nu al op dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik niet al bijna aan het limiet van de FUP zat had ik het nu mobiel bekeken
Ik ben heel niet hip, ik heb alleen wat tijd over en dan is m'n mobieltje een leuke afleidingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, wie hip wil zijn moet pijn lijden
Geen idee, kreeg van de week een sms van Hi dat ik op 80% van mijn limiet zat en dat de snelheid werd verlaagd. Ik merk geen verschilquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeveel MB zit je nu al op dan?
FUP was laatst bij Vodafone 800MB..
ja, maar je hebt wel een hippe en moderne gsm!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben heel niet hip, ik heb alleen wat tijd over en dan is m'n mobieltje een leuke afleiding
Dat dan weer wel! Maar eigenlijk alleen maar omdat ik stinkend jaloers was op Pino omdat hij hem ook heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar je hebt wel een hippe en moderne gsm!
en straks lekker springuh op Chelsea Dagger!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! Maar eigenlijk alleen maar omdat ik stinkend jaloers was op Pino omdat hij hem ook heeft
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! Maar eigenlijk alleen maar omdat ik stinkend jaloers was op Pino omdat hij hem ook heeft
patsersquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
beuh. is het normaal dat je na een nacht amper slapen ook geen honger hebt??? ik heb ong 2 uur geslapen sinds 10u gisterenochtend en sinds 1u vannacht heb ik 1 koekreep op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |