SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Spetterpieterpater
Mooi, dan ga ik dat ook maar eens doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op instigatie van Ayca was ik ook bezig met een nieuwe OP, maar dank voor het plaatsen, zo kan ik met een gerust hart naar Pretty Little Liars kijken.![]()
Het opleuken van dit topic met een baas inc snor? graag gedaan trouwens.
Dat is net als geen kerst vieren omdat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:10 schreef Weissman het volgende:
Denken dat bir zijn een grap is.
En hoezo suikerfeest ? Mahalle baskisi ! onderdrukking van niet-moslims !
Kerst vieren doe ik ook niet, problem ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:13 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Dat is net als geen kerst vieren omdat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemen
nee, sifir problemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kerst vieren doe ik ook niet, problem ?
Als dit je niveau van humor is ga ik nog graag door met het uitmelken van andere grappen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef AlfredJodocus het volgende:
Bir iki üç dört bes alti yedi sekis (haha seks) dokuz on
81
seksenbir
haha seksen
Nogmaals; het zijn niet "mijn" grappen. Het zijn uberhaupt geen grappen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:23 schreef AlfredJodocus het volgende:
Nee het was om een indicatie te geven hoe jouw bir grappen op mij overkomen.
Ken je klassiekersquote:
Ok mang, fijn dat je weer terug bent, we hadden je echt nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef savas198520 het volgende:
jep was naar turkije 5 weken lang:D
Zeg het danquote:
Gatver. Eet eens normaal vlees.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond ciger eten
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond ciger eten
[ afbeelding ]![]()
Lekkah.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond ciger eten
[ afbeelding ]![]()
Lijkt wel hondenvoer lan, hopelijk is het wel lekkaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond ciger eten
[ afbeelding ]![]()
Bir is het Turkse woord voor één ook wel bekend als 1, zoals ook jij weet is Turkije evenals de meeste Turken en hun goederen veelal het beste, mooiste, grootste en meerdere superlatieven.quote:
Lever?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond ciger eten
[ afbeelding ]![]()
Ok duidelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bir is het Turkse woord voor één ook wel bekend als 1, zoals ook jij weet is Turkije evenals de meeste Turken en hun goederen veelal het beste, mooiste, grootste en meerdere superlatieven.
Nuja bir zijn is in dat opzicht dus gewoon zo dicht mogelijk bij je Turkse roots blijven, een zekere waardigheid in combinatie met nummer één zijn op iedere gebied noemt men in de Turskche gemeenschap ook wel bir zijn.
Het is een way of life, niet iedereen is er bekend bij en de meeste Turken houden het liever voor zich daar er een keur aan jaloerse Grieken, Koerden, Zionisten en Armenen op de loer liggen die het zich maar wat graag eigen zouden willen maken.
Vergelijkbaar dus met de queeste van Anna uit V (2009) naar de menselijke ziel, bir bestaat maar is o zo ongrijpbaar voor de meeste stervelingen.
Hopelijk heb je iets aan deze bondige beschrijving, meer kan ik aan een niet ingewijde ook niet kwijt ivm de bloedeed.
Liefde en respect.
W. Waggel.
Jammer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Weissman het volgende:
Zoals eerder genoemd; het is niet voor iedereen wegelegd.
Met je Jodennaamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Weissman het volgende:
Zoals eerder genoemd; het is niet voor iedereen wegelegd.
En toch is Ataturk er niet geboren, dus 100% perfect is het dan wellicht weer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Met je Jodennaam
Ik kom tenminste uit de provincie wat historisch gezien het meest Turks is, het loyaalste was en de meeste soldaten heeft geleverd.
Jij ook niet dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
En al helemaal niet als je niet beschikt over turkse genen.
Vergeet niet dat Lucy een Turkse was, vergeet ook niet dat het de proto-Turken waren die de wereld verlosten van de Neanderthalers, dit omdat de Neanderthalers verantwoordelijk waren voor het uitsterven van oa de Mamoet en de proto-Turken al hele groene lieden en hun tijd dus ver vooruit waren.quote:
Ken geen Lucy. En het is wel duidelijk denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Lucy een Turkse was, vergeet ook niet dat het de proto-Turken waren die de wereld verlosten van de Neanderthalers, dit omdat de Neanderthalers verantwoordelijk waren voor het uitsterven van oa de Mamoet en de proto-Turken al hele groene lieden en hun tijd dus ver vooruit waren.
De kern van mijn betoog is dat veel mensen Turkse genen rocken, welke precies en de hoeveelheid is van belang wbt bir.
Landsyh kan je daar alles over vertellen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fener is kampioen, gaat CL spelen en blijft in de competitie
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou... zo vast staat het ook weer niet.
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef xminator het volgende:
UEFA'dan onay geldi!
UEFA, Futbol Federasyonu'nun Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi için yolladığı listeyi onayladı!
"SİCİLLERİN TEMİZLİĞİNE İNANIYORUZ... İHRAÇ SONRA DA YAPILABİLİR"
UEFA'dan yapılan açıklamada "Türkiye Futbol Federasyonu'nun bildirdiği tüm takımların sicillerinin temiz olduğuna inancımız tamdır. Eğer sonrdadan ortaya çıkan bir gelişme olursa ihraç işlemi sonra da gerçekleştirilebilir" denildi.
Oftewel zoals ik zei: gaat FB naar de CL!
Mocht het anders blijken na maanden/jaren onderzoek kan het later nog veranderd worden.
Dat ten eerste, ten tweede wanneer omkopen voorkomt gebeurt dat tweezijdig. Als 19 Wedstrijden zijn omgekocht zou je dus ook mensen van circa 19 andere teams moeten oppakken en degraderen. Aangezien Fenerbahce ook gewoon elke wedstrijd tegen gs, bjk en tirabzondspor heeft gewonnen bewijst dat wel de sterkte van Fenerbahce ( of gs, bjk en trabzond zijn omgekocht)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die denken te weten wat mijn etniciteit isquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo, bof jij even.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Ik kom tenminste uit de provincie wat historisch gezien het meest Turks is, het loyaalste was en de meeste soldaten heeft geleverd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mensen die denken te weten wat mijn etniciteit isBest moeilijk om dat van alle users bij te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel dingen zomaar gaan bewerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Best moeilijk om dat van alle users bij te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar wel dingen zomaar gaan bewerenOk sorry dat ik je zo gekwetst heb, en het was bovendien niet eens serieus bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een serieus topic. Als je geen serieuze dingen wilt posten verwijs ik je naar ONZ.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ok sorry dat ik je zo gekwetst heb, en het was bovendien niet eens serieus bedoeld.
Dat zal je aan Landysh moeten vragen. Zij heeft de kwaliteiten om op afstand genetische samenstellingen te kunnen analyseren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:08 schreef Levolution het volgende:
Ey, een Bolulu is geen laz toch? TOCH?
Niggah plz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic. Als je geen serieuze dingen wilt posten verwijs ik je naar ONZ.
Wat jammer nou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Trollen doe je maar ergens anders, ik heb al een PR gemaakt.
Dank je wel, mooierd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef Julis het volgende:
Nogmaals, gefeliciteerd zarGon met je 24ste verjaardag.
Jammer dat je geband bent, zuhaha.
Om de paar dagen doe ik er gewoon koud water in. Dan gaan ze even proeven en daarna gaan ze lekker badderenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef savas198520 het volgende:
wammeswiegel wat ga je doen in TR omdat je der voor 2,half dag gaat?.
ClapClapYourHands : wij hebben de zelfde parkiet. ik heb ook zon bakje. doe jij er lauw water erin wat is nu het beste?.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is WammesWaggel okuz !
Wammes-Waggel. Soyle bakalim.
Turken
Op een trouwerij maagdjes regelen JWZ! mijn snuit laten zien, en dan weer terug naar huis, jeejquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef savas198520 het volgende:
wammeswiegel wat ga je doen in TR omdat je der voor 2,half dag gaat?.
quote:Chaos op snelweg door gevallen geldkoffer
Toegevoegd: maandag 29 aug 2011, 10:53
Update: maandag 29 aug 2011, 12:25
Een verloren geldkoffer heeft vanmorgen rond 10.00 uur tot grote chaos geleid op de A2 bij Maastricht. Achteropkomende bestuurders stopten massaal om het geld op te rapen. De container, bedoeld voor een pinautomaat, was gebarsten en tienduizenden euro's waren eruit gevallen.
Rudy Bouma van Nieuwsuur reed toevallig langs toen hij de geldkoffer zag liggen. "Het waaide de hele snelweg over. Waar we ook keken, aan beide kanten van de weg lagen biljetten."
"Mensen graaiden bankbiljetten van de grond en liepen met hun armen vol weer terug naar hun auto, om hun weg te vervolgen."
"Ik weet niet van wie het is", zei een vrouw die een flinke stapel biljetten in haar handen hield. Gevraagd wat ze met het geld ging doen, antwoordde ze: "Weet ik nog niet. Naar de politie brengen."
Rotdag
Volgens Bouma was er slechts één automobilist die de gevonden biljetten weer aan de toegesnelde politie overhandigde.
Volgens de chauffeur van de geldauto "sprong ineens de deur open", maar hij wilde verder niet ingaan op het incident.
Wel meldde hij dat het geen overval was en dat het voor hem vandaag "een rotdag was".
Buit onbekend
Het is niet bekend hoeveel geld er is verdwenen. Ook is niet duidelijk hoeveel biljetten er in de cassette zaten.
De politie benadrukt dat het geld meenemen diefstal is. "Er is inmiddels al wel wat geld terug", aldus een woordvoerder. "Mensen hebben ter plaatse geld teruggebracht. Een meneer heeft een aantal honderden euro's meegenomen en ons gebeld dat hij dat terug wil geven."
Bouma zegt zelf niet te hebben gegraaid. "Absoluut niet. Wij waren veel te druk de chaos te filmen", lacht hij.
Bron: NOS Nieuws.
Ik ook. Ik ga er vanavond lekker voor zitten. Hopelijk zijn het redelijk vermakelijke beelden en waren ze er vroeg bijquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik ben benieuwd naar de beelden!.
En als het Turken waren op een luide toon Inshallah verkondigenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef Doler12 het volgende:
Iedereen gelijk stoppen omdat geld te pakken.
Mijn konijn is liefquote:
Nog een vogel.quote:
QFT met uitzondering vanquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Nijntje is fokking baas altijd bir lan.
Leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn konijn is lief
[..]
Nog een vogel.
We hebben een hond, 2 schildpadden, een kat, 4 hamsters en nog 2 andere parkieten gehad
Binnenkort misschien nog een kat of een hond erbij
Fixed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:41 schreef Ayca het volgende:
Heb vissen gehad, niet voor lang. De een had namelijk kannibalistische trekjes wou constant bir zijn.
Oja ik heb nog vet veel vissen gehadquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Leuk.
Heb vissen gehad, niet voor lang. De een had namelijk kannibalistische trekjes.
Wat een baggermoslim ben je dan ook als je niet weet dat het "bayram namazi" de aftrap is van het feestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jaaaaaaa het is suikerfeest![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een baggermoslim ben je dan ook als je niet weet dat het "bayram namazi" de aftrap is van het feest
Whehe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik ben benieuwd naar de beelden!.
Ahwquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hebben jullie trouwens ook mijn konijn gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een kleine dierentuin thuis(en een kleine dierenbegraafplaats
)
Amen. Dua etmesemde, oruc tutmasamdaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef detandenfee het volgende:
simdiden hepinize bayraminiz mubarek olsun. allahim tuttugunz oruclari, ettiginiz dualari kabul eylesin.
Sagolun, sizinde!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef detandenfee het volgende:
simdiden hepinize bayraminiz mubarek olsun. allahim tuttugunz oruclari, ettiginiz dualari kabul eylesin.
lololquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan moet je morgen wel terug komen op FOK! om iedereen de hand te kussen.
Moet wel lukken, ik heb er drie dagen voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan moet je morgen wel terug komen op FOK! om iedereen de hand te kussen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo simpel kom je er niet vanaf.
* zarGon schuift hand naar voren.
Ach ja, na het bidden worden toch wel sms'jes gestuurd. Posten op FOK! via mobiel kost ook maar 30 seconden tijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
JA HOI!
Wel wat beters te doen dan...
Heb je wel een volle flacon nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef Julis het volgende:
[..]Whehe. Ik neem morgen mijn antibacterieel zeep mee (
).
17 november volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet wel lukken, ik heb er drie dagen voor..
Wanneer was de vorige bayram (Kurban) eigenlijk ook alweer?
Hm, op internet staat 16 november. Maar het zou ook 17 kunnen zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
17 november volgens mij
ja ik weet dat zo specifiek omdat er op die dag dingen zijn gebeurd die je niet zo snel vergeet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je wel een volle flacon nodig..
Jaaa! Sta je daarmee gereed om het uit te delen aan het bezoek? Dan kom ik morgen wel even langs!quote:
nee sorry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach ja, na het bidden worden toch wel sms'jes gestuurd. Posten op FOK! via mobiel kost ook maar 30 seconden tijd.
Natuurlijk doe ik datquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaaa! Sta je daarmee gereed om het uit te delen aan het bezoek? Dan kom ik morgen wel even langs!.
T was een dinsdag (1ci gun van bayram) dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef zarGon het volgende:
Hm, op internet staat 16 november. Maar het zou ook 17 kunnen zijn inderdaad.
Vurtel!. Wie heb je betrapt met een schaap?
.
.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat. Ik geef ook de snoep aan de kinderen die langs de deur komen. (Hoewel ze liever geld hebben
)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
T was een dinsdag (1ci gun van bayram) dat weet ik nog wel.
Mijn ouders hebben een klein auto ongelukje gehad (alleen auto schade).
Ik moest iemand naar schiphol brengen. (die uiteindelijk zijn vliegtuig heeft gemist door een foutje van t reisbureau)
En een vriendin vertelde ons toen dat de artsen haar hadden gezegd dat ze niet zo lang meer te leven had. (ze is ong 7 weken daarna overleden.)
Al met al was het een heftige dag.
Ai.. Niet leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
T was een dinsdag (1ci gun van bayram) dat weet ik nog wel.
Mijn ouders hebben een klein auto ongelukje gehad (alleen auto schade).
Ik moest iemand naar schiphol brengen. (die uiteindelijk zijn vliegtuig heeft gemist door een foutje van t reisbureau)
En een vriendin vertelde ons toen dat de artsen haar hadden gezegd dat ze niet zo lang meer te leven had. (ze is ong 7 weken daarna overleden.)
Al met al was het een heftige dag.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Ik wil ook wel aan jouw snoepen hoor onder het mom van snoepen met verstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik besef nu pas eigenlijk wat voor dag dat moest ijn geweest. Maar komt wel door dat ik juist in dat soort situaties rustig en gefocust kan blijven, vermoed ik. Want kan me niks van heftige emoties op die dag herinneren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef zarGon het volgende:
. Wat een rotdag.
Gelukkig is het goed afgelopen met je ouders en een vliegtuig missen is nog wel te overleven, maar dat van je vriendin is niet tof.. Je had er volgens mij een topic over geopend. Kan dat kloppen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Julis het volgende:
Dat zal je leren!!! VIEZE RIK.Je stuurt me allemaal vieze dm's. En dan heb ik het gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 01:22:39 ]
Ah aaaaa. Echt niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je stuurt me allemaal vieze dm's. En dan heb ik het gedaan..
Besef komt inderdaad later pas echt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik besef nu pas eigenlijk wat voor dag dat moest ijn geweest. Maar komt wel door dat ik juist in dat soort situaties rustig en gefocust kan blijven, vermoed ik. Want kan me niks van heftige emoties op die dag herinneren.
Ben stiekem wel blij met zo'n eigenschap. Komt niet vaak voor dat Turken hun emotie's kunnen beheerseniets met genen enzo.
Mn ouders waren wat geschrokken, die gast kon 2 uur later de volgende vlucht pakken en zij, tja...shit happens en mensen gaan nou eenmaal dood. omdat moment besef je het niet. heb het pas maanden later kunnen verwerken, dat ze er ook echt niet meer was.
Nee, ik had er geen topic over geopend.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:25 schreef xminator het volgende:
Ga is even een kamertje huren ofzo?
Is ramadan net voorbij beginnen ze al meteen vunzig te doen..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:25 schreef xminator het volgende:
Ga is even een kamertje huren ofzo?
Is ramadan net voorbij beginnen ze al meteen vunzig te doen..
Yep, wel over gepost iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:26 schreef zarGon het volgende:
Besef komt inderdaad later pas echt.
Ik herinner me een post over een vriendin. En ik dacht dat jij erover had gepost. En ik weet zeker dat mijn geheugen mij dit keer niet in de steek laat. Wel over gepost?
Verveelt dat bir-gedoe echt niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep, wel over gepost idd![]()
knap dat je je zoiets kan herinneren![]()
hoort een goed geheugen bij het bir zijn ?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, even ter rectificatie: Julis is niet zo..
* WammesWaggel likes thisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het begint net te wennen![]()
Zie het niet als een grap maar een mindset, een levensstijl.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het begint net te wennen![]()
Zie het niet als een grap maar een mindset, een levensstijl.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:48 schreef Julis het volgende:
Jaa! Afiyet olsun. Ik heb er ook trek in gekregen. [ afbeelding ]
quote:
Heb ik helaas niet meer, maar mee eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:53 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Bolçi cikolata uit Bolu!!
Wie ga je raki?quote:
Hiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heb ik helaas niet meer, maar mee eens.Bolçi
.
Jij moet meer seks hebben denk ik!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Doet enigzins aan een vagina denken
Tell me about it, het vrouwtje is nog drie dagen bij familie in Utrechtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:09 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Jij moet meer seks hebben denk ik!
Nee, maar ik heb hongerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:11 schreef Weissman het volgende:
Is pics van voedsel posten het nieuwe DNA gebeuren ofzo ?
hoe de fuk zie jij daar een vagina in ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Doet enigzins aan een vagina denken
Is dit turken-logica ofzo ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:12 schreef Julis het volgende:
Nee, maar ik heb honger. Door plaatjes te posten vul ik mijn maag
.
Yuhhh, napiyorsun Yavuzquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja mattie, morgen losgaan, zeker zeker.
[ afbeelding ]
.
Was ik ook maar zo lui om naar de koelkast te lopen. Zou me zeker 9384394 kilo's besparen. Gözün doysun, Yavuz!quote:
Hahahahahahhahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was ik ook maar zo lui om naar de koelkast te lopen. Zou me zeker 9384394 kilo's besparen. Gözün doysun, Yavuz!
Ik heb een bir-shieldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:23 schreef zarGon het volgende:
Je kan onze gecombineerde birheid niet aan, zwakkeling.
Kutsal aylarda siddet olmazquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:31 schreef Julis het volgende:
Ik ga je kapotslaan. Niks shield mield.
Jij bent geen moslim, voor jou geldt dat nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kutsal aylarda siddet olmazis niet bir.
Hoe ziet een 'bir-shield' eruit?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb een bir-shield
problem, bir-fags ?
Tof, alhoewel de helft het hier morgen viert.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk om beide feesten van dichtbij mee te maken?.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh god, onze maanaanbidder is er ook weer. Ik doel op schijnheilige gelovigen die één maand per jaar zich als brave borsten opwerpen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Loop breed, kin omhoog, kijk bir.
zo doet turkije datquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:04 schreef Doler12 het volgende:
Nog net in de laatste minuut een doelpunt dus?![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Doler12 het volgende:
Weer een moment om opgenomen te worden in de kroniek van de Bir!
Levo, my manquote:
Zelf een febe UI hebben en vragen of andere ibna zijnquote:
Let op je woorden jongeman, Turkaij altijd bir lan, altijd !!quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:56 schreef Gamesua het volgende:
Maar echt, die wedstrijd was de zieligste vertoning ooit. Tegen KAZACHSTAN THUIS met een 90+7 goal met moeite moeten winnen.
Wij zijn de EK niet waard
Lijkt me trouwens ook evident uit de wedstrijduitslag. Zij waren bir, terwijl wij slechts iki zijn geworden.
Jij ook ein ibinaquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Levo, my man
[..]
Zelf een febe UI hebben en vragen of andere ibna zijnthe irony
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:07 schreef xminator het volgende:
Jij ook ein ibina
Dat weet je dondersgoed!
Praat normaal Turks, arab.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij ook ein ibina
Dat weet je dondersgoed!
zargon heb je abn amroquote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef zarGon het volgende:
De NS met haar kankerautomaten. "Pas ongeschikt". Je moeder, je moeder is ongeschikt. Kankerkankerkanker.
En dan heb je ook nog van die mennekes die je niet willen helpen, ook wanneer je het geldbedrag contant al toont. Jij ja, ook jouw moeder.
quote:Op maandag 5 september 2011 18:19 schreef zarGon het volgende:
Opdonderen met je constante getroll, stuk onbenul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb twee pagina's geleden nog foto's gepost. Vertel, hoe zie jij eruit. Toon jij jezef eens.quote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef xminator het volgende:
Zargon, ben jij misschien een autist ? Of zie je er toevallig uit als een terrorist?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 19:51:48 ]![]()
Waar la? Door je boosheid maak je wel typfauten zeg.quote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb twee pagina's geleden nog foto's gepost. Vertel, hoe zie jij eruit. Toon jij jezef eens.![]()
Vanaf hier weer gezellig.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Spangas is ook niet meer wat het geweest was ()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 21:32:35 ]![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Ayca het volgende:
Spangas is ook niet meer wat het geweest was ()
![]()
![]()
Volgens mij alleen amenth en Weissman?quote:Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef Ayca het volgende:
Bwehe![]()
Wie staan er allemaal op je negeerlijst?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: