Op een trouwerij maagdjes regelen JWZ! mijn snuit laten zien, en dan weer terug naar huis, jeejquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef savas198520 het volgende:
wammeswiegel wat ga je doen in TR omdat je der voor 2,half dag gaat?.
quote:Chaos op snelweg door gevallen geldkoffer
Toegevoegd: maandag 29 aug 2011, 10:53
Update: maandag 29 aug 2011, 12:25
Een verloren geldkoffer heeft vanmorgen rond 10.00 uur tot grote chaos geleid op de A2 bij Maastricht. Achteropkomende bestuurders stopten massaal om het geld op te rapen. De container, bedoeld voor een pinautomaat, was gebarsten en tienduizenden euro's waren eruit gevallen.
Rudy Bouma van Nieuwsuur reed toevallig langs toen hij de geldkoffer zag liggen. "Het waaide de hele snelweg over. Waar we ook keken, aan beide kanten van de weg lagen biljetten."
"Mensen graaiden bankbiljetten van de grond en liepen met hun armen vol weer terug naar hun auto, om hun weg te vervolgen."
"Ik weet niet van wie het is", zei een vrouw die een flinke stapel biljetten in haar handen hield. Gevraagd wat ze met het geld ging doen, antwoordde ze: "Weet ik nog niet. Naar de politie brengen."
Rotdag
Volgens Bouma was er slechts één automobilist die de gevonden biljetten weer aan de toegesnelde politie overhandigde.
Volgens de chauffeur van de geldauto "sprong ineens de deur open", maar hij wilde verder niet ingaan op het incident.
Wel meldde hij dat het geen overval was en dat het voor hem vandaag "een rotdag was".
Buit onbekend
Het is niet bekend hoeveel geld er is verdwenen. Ook is niet duidelijk hoeveel biljetten er in de cassette zaten.
De politie benadrukt dat het geld meenemen diefstal is. "Er is inmiddels al wel wat geld terug", aldus een woordvoerder. "Mensen hebben ter plaatse geld teruggebracht. Een meneer heeft een aantal honderden euro's meegenomen en ons gebeld dat hij dat terug wil geven."
Bouma zegt zelf niet te hebben gegraaid. "Absoluut niet. Wij waren veel te druk de chaos te filmen", lacht hij.
Bron: NOS Nieuws.
Ik ook. Ik ga er vanavond lekker voor zitten. Hopelijk zijn het redelijk vermakelijke beelden en waren ze er vroeg bijquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik ben benieuwd naar de beelden!.
En als het Turken waren op een luide toon Inshallah verkondigenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef Doler12 het volgende:
Iedereen gelijk stoppen omdat geld te pakken.
Mijn konijn is liefquote:
Nog een vogel.quote:
QFT met uitzondering vanquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Nijntje is fokking baas altijd bir lan.
Leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn konijn is lief
[..]
Nog een vogel.
We hebben een hond, 2 schildpadden, een kat, 4 hamsters en nog 2 andere parkieten gehad
Binnenkort misschien nog een kat of een hond erbij
Fixed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:41 schreef Ayca het volgende:
Heb vissen gehad, niet voor lang. De een had namelijk kannibalistische trekjes wou constant bir zijn.
Oja ik heb nog vet veel vissen gehadquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Leuk.
Heb vissen gehad, niet voor lang. De een had namelijk kannibalistische trekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |