Amen. Dua etmesemde, oruc tutmasamdaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef detandenfee het volgende:
simdiden hepinize bayraminiz mubarek olsun. allahim tuttugunz oruclari, ettiginiz dualari kabul eylesin.
Sagolun, sizinde!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef detandenfee het volgende:
simdiden hepinize bayraminiz mubarek olsun. allahim tuttugunz oruclari, ettiginiz dualari kabul eylesin.
lololquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan moet je morgen wel terug komen op FOK! om iedereen de hand te kussen.
Moet wel lukken, ik heb er drie dagen voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan moet je morgen wel terug komen op FOK! om iedereen de hand te kussen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo simpel kom je er niet vanaf.
* zarGon schuift hand naar voren.
Ach ja, na het bidden worden toch wel sms'jes gestuurd. Posten op FOK! via mobiel kost ook maar 30 seconden tijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
JA HOI!
Wel wat beters te doen dan...
Heb je wel een volle flacon nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef Julis het volgende:
[..]Whehe. Ik neem morgen mijn antibacterieel zeep mee (
).
17 november volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet wel lukken, ik heb er drie dagen voor..
Wanneer was de vorige bayram (Kurban) eigenlijk ook alweer?
Hm, op internet staat 16 november. Maar het zou ook 17 kunnen zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
17 november volgens mij
ja ik weet dat zo specifiek omdat er op die dag dingen zijn gebeurd die je niet zo snel vergeet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je wel een volle flacon nodig..
Jaaa! Sta je daarmee gereed om het uit te delen aan het bezoek? Dan kom ik morgen wel even langs!quote:
nee sorry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach ja, na het bidden worden toch wel sms'jes gestuurd. Posten op FOK! via mobiel kost ook maar 30 seconden tijd.
Natuurlijk doe ik datquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaaa! Sta je daarmee gereed om het uit te delen aan het bezoek? Dan kom ik morgen wel even langs!.
T was een dinsdag (1ci gun van bayram) dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef zarGon het volgende:
Hm, op internet staat 16 november. Maar het zou ook 17 kunnen zijn inderdaad.
Vurtel!. Wie heb je betrapt met een schaap?
.
.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat. Ik geef ook de snoep aan de kinderen die langs de deur komen. (Hoewel ze liever geld hebben
)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
T was een dinsdag (1ci gun van bayram) dat weet ik nog wel.
Mijn ouders hebben een klein auto ongelukje gehad (alleen auto schade).
Ik moest iemand naar schiphol brengen. (die uiteindelijk zijn vliegtuig heeft gemist door een foutje van t reisbureau)
En een vriendin vertelde ons toen dat de artsen haar hadden gezegd dat ze niet zo lang meer te leven had. (ze is ong 7 weken daarna overleden.)
Al met al was het een heftige dag.
Ai.. Niet leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
T was een dinsdag (1ci gun van bayram) dat weet ik nog wel.
Mijn ouders hebben een klein auto ongelukje gehad (alleen auto schade).
Ik moest iemand naar schiphol brengen. (die uiteindelijk zijn vliegtuig heeft gemist door een foutje van t reisbureau)
En een vriendin vertelde ons toen dat de artsen haar hadden gezegd dat ze niet zo lang meer te leven had. (ze is ong 7 weken daarna overleden.)
Al met al was het een heftige dag.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Ik wil ook wel aan jouw snoepen hoor onder het mom van snoepen met verstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |