Hm, op internet staat 16 november. Maar het zou ook 17 kunnen zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
17 november volgens mij
ja ik weet dat zo specifiek omdat er op die dag dingen zijn gebeurd die je niet zo snel vergeet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je wel een volle flacon nodig..
Jaaa! Sta je daarmee gereed om het uit te delen aan het bezoek? Dan kom ik morgen wel even langs!quote:
nee sorry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach ja, na het bidden worden toch wel sms'jes gestuurd. Posten op FOK! via mobiel kost ook maar 30 seconden tijd.
Natuurlijk doe ik datquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaaa! Sta je daarmee gereed om het uit te delen aan het bezoek? Dan kom ik morgen wel even langs!.
T was een dinsdag (1ci gun van bayram) dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef zarGon het volgende:
Hm, op internet staat 16 november. Maar het zou ook 17 kunnen zijn inderdaad.
Vurtel!. Wie heb je betrapt met een schaap?
.
.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat. Ik geef ook de snoep aan de kinderen die langs de deur komen. (Hoewel ze liever geld hebben
)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
T was een dinsdag (1ci gun van bayram) dat weet ik nog wel.
Mijn ouders hebben een klein auto ongelukje gehad (alleen auto schade).
Ik moest iemand naar schiphol brengen. (die uiteindelijk zijn vliegtuig heeft gemist door een foutje van t reisbureau)
En een vriendin vertelde ons toen dat de artsen haar hadden gezegd dat ze niet zo lang meer te leven had. (ze is ong 7 weken daarna overleden.)
Al met al was het een heftige dag.
Ai.. Niet leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
T was een dinsdag (1ci gun van bayram) dat weet ik nog wel.
Mijn ouders hebben een klein auto ongelukje gehad (alleen auto schade).
Ik moest iemand naar schiphol brengen. (die uiteindelijk zijn vliegtuig heeft gemist door een foutje van t reisbureau)
En een vriendin vertelde ons toen dat de artsen haar hadden gezegd dat ze niet zo lang meer te leven had. (ze is ong 7 weken daarna overleden.)
Al met al was het een heftige dag.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Ik wil ook wel aan jouw snoepen hoor onder het mom van snoepen met verstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik besef nu pas eigenlijk wat voor dag dat moest ijn geweest. Maar komt wel door dat ik juist in dat soort situaties rustig en gefocust kan blijven, vermoed ik. Want kan me niks van heftige emoties op die dag herinneren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef zarGon het volgende:
. Wat een rotdag.
Gelukkig is het goed afgelopen met je ouders en een vliegtuig missen is nog wel te overleven, maar dat van je vriendin is niet tof.. Je had er volgens mij een topic over geopend. Kan dat kloppen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Julis het volgende:
Dat zal je leren!!! VIEZE RIK.Je stuurt me allemaal vieze dm's. En dan heb ik het gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 01:22:39 ]
Ah aaaaa. Echt niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je stuurt me allemaal vieze dm's. En dan heb ik het gedaan..
Besef komt inderdaad later pas echt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik besef nu pas eigenlijk wat voor dag dat moest ijn geweest. Maar komt wel door dat ik juist in dat soort situaties rustig en gefocust kan blijven, vermoed ik. Want kan me niks van heftige emoties op die dag herinneren.
Ben stiekem wel blij met zo'n eigenschap. Komt niet vaak voor dat Turken hun emotie's kunnen beheerseniets met genen enzo.
Mn ouders waren wat geschrokken, die gast kon 2 uur later de volgende vlucht pakken en zij, tja...shit happens en mensen gaan nou eenmaal dood. omdat moment besef je het niet. heb het pas maanden later kunnen verwerken, dat ze er ook echt niet meer was.
Nee, ik had er geen topic over geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |