Wat een baggermoslim ben je dan ook als je niet weet dat het "bayram namazi" de aftrap is van het feestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jaaaaaaa het is suikerfeest![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een baggermoslim ben je dan ook als je niet weet dat het "bayram namazi" de aftrap is van het feest
Whehe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik ben benieuwd naar de beelden!.
Ahwquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hebben jullie trouwens ook mijn konijn gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een kleine dierentuin thuis(en een kleine dierenbegraafplaats
)
Amen. Dua etmesemde, oruc tutmasamdaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef detandenfee het volgende:
simdiden hepinize bayraminiz mubarek olsun. allahim tuttugunz oruclari, ettiginiz dualari kabul eylesin.
Sagolun, sizinde!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef detandenfee het volgende:
simdiden hepinize bayraminiz mubarek olsun. allahim tuttugunz oruclari, ettiginiz dualari kabul eylesin.
lololquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan moet je morgen wel terug komen op FOK! om iedereen de hand te kussen.
Moet wel lukken, ik heb er drie dagen voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan moet je morgen wel terug komen op FOK! om iedereen de hand te kussen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo simpel kom je er niet vanaf.
* zarGon schuift hand naar voren.
Ach ja, na het bidden worden toch wel sms'jes gestuurd. Posten op FOK! via mobiel kost ook maar 30 seconden tijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
JA HOI!
Wel wat beters te doen dan...
Heb je wel een volle flacon nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef Julis het volgende:
[..]Whehe. Ik neem morgen mijn antibacterieel zeep mee (
).
17 november volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet wel lukken, ik heb er drie dagen voor..
Wanneer was de vorige bayram (Kurban) eigenlijk ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |