zargon heb je abn amroquote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef zarGon het volgende:
De NS met haar kankerautomaten. "Pas ongeschikt". Je moeder, je moeder is ongeschikt. Kankerkankerkanker.
En dan heb je ook nog van die mennekes die je niet willen helpen, ook wanneer je het geldbedrag contant al toont. Jij ja, ook jouw moeder.
quote:Op maandag 5 september 2011 18:19 schreef zarGon het volgende:
Opdonderen met je constante getroll, stuk onbenul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb twee pagina's geleden nog foto's gepost. Vertel, hoe zie jij eruit. Toon jij jezef eens.quote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef xminator het volgende:
Zargon, ben jij misschien een autist ? Of zie je er toevallig uit als een terrorist?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 19:51:48 ]![]()
Waar la? Door je boosheid maak je wel typfauten zeg.quote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb twee pagina's geleden nog foto's gepost. Vertel, hoe zie jij eruit. Toon jij jezef eens.![]()
Vanaf hier weer gezellig.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Spangas is ook niet meer wat het geweest was ()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 21:32:35 ]![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Ayca het volgende:
Spangas is ook niet meer wat het geweest was ()
![]()
![]()
Volgens mij alleen amenth en Weissman?quote:Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef Ayca het volgende:
Bwehe![]()
Wie staan er allemaal op je negeerlijst?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: