SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Spetterpieterpater
Mooi, dan ga ik dat ook maar eens doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op instigatie van Ayca was ik ook bezig met een nieuwe OP, maar dank voor het plaatsen, zo kan ik met een gerust hart naar Pretty Little Liars kijken.![]()
Het opleuken van dit topic met een baas inc snor? graag gedaan trouwens.
Dat is net als geen kerst vieren omdat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:10 schreef Weissman het volgende:
Denken dat bir zijn een grap is.
En hoezo suikerfeest ? Mahalle baskisi ! onderdrukking van niet-moslims !
Kerst vieren doe ik ook niet, problem ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:13 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Dat is net als geen kerst vieren omdat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemen
nee, sifir problemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kerst vieren doe ik ook niet, problem ?
Als dit je niveau van humor is ga ik nog graag door met het uitmelken van andere grappen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef AlfredJodocus het volgende:
Bir iki üç dört bes alti yedi sekis (haha seks) dokuz on
81
seksenbir
haha seksen
Nogmaals; het zijn niet "mijn" grappen. Het zijn uberhaupt geen grappen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:23 schreef AlfredJodocus het volgende:
Nee het was om een indicatie te geven hoe jouw bir grappen op mij overkomen.
Ken je klassiekersquote:
Ok mang, fijn dat je weer terug bent, we hadden je echt nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef savas198520 het volgende:
jep was naar turkije 5 weken lang:D
Zeg het danquote:
Gatver. Eet eens normaal vlees.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond ciger eten
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond ciger eten
[ afbeelding ]![]()
Lekkah.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond ciger eten
[ afbeelding ]![]()
Lijkt wel hondenvoer lan, hopelijk is het wel lekkaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond ciger eten
[ afbeelding ]![]()
Bir is het Turkse woord voor één ook wel bekend als 1, zoals ook jij weet is Turkije evenals de meeste Turken en hun goederen veelal het beste, mooiste, grootste en meerdere superlatieven.quote:
Lever?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond ciger eten
[ afbeelding ]![]()
Ok duidelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bir is het Turkse woord voor één ook wel bekend als 1, zoals ook jij weet is Turkije evenals de meeste Turken en hun goederen veelal het beste, mooiste, grootste en meerdere superlatieven.
Nuja bir zijn is in dat opzicht dus gewoon zo dicht mogelijk bij je Turkse roots blijven, een zekere waardigheid in combinatie met nummer één zijn op iedere gebied noemt men in de Turskche gemeenschap ook wel bir zijn.
Het is een way of life, niet iedereen is er bekend bij en de meeste Turken houden het liever voor zich daar er een keur aan jaloerse Grieken, Koerden, Zionisten en Armenen op de loer liggen die het zich maar wat graag eigen zouden willen maken.
Vergelijkbaar dus met de queeste van Anna uit V (2009) naar de menselijke ziel, bir bestaat maar is o zo ongrijpbaar voor de meeste stervelingen.
Hopelijk heb je iets aan deze bondige beschrijving, meer kan ik aan een niet ingewijde ook niet kwijt ivm de bloedeed.
Liefde en respect.
W. Waggel.
Jammer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Weissman het volgende:
Zoals eerder genoemd; het is niet voor iedereen wegelegd.
Met je Jodennaamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Weissman het volgende:
Zoals eerder genoemd; het is niet voor iedereen wegelegd.
En toch is Ataturk er niet geboren, dus 100% perfect is het dan wellicht weer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Met je Jodennaam
Ik kom tenminste uit de provincie wat historisch gezien het meest Turks is, het loyaalste was en de meeste soldaten heeft geleverd.
Jij ook niet dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
En al helemaal niet als je niet beschikt over turkse genen.
Vergeet niet dat Lucy een Turkse was, vergeet ook niet dat het de proto-Turken waren die de wereld verlosten van de Neanderthalers, dit omdat de Neanderthalers verantwoordelijk waren voor het uitsterven van oa de Mamoet en de proto-Turken al hele groene lieden en hun tijd dus ver vooruit waren.quote:
Ken geen Lucy. En het is wel duidelijk denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Lucy een Turkse was, vergeet ook niet dat het de proto-Turken waren die de wereld verlosten van de Neanderthalers, dit omdat de Neanderthalers verantwoordelijk waren voor het uitsterven van oa de Mamoet en de proto-Turken al hele groene lieden en hun tijd dus ver vooruit waren.
De kern van mijn betoog is dat veel mensen Turkse genen rocken, welke precies en de hoeveelheid is van belang wbt bir.
Landsyh kan je daar alles over vertellen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fener is kampioen, gaat CL spelen en blijft in de competitie
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou... zo vast staat het ook weer niet.
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef xminator het volgende:
UEFA'dan onay geldi!
UEFA, Futbol Federasyonu'nun Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi için yolladığı listeyi onayladı!
"SİCİLLERİN TEMİZLİĞİNE İNANIYORUZ... İHRAÇ SONRA DA YAPILABİLİR"
UEFA'dan yapılan açıklamada "Türkiye Futbol Federasyonu'nun bildirdiği tüm takımların sicillerinin temiz olduğuna inancımız tamdır. Eğer sonrdadan ortaya çıkan bir gelişme olursa ihraç işlemi sonra da gerçekleştirilebilir" denildi.
Oftewel zoals ik zei: gaat FB naar de CL!
Mocht het anders blijken na maanden/jaren onderzoek kan het later nog veranderd worden.
Dat ten eerste, ten tweede wanneer omkopen voorkomt gebeurt dat tweezijdig. Als 19 Wedstrijden zijn omgekocht zou je dus ook mensen van circa 19 andere teams moeten oppakken en degraderen. Aangezien Fenerbahce ook gewoon elke wedstrijd tegen gs, bjk en tirabzondspor heeft gewonnen bewijst dat wel de sterkte van Fenerbahce ( of gs, bjk en trabzond zijn omgekocht)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die denken te weten wat mijn etniciteit isquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |