abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101196560
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Weissman het volgende:
Zoals eerder genoemd; het is niet voor iedereen wegelegd.
Jammer. ;(
pi_101196815
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jammer. ;(
En al helemaal niet als je niet beschikt over turkse genen.
pi_101197108
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Weissman het volgende:
Zoals eerder genoemd; het is niet voor iedereen wegelegd.
Met je Jodennaam :')

Ik kom tenminste uit de provincie wat historisch gezien het meest Turks is, het loyaalste was en de meeste soldaten heeft geleverd.
pi_101197247
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Ik kom tenminste uit de provincie wat historisch gezien het meest Turks is, het loyaalste was en de meeste soldaten heeft geleverd.
En toch is Ataturk er niet geboren, dus 100% perfect is het dan wellicht weer niet.

Hoe geef jij zelf invulling aan je afkomst in het dagelijkse leven? de lat ligt hoog immers, heel erg hoog.
pi_101197493
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:08 schreef Weissman het volgende:

[..]

En al helemaal niet als je niet beschikt over turkse genen.
Jij ook niet dus. :6
pi_101197800
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Lucy een Turkse was, vergeet ook niet dat het de proto-Turken waren die de wereld verlosten van de Neanderthalers, dit omdat de Neanderthalers verantwoordelijk waren voor het uitsterven van oa de Mamoet en de proto-Turken al hele groene lieden en hun tijd dus ver vooruit waren.

De kern van mijn betoog is dat veel mensen Turkse genen rocken, welke precies en de hoeveelheid is van belang wbt bir.
Landsyh kan je daar alles over vertellen.
pi_101197901
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Lucy een Turkse was, vergeet ook niet dat het de proto-Turken waren die de wereld verlosten van de Neanderthalers, dit omdat de Neanderthalers verantwoordelijk waren voor het uitsterven van oa de Mamoet en de proto-Turken al hele groene lieden en hun tijd dus ver vooruit waren.

De kern van mijn betoog is dat veel mensen Turkse genen rocken, welke precies en de hoeveelheid is van belang wbt bir.
Landsyh kan je daar alles over vertellen.
Ken geen Lucy. En het is wel duidelijk denk ik. :P
pi_101198779
Oi, geen Champions League voor Fenerbahce!

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Fener is kampioen, gaat CL spelen en blijft in de competitie
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef Julis het volgende:

[..]

Nou... zo vast staat het ook weer niet.

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef xminator het volgende:
UEFA'dan onay geldi!
UEFA, Futbol Federasyonu'nun Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi için yolladığı listeyi onayladı!

"SİCİLLERİN TEMİZLİĞİNE İNANIYORUZ... İHRAÇ SONRA DA YAPILABİLİR"
UEFA'dan yapılan açıklamada "Türkiye Futbol Federasyonu'nun bildirdiği tüm takımların sicillerinin temiz olduğuna inancımız tamdır. Eğer sonrdadan ortaya çıkan bir gelişme olursa ihraç işlemi sonra da gerçekleştirilebilir" denildi.

Oftewel zoals ik zei: gaat FB naar de CL!
Mocht het anders blijken na maanden/jaren onderzoek kan het later nog veranderd worden :').

Dat ten eerste, ten tweede wanneer omkopen voorkomt gebeurt dat tweezijdig. Als 19 Wedstrijden zijn omgekocht zou je dus ook mensen van circa 19 andere teams moeten oppakken en degraderen. Aangezien Fenerbahce ook gewoon elke wedstrijd tegen gs, bjk en tirabzondspor heeft gewonnen bewijst dat wel de sterkte van Fenerbahce ( of gs, bjk en trabzond zijn omgekocht)
pi_101203021
Oftewel zoals ik zei: gaat FB naar de CL!
Mocht het anders blijken na maanden/jaren onderzoek kan het later nog veranderd worden .

Wat klopt er hier niet aan dan?? Na 1,5 maand blijkt het anders afgelopen te zijn. 1 verdachte club eruit andere verdachte club erin :')
pi_101204046
Het is nu toch wel echt definitief.

TS naar de CL.
FB naar Bank Asya.

:'(
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:01:54 #49
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_101209691
komt gewoon van dit

pi_101213413
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die denken te weten wat mijn etniciteit is :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101235947
Nogmaals, gefeliciteerd zarGon met je 24ste verjaardag :*.

Jammer dat je geband bent, zuhaha.
pi_101236685
quote:

[..]

zo, bof jij even.
pi_101236801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

Mensen die denken te weten wat mijn etniciteit is :')

SPOILER
Best moeilijk om dat van alle users bij te houden.
pi_101237127
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Best moeilijk om dat van alle users bij te houden.
Maar wel dingen zomaar gaan beweren :')

SPOILER
pi_101237149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef Weissman het volgende:

[..]

Maar wel dingen zomaar gaan beweren :')

SPOILER
Ok sorry dat ik je zo gekwetst heb, en het was bovendien niet eens serieus bedoeld.
pi_101237250
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ok sorry dat ik je zo gekwetst heb, en het was bovendien niet eens serieus bedoeld.
Dit is een serieus topic. Als je geen serieuze dingen wilt posten verwijs ik je naar ONZ.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:08:46 #57
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_101237734
Ey, een Bolulu is geen laz toch? TOCH?
This isn't even my final form.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')