Jammer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Weissman het volgende:
Zoals eerder genoemd; het is niet voor iedereen wegelegd.
Met je Jodennaamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Weissman het volgende:
Zoals eerder genoemd; het is niet voor iedereen wegelegd.
En toch is Ataturk er niet geboren, dus 100% perfect is het dan wellicht weer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Met je Jodennaam
Ik kom tenminste uit de provincie wat historisch gezien het meest Turks is, het loyaalste was en de meeste soldaten heeft geleverd.
Jij ook niet dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
En al helemaal niet als je niet beschikt over turkse genen.
Vergeet niet dat Lucy een Turkse was, vergeet ook niet dat het de proto-Turken waren die de wereld verlosten van de Neanderthalers, dit omdat de Neanderthalers verantwoordelijk waren voor het uitsterven van oa de Mamoet en de proto-Turken al hele groene lieden en hun tijd dus ver vooruit waren.quote:
Ken geen Lucy. En het is wel duidelijk denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Lucy een Turkse was, vergeet ook niet dat het de proto-Turken waren die de wereld verlosten van de Neanderthalers, dit omdat de Neanderthalers verantwoordelijk waren voor het uitsterven van oa de Mamoet en de proto-Turken al hele groene lieden en hun tijd dus ver vooruit waren.
De kern van mijn betoog is dat veel mensen Turkse genen rocken, welke precies en de hoeveelheid is van belang wbt bir.
Landsyh kan je daar alles over vertellen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fener is kampioen, gaat CL spelen en blijft in de competitie
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou... zo vast staat het ook weer niet.
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef xminator het volgende:
UEFA'dan onay geldi!
UEFA, Futbol Federasyonu'nun Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi için yolladığı listeyi onayladı!
"SİCİLLERİN TEMİZLİĞİNE İNANIYORUZ... İHRAÇ SONRA DA YAPILABİLİR"
UEFA'dan yapılan açıklamada "Türkiye Futbol Federasyonu'nun bildirdiği tüm takımların sicillerinin temiz olduğuna inancımız tamdır. Eğer sonrdadan ortaya çıkan bir gelişme olursa ihraç işlemi sonra da gerçekleştirilebilir" denildi.
Oftewel zoals ik zei: gaat FB naar de CL!
Mocht het anders blijken na maanden/jaren onderzoek kan het later nog veranderd worden.
Dat ten eerste, ten tweede wanneer omkopen voorkomt gebeurt dat tweezijdig. Als 19 Wedstrijden zijn omgekocht zou je dus ook mensen van circa 19 andere teams moeten oppakken en degraderen. Aangezien Fenerbahce ook gewoon elke wedstrijd tegen gs, bjk en tirabzondspor heeft gewonnen bewijst dat wel de sterkte van Fenerbahce ( of gs, bjk en trabzond zijn omgekocht)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die denken te weten wat mijn etniciteit isquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo, bof jij even.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Ik kom tenminste uit de provincie wat historisch gezien het meest Turks is, het loyaalste was en de meeste soldaten heeft geleverd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mensen die denken te weten wat mijn etniciteit isBest moeilijk om dat van alle users bij te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel dingen zomaar gaan bewerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Best moeilijk om dat van alle users bij te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar wel dingen zomaar gaan bewerenOk sorry dat ik je zo gekwetst heb, en het was bovendien niet eens serieus bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een serieus topic. Als je geen serieuze dingen wilt posten verwijs ik je naar ONZ.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ok sorry dat ik je zo gekwetst heb, en het was bovendien niet eens serieus bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |