zo, bof jij even.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Ik kom tenminste uit de provincie wat historisch gezien het meest Turks is, het loyaalste was en de meeste soldaten heeft geleverd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mensen die denken te weten wat mijn etniciteit isBest moeilijk om dat van alle users bij te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel dingen zomaar gaan bewerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Best moeilijk om dat van alle users bij te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar wel dingen zomaar gaan bewerenOk sorry dat ik je zo gekwetst heb, en het was bovendien niet eens serieus bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een serieus topic. Als je geen serieuze dingen wilt posten verwijs ik je naar ONZ.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ok sorry dat ik je zo gekwetst heb, en het was bovendien niet eens serieus bedoeld.
Dat zal je aan Landysh moeten vragen. Zij heeft de kwaliteiten om op afstand genetische samenstellingen te kunnen analyseren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:08 schreef Levolution het volgende:
Ey, een Bolulu is geen laz toch? TOCH?
Niggah plz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic. Als je geen serieuze dingen wilt posten verwijs ik je naar ONZ.
Wat jammer nou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Trollen doe je maar ergens anders, ik heb al een PR gemaakt.
Dank je wel, mooierd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef Julis het volgende:
Nogmaals, gefeliciteerd zarGon met je 24ste verjaardag.
Jammer dat je geband bent, zuhaha.
Om de paar dagen doe ik er gewoon koud water in. Dan gaan ze even proeven en daarna gaan ze lekker badderenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef savas198520 het volgende:
wammeswiegel wat ga je doen in TR omdat je der voor 2,half dag gaat?.
ClapClapYourHands : wij hebben de zelfde parkiet. ik heb ook zon bakje. doe jij er lauw water erin wat is nu het beste?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |