Ja, ik maar van kinds af al dus dat was makkelijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef yvonne het volgende:
Zeg, zijn er hier eik nederlanders die Turks geleerd hebben?
Zijn er uberhaupt N'landers die Turks spreken?
MIT standaard altijd nummer Bir.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
Succesvolle operatie in Cyprus door MIT vandaag
Ik ging stuk op het eind, bij "Yürüyün bakkala".quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Bilgisayarin arkalarinda, forum.fok.nl larda cocuklar okuyorlar puskevit yediklerini kahkaha yaptiklarini, weissman annesine gidip derki bizim niye puskevitimiz yok bana niye puskevit almiyorsun anneee!!
weheh hij gelooft het nog ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fener is kampioen, gaat CL spelen en blijft in de competitie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou... zo vast staat het ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat staat gewoon vast. Volg je het nieuws wel?
quote:UEFA'dan beklenen açıklama geldi
UEFA, Türkiye Futbol Federasyonu'nun Avrupa Kupaları için verdiği listeyi onayladığını açıkladı. Ancak kulüplerin şike yaptıkları tespit edilirse ihraç edilecekleri de belirtildi.
Milliyet Spor
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen naar Harry Potter!
Eindelijk stoppen ze met HPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen naar Harry Potter!
Jeej ik ga ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk heb je beide versies. Dublaj is zo gaar, volgens mij zijn het altijd 3 dezelfde mensen die elke film inspreken ..quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:
In TR gaan.... is dat dan een originele versie of spreekt Harry dan opeens Turks
Lol ja zelfde hierquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:57 schreef xminator het volgende:
Ik wil ook gaan alleen om het feit dat ik naar 7.1 werd meegenomen door iemand.. 7.1 had geen einde fml..
Hier in tr gaan ( 6 tl = 2.7 euro oid. ) of in nl hmmm
Dan neem ik er meteen een pathe unlimited bij, zit volged half jaar toch pal naast de pathequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lol ja zelfde hiermja was toch gratis, maar nu wil ik t eind wel weten
![]()
Nahh zou gewoon in NL gaan.
Naast welke pathe?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan neem ik er meteen een pathe unlimited bij, zit volged half jaar toch pal naast de pathe
Niks van meegekregen.. waren er doden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:45 schreef xminator het volgende:
Gister aardbeving meegemaakt in eskisehir ( beter gezegd ik had niks gemerkt, hoorde het pas in de avond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |