QFTquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef xminator het volgende:
Wat is het heerlijk om uit de tuin verse groenten te plukken en deze op te eten tijdens het ontbijt.
Helaas, die was er niet. Hij kon het wel bestellen dus we zien hoelang dat zal durenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Weissman het volgende:
Vandaag er achter gekomen dat mijn favo gofret die ik zolang zocht niet in NL leverbaar is![]()
Kan iemand mij dit leveren ? Tegen betaling uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit die Turkse Walmart.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Helaas, die was er niet. Hij kon het wel bestellen dus we zien hoelang dat zal duren.
Zie je iets anders wat je lekker lijkt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Excuses nog, kon gister niet langs gaan.
uh nee dankjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor andere ETI koekjes als die er niet is?
Ik ben benieuwd waar hij het vandaan gaat halen aangezien de ETI-leverancier in NL die koekjes niet heeft/ niet importeert.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Helaas, die was er niet. Hij kon het wel bestellen dus we zien hoelang dat zal duren.
Zie je iets anders wat je lekker lijkt?
The fuckquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Dank jullie wel, deze boy is nu 20. Ik word oud, tijd voor een quarter-life crisis en zo.
Hahaha. Nope. Ik zag het staan op mijn Hotmail.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Dank jullie wel, deze boy is nu 20. Ik word oud, tijd voor een quarter-life crisis en zo.
Julis, hoe wist je dat eigenlijk? Zo'n goed geheugen?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Geen idee Weissman, misschien nog wat op voorraad of van België/Duitsland. Of hij wou dat ik uit zijn winkel ging en stopte met foto's maken van koek.
Die kijken altijd ernstig, grappen over piramides en pallestijnen doen het zelden goed bij zequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef Baghdaddy het volgende:
Bij mij waren het Egyptenaren die mij zat waren haha.
Haha maar ze zijn, zonder dat veel het weten, heel vriendelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die kijken altijd ernstig, grappen over piramides en pallestijnen doen het zelden goed bij ze
Oh.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha. Nope. Ik zag het staan op mijn Hotmail.
Ik heb het perfecte bijbaantje gevonden! Dat ik hier niet eerder op gekomen ben. Gewoon van m'n hobby m'n baan maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Kakpizza het volgende:
Heb 2 weken knoflook gepelt voor 1,25 per kistje....
Godverdomme niet zeuren TS, ontevreden kind.
Gefeliciteerd! en Wat Ayça vraagtquote:Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Al mijn bachelorvakken gehaald en ik mag komend collegejaar aan mijn master beginnen! Wat een mooie dag!
Erik Jan Zurcher.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef yvonne het volgende:
Zeg, zijn er hier eik nederlanders die Turks geleerd hebben?
Zijn er uberhaupt N'landers die Turks spreken?
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn er intolerante figuren, die zogenaamd tolerant zijn en vervolgens op een Turks subforum ronddwalen?
quote:
Dank! De master van mijn eigen opleiding: Organisation Studies/Organisatiewetenschappen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! en Wat Ayça vraagt.
Bilgisayarin arkalarinda, forum.fok.nl larda cocuklar okuyorlar puskevit yediklerini kahkaha yaptiklarini, weissman annesine gidip derki bizim niye puskevitimiz yok bana niye puskevit almiyorsun anneee!!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef Ayca het volgende:
Sst straks wordt Weissman jaloers en krijg je puskevit taferelen.
Een grote boem ja!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
Succesvolle operatie in Cyprus door MIT vandaag
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Bilgisayarin arkalarinda, forum.fok.nl larda cocuklar okuyorlar puskevit yediklerini kahkaha yaptiklarini, weissman annesine gidip derki bizim niye puskevitimiz yok bana niye puskevit almiyorsun anneee!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |