Ziet er goed uit die Turkse Walmart.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Helaas, die was er niet. Hij kon het wel bestellen dus we zien hoelang dat zal duren.
Zie je iets anders wat je lekker lijkt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Excuses nog, kon gister niet langs gaan.
uh nee dankjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor andere ETI koekjes als die er niet is?
Ik ben benieuwd waar hij het vandaan gaat halen aangezien de ETI-leverancier in NL die koekjes niet heeft/ niet importeert.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Helaas, die was er niet. Hij kon het wel bestellen dus we zien hoelang dat zal duren.
Zie je iets anders wat je lekker lijkt?
The fuckquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Dank jullie wel, deze boy is nu 20. Ik word oud, tijd voor een quarter-life crisis en zo.
Hahaha. Nope. Ik zag het staan op mijn Hotmail.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Dank jullie wel, deze boy is nu 20. Ik word oud, tijd voor een quarter-life crisis en zo.
Julis, hoe wist je dat eigenlijk? Zo'n goed geheugen?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Geen idee Weissman, misschien nog wat op voorraad of van België/Duitsland. Of hij wou dat ik uit zijn winkel ging en stopte met foto's maken van koek.
Die kijken altijd ernstig, grappen over piramides en pallestijnen doen het zelden goed bij zequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef Baghdaddy het volgende:
Bij mij waren het Egyptenaren die mij zat waren haha.
Haha maar ze zijn, zonder dat veel het weten, heel vriendelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die kijken altijd ernstig, grappen over piramides en pallestijnen doen het zelden goed bij ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |