Die kijken altijd ernstig, grappen over piramides en pallestijnen doen het zelden goed bij zequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef Baghdaddy het volgende:
Bij mij waren het Egyptenaren die mij zat waren haha.
Haha maar ze zijn, zonder dat veel het weten, heel vriendelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die kijken altijd ernstig, grappen over piramides en pallestijnen doen het zelden goed bij ze
Oh.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha. Nope. Ik zag het staan op mijn Hotmail.
Ik heb het perfecte bijbaantje gevonden! Dat ik hier niet eerder op gekomen ben. Gewoon van m'n hobby m'n baan maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Kakpizza het volgende:
Heb 2 weken knoflook gepelt voor 1,25 per kistje....
Godverdomme niet zeuren TS, ontevreden kind.
Gefeliciteerd! en Wat Ayça vraagtquote:Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Al mijn bachelorvakken gehaald en ik mag komend collegejaar aan mijn master beginnen! Wat een mooie dag!
Erik Jan Zurcher.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef yvonne het volgende:
Zeg, zijn er hier eik nederlanders die Turks geleerd hebben?
Zijn er uberhaupt N'landers die Turks spreken?
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn er intolerante figuren, die zogenaamd tolerant zijn en vervolgens op een Turks subforum ronddwalen?
quote:
Dank! De master van mijn eigen opleiding: Organisation Studies/Organisatiewetenschappen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! en Wat Ayça vraagt.
Bilgisayarin arkalarinda, forum.fok.nl larda cocuklar okuyorlar puskevit yediklerini kahkaha yaptiklarini, weissman annesine gidip derki bizim niye puskevitimiz yok bana niye puskevit almiyorsun anneee!!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef Ayca het volgende:
Sst straks wordt Weissman jaloers en krijg je puskevit taferelen.
Een grote boem ja!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
Succesvolle operatie in Cyprus door MIT vandaag
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Bilgisayarin arkalarinda, forum.fok.nl larda cocuklar okuyorlar puskevit yediklerini kahkaha yaptiklarini, weissman annesine gidip derki bizim niye puskevitimiz yok bana niye puskevit almiyorsun anneee!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |