Oh god, onze maanaanbidder is er ook weer. Ik doel op schijnheilige gelovigen die één maand per jaar zich als brave borsten opwerpen.quote:
Ach jee, hebben we dat stopwoordje ook weer. Het begint op een dwangneurose te lijken, zo vaak als de term tokkies wordt misbruikt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Adam1981 het volgende:
Gaan we nu ook topics starten zonder dat een Marokkaan zich heeft misdragen?
De tokkies worden met de dag triester.
Rellen nog wel .. misschien moet je eens naar de beelden van Vancouver kijken om je geheugen op te frissen .. dat waren rellen .. enkele tientallen jongeren die zich misdragen zijn weliswaar behoorlijk lastig maar beslist geen relquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik voorspel een gezellige avond, net zoals Kerstmis altijd Overlast en rellen in binnensteden wegens suikerfeestviering
Londen is al ver genoeg terug, hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef moussie het volgende:
[..]
Rellen nog wel .. misschien moet je eens naar de beelden van Vancouver kijken om je geheugen op te frissen .. dat waren rellen .. enkele tientallen jongeren die zich misdragen zijn weliswaar behoorlijk lastig maar beslist geen rel
Wat verrassend, een mocro die voor z'n landgenoten op komtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef moussie het volgende:
[..]
Rellen nog wel .. misschien moet je eens naar de beelden van Vancouver kijken om je geheugen op te frissen .. dat waren rellen .. enkele tientallen jongeren die zich misdragen zijn weliswaar behoorlijk lastig maar beslist geen rel
fyi, ik ben noch Marokkaans noch moslim .. wel voetbalfan, en daar heb ik toch echt ergere dingen gezien dan 'enkele tientallen jongeren die zich misdragen' ..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat verrassend, een mocro die voor z'n landgenoten op komt![]()
Ben ik met je eens, maar wat heeft dat nou toch met elkaar te maken? Beide moeten aangepakt wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef moussie het volgende:
[..]
fyi, ik ben noch Marokkaans noch moslim .. wel voetbalfan, en daar heb ik toch echt ergere dingen gezien dan 'enkele tientallen jongeren die zich misdragen' ..
Ah daar is remlof, die van de totalitaire multikul-ideologie. Mensen die kritisch zijn op islam of de multiculturele samenleving maakt hij belachelijk, zo rolt hij. Met z'n mooie blauwe kleurtje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef remlof het volgende:
Wat een Henktopic![]()
Eng hè, andere culturen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef Ferdo het volgende:
tokkie
Henk
Zo, het komt eindelijk op gang. Zo raakt de denigrerings-bingokaart nog eens een keer vol.
Je bent mocro en maanaanbidder vergeten op je bingokaart.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef Ferdo het volgende:
tokkie
Henk
Zo, het komt eindelijk op gang. Zo raakt de denigrerings-bingokaart nog eens een keer vol.
Tuurlijk moet het aan worden gepakt, maar dat maakt het nog steeds geen rellen, die overdrijving slaat nergens op ..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar wat heeft dat nou toch met elkaar te maken? Beide moeten aangepakt worden
Ramadan-night voor de moslims? Ben je wel helemaal lekker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef moussie het volgende:
[..]
Tuurlijk moet het aan worden gepakt, maar dat maakt het nog steeds geen rellen, die overdrijving slaat nergens op ..
Wat ik overigens niet begrijp, als het op de zondag of een doordeweekse dag valt, waarom wordt daar niet op geanticipeerd door bioscopen? Maak er een speciale avond voor moslims van, als eens in de 3 maanden of lady's night kan met een double-feature chick-flicks, en even vaak een beer&burger nacht voor de mannen met van die films die je vrouwtje toch niet wil zien, waarom dan niet ramadan-night voor de moslims .. met films en snacks naar hun wensen?
Ja en jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ramadan-night voor de moslims? Ben je wel helemaal lekker?
Surequote:
Dat doe ik overal hoor, want ik vind de tunnelvisie en het superioriteitsgevoel van jou en anderen behoorlijk bedreigender voor onze vrije samenleving dan "de moslims".quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ah daar is remlof, die van de totalitaire multikul-ideologie. Mensen die kritisch zijn op islam of de multiculturele samenleving maakt hij belachelijk, zo rolt hij. Met z'n mooie blauwe kleurtje.
Tweede jij-bak, superioriteitsgevoelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik overal hoor, want ik vind de tunnelvisie en het superioriteitsgevoel van jou en anderen behoorlijk bedreigender voor onze vrije samenleving dan "de moslims".
Of juist brokeback mountain, om ze te leren dat er ook homo's zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef moussie het volgende:
[..]
Tuurlijk moet het aan worden gepakt, maar dat maakt het nog steeds geen rellen, die overdrijving slaat nergens op ..
Wat ik overigens niet begrijp, als het op de zondag of een doordeweekse dag valt, waarom wordt daar niet op geanticipeerd door bioscopen? Maak er een speciale avond voor moslims van, als eens in de 3 maanden of lady's night kan met een double-feature chick-flicks, en even vaak een beer&burger nacht voor de mannen met van die films die je vrouwtje toch niet wil zien, waarom dan niet ramadan-night voor de moslims .. met films en snacks naar hun wensen?
Ja maar jij zou je dan ook sowieso overgeven aan de 1e de beste die het je even zwaar maaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik overal hoor, want ik vind de tunnelvisie en het superioriteitsgevoel van jou en anderen behoorlijk bedreigender voor onze vrije samenleving dan "de moslims".
Nou ik denk hierom:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef moussie het volgende:
[..]
Ja heel Europa is 1 cultuur en die liggen allemaal massaal in de clinch met alle culturen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef remlof het volgende:
Wat een Henktopic![]()
Eng hè, andere culturen?
Dat is zondermeer waar, maar offtopic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar jij zou je dan ook sowieso overgeven aan de 1e de beste die het je even zwaar maakt
Wat was het ook al weer? Zonder EU neemt Turkije Zuid-Europa over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |