Lijkt me genoeg voor Groningenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Tweede bod op Matavz van 6,5 miljoen schijnt vandaag ook door Groningen te zijn geweigerd. Het is nog niet bevestigd, trouwens.
Nike Commercialquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet Lensie trouwens in Amsterdam? Ook nog met PSV shirt aan...
Ik denk dat Nike hoofdkantoor daar zit en Amsterdam hoofdstad is van Nederland. Natuurlijk ook veel bekender over de hele wereld en PSV shirt moest hij aan doen, staat Nike op.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
No shit, maar waarom de locatie?
Zo raar is dat toch niet? Als je als voetballer rekening moet gaan houden met je geboorteplaats en potentiële werkgevers dan maak je het jezelf wel knap lastig. Helemaal als je niet echt een hoog niveau hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:55 schreef Smoofie het volgende:
In een PSV shirt lopen in Amsterdam als Amsterdammer
En nu afkappen pls.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Tweede bod op Matavz van 6,5 miljoen schijnt vandaag ook door Groningen te zijn geweigerd. Het is nog niet bevestigd, trouwens.
Jawel. 10 miljoen ook wel. Matavz is top.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu afkappen pls.
6.5 miljoen krijgen die stumperds nooit meer.
10 miljoen? 1 club met concrete interesse, een contract wat over 2 seizoen niet meer bestaat, een speler die niet wil bijtekenen en kenbaar maakt naar PSV te willen verkassen. Of het moet een dolle actie van Brands zijn, maar 10 miljoen gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jawel. 10 miljoen ook wel. Matavz is top.![]()
Daar kan PSV nog lang een leuke topscorer aan hebben.
10 is ook helemaal niet aan de orde. Nijland wilde 8, Brands bood 5 en een beetje. Dat vond Nijland te weinig en dus is het een beetje touwtrekken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef Lemming22 het volgende:
Laat gaan, laat gaan. 6,5 miljoen is een prima bedrag. Als zij denken 10 miljoen te kunnen krijgen, mogen ze dat lekker proberen. Maar niet van ons.
Het geld wat nu wordt uitgegeven is afkomstig van de transfers Amrabat, Afellay, Dzsudzsak en Maza. Daar zitten we zelfs nu, met het halen van Mertens, Strootman, Wijnaldum en Derijck nog 2 miljoen onder. Wel goed geïnformeerd zijn als je een scherpe opmerking wil plaatsen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het gemeenschapsgeld gaat immers ook een keer op
Ik dacht dat ik 10 zag staan in dit topic. Bij beter doorlezen bleek het een loze kreet te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
10 is ook helemaal niet aan de orde. Nijland wilde 8, Brands bood 5 en een beetje. Dat vond Nijland te weinig en dus is het een beetje touwtrekken.
niet als men belasting blijft betalenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het gemeenschapsgeld gaat immers ook een keer op
Ik ben er morgenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Spuit 11 vindt het plaatje in de OP leuk!
Welke Fokkers zijn er allemaal bij morgenavond?
Niet in het stadion, maar gewoon op Fok zoals het hoort.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
14 toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:10 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Het is niet bekend hoeveel PSV voor Dzudzak heeft gekregen? Kan het zijn dat ze daar een erg hoog bedrag voor hebben gekregen aangezien die club ook een idioot salaris aan Eto O betaalt. Dus dan kan PSV mooi aankopen doenMatavz is naar mijn inziens echt een hele goede voetballer.
Ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
half vijf vind ik pas ruk. Dat is voor mij etenstijd..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:45 schreef Doublepain het volgende:
ik ben er morgen ook, tijd valt wel mee vind ik. Half 1 is meer een kuttijd
Ik vind alles ruk wat niet op zaterdagavond is trouwens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
half vijf vind ik pas ruk. Dat is voor mij etenstijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
20 minuten heen 20 minuten terugIets met baas en bovenbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Is goed, geef ik meteen ff een "visite kaartje" aan je mee voor het geval dat ik jou uit het oog verlies als ik PSV met 3-0 zie winnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:09 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ga ook. Vader-dochter-uitje.![]()
Dus als je mij langs een kale vent ziet zitten, wel zwaaien he!
Vind Nuytinck van NEC ook nog wel een aardige verdediger. Als Pieters vertrekt zitten we toch erg krap in de verdedigers. Al is 7 miljoen een prima bedrag. Geeft sowieso wat meer ruimte om voor Matavz te gaan, al is 7 miljoen voor Matavz ook meer dan genoeg...quote:EINDHOVEN - Erik Pieters is waarschijnlijk aan zijn laatste week bij PSV begonnen.
De verdediger staat al langer in de belangstelling van Newcastle United. Volgens zaakwaarnemer Piet van der Pol van Pieters komen de Engelse club en PSV er vermoedelijk wel uit.
"Erik vindt de club een uitdaging en Newcastle heeft zeer serieuze interesse. Ik weet niet welke bedragen precies geboden zijn, maar ga er vanuit dat het wel in orde komt." Newcastle zou volgens Voetbal International rond zeven miljoen euro voor Pieters willen betalen. Technisch directeur Marcel Brands van PSV kon gisteravond niet reageren. Wordt de linksback daadwerkelijk verkocht, dan komt vermoedelijk geld vrij voor het inlijven van spits Tim Matavz van FC Groningen.
PSV heeft ruim vijf miljoen over voor hem, Groningen zou minstens zeven miljoen willen ontvangen. Of voor de eventuele vervanging van Pieters een nieuwe speler wordt ingelijfd, is onduidelijk. PSV heeft met Abel Tamata binnen de eigen selectie een alternatief.
Zelfs met negen man gewonnenquote:PSV moet het in de tweede ronde opnemen van de KNVB beker tegen de amateurs van VVSB. De ploeg uit Noordwijkerhout won vanavond in de eerste ronde in Heemskerk na verlenging met 2-1 van Odin ’59. PSV was vrijgesteld voor deze ronde. De wedstrijden in ronde twee worden gespeeld op 20, 21 of 22 september aanstaande.
Odin ’59-VVSB: 1-2
VVSB kwam vlak voor rust op voorsprong door een treffer van Patrick Krop. Na tien minuten in de tweede helft kwam VVSB met tien man te staan, nadat Koen Bosma van het veld werd gestuurd. De gelijkmaker kwam er pas vijf minuten voor het verstrijken van de officiële speeltijd, doelpuntenmaker Tim Groenewoud. Niet veel later werd ook een tweede speler van VVSB weggestuurd, Michael van Laere. Ondanks dat hield de ploeg stand en volgde er een verlenging. In die eerste helft van die verlenging was er opnieuw een voorsprong voor de gasten uit Noorwijkerhout, Thabiso van Zeijl was de doelpuntenmaker. Hoewel Odin vele mogelijkheden kreeg op de gelijkmaker, viel die niet meer op het sportcomplex van Odin ’59. VVSB is een Topklasser uit Noordwijkerhout.
Moet lukkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tyton keep, tamata, hutchinson.. de rest aanvallers
Inderdaad, je moet gewoon over dit soort ploegen heenlopen. Zelfs als je niet helemaal 100% fit bent.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga er niet heen voor een lullige 1-0 natuurlijk
Ik zou het doodzonde vinden als ze Pieters laten gaan. Er zijn nu al te weinig verdedigers, gaan ze er nog 1 verkopen ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Vind Nuytinck van NEC ook nog wel een aardige verdediger. Als Pieters vertrekt zitten we toch erg krap in de verdedigers. Al is 7 miljoen een prima bedrag. Geeft sowieso wat meer ruimte om voor Matavz te gaan, al is 7 miljoen voor Matavz ook meer dan genoeg...
Er moet op dit moment gewoon nog een goede spits bij. Als je daarvoor eerst een van je betere verdedigers moet verkopen, kom je ook niet veel verder inderdaad...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik zou het doodzonde vinden als ze Pieters laten gaan. Er zijn nu al te weinig verdedigers, gaan ze er nog 1 verkopen ook.
"Ja maar we hebben ook geen spits! "
- Nee gek he? Moet je je geld maar niet steken in twaalf miljard middenvelders
dat beleid van Brands_!
Misschien dat Brands er stiekum een beetje vanuit ging dat er wellicht ook wel een club langs zou komen voor Toivonen... !?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik zou het doodzonde vinden als ze Pieters laten gaan. Er zijn nu al te weinig verdedigers, gaan ze er nog 1 verkopen ook.
"Ja maar we hebben ook geen spits! "
- Nee gek he? Moet je je geld maar niet steken in twaalf miljard middenvelders
dat beleid van Brands_!
Dan nog, je moet toch inkopen wat je nodig hebt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat Brands er stiekum een beetje vanuit ging dat er wellicht ook wel een club langs zou komen voor Toivonen... !?
Ik vind het trouwens tot dusver helemaal geen verkeerde beslissingen qua aankopen. Vrij goed zelfs. Ja, er moet een fatsoenlijke spits bij en achterin kan het wat beter, maar goed, als de rest van je spelers ook opeens allemaal 100% kansen gaan missen, dan krijg je het altijd moeilijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Hiii, ik ben Doggy43 van Fok! en diiiiiit is mijn kaartje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Is goed, geef ik meteen ff een "visite kaartje" aan je mee voor het geval dat ik jou uit het oog verlies als ik PSV met 3-0 zie winnen.
edit: 2x mertens, 1x wijnaldum = mijn voorspelling.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan nog, je moet toch inkopen wat je nodig hebt?
Als jij naar de supermarkt gaat en je hebt geen wasmiddel meer, maar koopt 2 dozen wasverzachter dan ben je toch ook niet goed bezig?Ik vind Strootman geen verkeerde keus wat betreft verdedigende middenvelder, vooral niet gezien al het gezeik afgelopen seizoen op Engelaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mertens op links vind ik ook logisch.
En Wijnaldum is een jong en groot talent, kan op meerdere posities prima uit de voeten, en zoals gezegd misschien gehaald als mogelijke vervanger van Toivonen...
Zou ik andere keuzes gemaakt hebben in die positie? Misschien wel, maar ik vind de aankopen tot dusver een flinke versterking voor PSV.
Ik zou verrast zijn als hij onder de lat zou staan vanavond. Rutten kennende, zal hij wel het excuus gebruiken dat de verdediging niet stabiel is met Hutch erin. Net zoals hij zondag deed met debutant Derijck.quote:
Dzsudzsak voor de hoofdprijs verkopen, Mertens en Strootman kunnen strikken, op het juist moment toeslaan en Wijnaldum voor een lage prijs bij Feyenoord wegkapen. Leg anders even diequote:
dan liggen ze eruit? Moeilijk hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef OmniRocket het volgende:
wat gebeurd er als PSV vanavond verliest?
Ja... maar daarna? Rutte weg?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan liggen ze eruit? Moeilijk he
omdat psv sinds de winterstop al een spits zoekt en er maar 5 verdedigers zijn waarvan er dan nog 1 verkocht wordt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:29 schreef Buitendam het volgende:
Zoals vaker wordt gezegd; vertrek Pieters = Tshimanga halen. Dan zit hij niet eens in het vaarwater van de transfer met Matavz, want die miljoenen zijn nog over van de transfers van Afellay en consorten. Dan zitten we nog ruim in de groene cijfers en kan er zelfs in de winterstop nog wat worden gehaald.
[..]
Dzsudzsak voor de hoofdprijs verkopen, Mertens en Strootman kunnen strikken, op het juist moment toeslaan en Wijnaldum voor een lage prijs bij Feyenoord wegkapen. Leg anders even dieuit?
Jij weet helemaal niet wat er nog binnenkomt of vertrekt. Transferperiode is nog open. Als deze gesloten is en Brands met tekst en uitleg komt over het getouwtrek tussen hem en andere clubs over spelers, dan kun je een mening vormen over zijn handelen. Tussentijds gezeur over 'het beleid'. Probeer te beseffen dat jij en ik niet alles kunnen weten en zien wat er binnenskamers gebeurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
omdat psv sinds de winterstop al een spits zoekt en er maar 5 verdedigers zijn waarvan er dan nog 1 verkocht wordt.
Wat ga je dan middenvelders kopen?
Lijkt me sterk.. dat PSV verliest en dat dan vervolgens de Minister President zijn ontslag aanbied bij de koningin..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja... maar daarna? Rutte weg?
Hilversum.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat Nike hoofdkantoor daar zit
Ja tuurlijk, je mag toch hopen dat dure en redelijk ervaren Eredivisie-spelers een versterking zijn voor PSV? Anders zou het nóg erger zijn om ze te halen. Maar er worden spelers gehaald voor veel geld, die niet zo zeer in het systeem passen en (nog veel erger) niet eens op de plaatsen waar de belangrijkste prioriteiten liggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Strootman geen verkeerde keus wat betreft verdedigende middenvelder, vooral niet gezien al het gezeik afgelopen seizoen op Engelaar.
Mertens op links vind ik ook logisch.
En Wijnaldum is een jong en groot talent, kan op meerdere posities prima uit de voeten, en zoals gezegd misschien gehaald als mogelijke vervanger van Toivonen...
Zou ik andere keuzes gemaakt hebben in die positie? Misschien wel, maar ik vind de aankopen tot dusver een flinke versterking voor PSV.
Mwah, PSV wil met flankspelers spelen, dus dan is de linksbuiten positie voor Mertens best belangrijk. Qua verdedigende middenvelders die goed kunnen inschuiven en het spel verdelen is Strootman ook gewoon een hele logische keus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je mag toch hopen dat dure en redelijk ervaren Eredivisie-spelers een versterking zijn voor PSV? Anders zou het nóg erger zijn om ze te halen. Maar er worden spelers gehaald voor veel geld, die niet zo zeer in het systeem passen en (nog veel erger) niet eens op de plaatsen waar de belangrijkste prioriteiten liggen.
Met de naar binnen komende Lens en de lopers Wijnaldum en Toivonen én het gebrek aan een spits, laat staan een geschikte spits, is de aankoop van Mertens minder logisch. Fantastische speler, dat staat buiten kijf. Maar je had beter voor Tadic kunnen gaan, dat levert je per saldo meer doelpunten op dan Mertens. En ook een beter veldspel, want meer symmetrie, meer looplijnen, spelers kunnen dus beter vrijlopen, de bal makkelijker kwijt dus het baltempo kan omhoog. Zodoende domineer je makkelijker én laat je de tegenstander minder aan de bal komen. Thuis tegen RKC en dan minder balbezit hebben dan hun.... om je van te schamen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, PSV wil met flankspelers spelen, dus dan is de linksbuiten positie voor Mertens best belangrijk. Qua verdedigende middenvelders die goed kunnen inschuiven en het spel verdelen is Strootman ook gewoon een hele logische keus.
De enige die in het huidige systeem misschien een beetje 'overbodig' lijkt, is Wijnaldum, maar dat is meer omdat je Toivonen eigenlijk nog hebt voor die positie, en persoonlijk vind ik dat Bakkal ook gewoon iedere week in de basis hoort te staan (maakt me niet eens uit waar hij speelt...)
Mertens is momenteel topscorer en Wijnaldum speelt ook al wedstrijden lang beter dan bij Feyenoord. Al het geld waard. Klaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie weer man.![]()
Wijnaldum zit ongeveer op hetzelfde matige niveau als dat hij bij Feyenoord altijd etaleerde. Mertsens doet het inderdaad wel aardig, toegegeven. Maar dat was zijn punt verder ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mertens is momenteel topscorer en Wijnaldum speelt ook al wedstrijden lang beter dan bij Feyenoord. Al het geld waard. Klaar.
Ik krijg het onbehaaglijke gevoel dat je nog serieus bent ook. Zo doodvermoeiend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijnaldum zit ongeveer op hetzelfde matige niveau als dat hij bij Feyenoord altijd etaleerde. Mertsens doet het inderdaad wel aardig, toegegeven. Maar dat was zijn punt verder ook niet.
Maar goede weerlegging, ofzo
Bloedserieus zelfs.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik krijg het onbehaaglijke gevoel dat je nog serieus bent ook. Zo doodvermoeiend.
Je kan ook gewoon een poging wagen om een normale discussie aan te gaan natuurlijk. Anders is het misschien beter om gewoon niet op een belachelijke manier te reageren op die posts.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik krijg het onbehaaglijke gevoel dat je nog serieus bent ook. Zo doodvermoeiend.
Is goed, man. Groetjes thuis.quote:
Het is gewoon net het laatste beetje. Het overduidelijke gemis van een spits.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
1ste helft compleet gemist, maar zo te zien gaat het nog niet lekker. Hutch centraal achterin?!
En een spelmaker op 10.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is gewoon net het laatste beetje. Het overduidelijke gemis van een spits.
Keepers iig genoegquote:
Krijgen we dit weerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een poging wagen om een normale discussie aan te gaan natuurlijk. Anders is het misschien beter om gewoon niet op een belachelijke manier te reageren op die posts.
Nja zag dat ze het net over een kans hadden voor sv friet en weinig over psvquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is gewoon net het laatste beetje. Het overduidelijke gemis van een spits.
Ach, DeNummer10 komt met een sterke, inhoudelijke post en de enige reactie die hij krijgt isquote:
Laat gaan.quote:
Het is gewoon wachten tot Mertens, Wijnaldum of Toivonen die bal een keer lekker voor de pantoffel krijgt. Op slot gooien en dan is het weer klaar.quote:Nja zag dat ze het net over een kans hadden voor sv friet en weinig over psv
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, DeNummer10 komt met een sterke, inhoudelijke post en de enige reactie die hij krijgt is, om te gieren. En dan betichten jullie anderen ervan te trollen. Moet echt niet gekker worden
Nja zelfs het publiek wat er achter gaat staan, werkt meteen goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laat gaan.
[..]
Het is gewoon wachten tot Mertens, Wijnaldum of Toivonen die bal een keer lekker voor de pantoffel krijgt. Op slot gooien en dan is het weer klaar.
Komt met name omdat Oost nu ook in de vrije verkoop is. De mensen die normaliter op West oid staan hebben nu de kans om eens goed te zingen op Oost, brengt meteen wat meer sfeer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja zelfs het publiek wat er achter gaat staan, werkt meteen goed. Fijne goal Ola
De 5 jaar dat ik op west zat, vond ik sowieso dat er weinig vanaf kwamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Komt met name omdat Oost nu ook in de vrije verkoop is. De mensen die normaliter op West oid staan hebben nu de kans om eens goed te zingen op Oost, brengt meteen wat meer sfeer.
Het is nog altijd niet veel andersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De 5 jaar dat ik op west zat, vond ik sowieso dat er weinig vanaf kwam.
Op west dan he
Hèhèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is nog altijd niet veel anders
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:29 schreef Buitendam het volgende:
Zoals vaker wordt gezegd; vertrek Pieters = Tshimanga halen. Dan zit hij niet eens in het vaarwater van de transfer met Matavz, want die miljoenen zijn nog over van de transfers van Afellay en consorten. Dan zitten we nog ruim in de groene cijfers en kan er zelfs in de winterstop nog wat worden gehaald.
[..]
Dzsudzsak voor de hoofdprijs verkopen, Mertens en Strootman kunnen strikken, op het juist moment toeslaan en Wijnaldum voor een lage prijs bij Feyenoord wegkapen. Leg anders even dieuit?
Aflopend contract is kut, maar met die leeftijd en een meerjarig contract? Veel kon er van die 5 miljoen niet af en het is een prima speler voor PSV.quote:
Ook maar gewoon reageren om reacties te krijgen hèquote:
Is geen hot topic, jij geeft aan dat het een laag bedrag is. Wat gewoon belachelijk is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef Buitendam het volgende:
Het topic tijdens AZ en RKC werd gevuld met alleen praat over datgene op het veld. Nu we kampioenswaardig voetbal laten zien is de 5 miljoen van Wijnaldum hot topic. Ik ben dan ook niet verbaasd.
Grenzend aan schandalig als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Is geen hot topic, jij geeft aan dat het een laag bedrag is. Wat gewoon belachelijk is.
Ja, uiteraard! Want PSV wint nuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan krijg je weer gezeik over het geld van de gemeente
Neuh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grenzend aan schandalig als je het mij vraagt.
Niet overdrijven. We spelen tegen de nummer laatst van Oostenrijk..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef Buitendam het volgende:
Het topic tijdens AZ en RKC werd gevuld met alleen praat over datgene op het veld. Nu we kampioenswaardig voetbal laten zien is de 5 miljoen van Wijnaldum hot topic. Ik ben dan ook niet verbaasd.
OT: zo spelen tegen Feyenoord is de 10-0 overtreffen.
Toen tegen RKC was de nummer laatst van Nederland. En moeilijk dat we het hadden. Dan was dit gewoon een verademing.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Gauner het volgende:
[..]
Niet overdrijven. We spelen tegen de nummer laatst van Oostenrijk..
Tuurlijk was de 2e helft lekker, maar even relativeren kan geen kwaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen tegen RKC was de nummer laatst van Nederland. En moeilijk dat we het hadden. Dan was dit gewoon een verademing.
Haha, ja dat is misschien iets teveel van het goeiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:05 schreef Gauner het volgende:
[..]
Tuurlijk was de 2e helft lekker, maar even relativeren kan geen kwaad.
Las op PSV netwerk ook al dat een spits niet nodig was omdat we Labyad hebben..
Ja, maar ik hoop niet dat Labyads goals ver in de schaduw komt te staan, wat dat was ook gewoon een heerlijk schot.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
omg die goal, zijn mensen nog steeds negatief over Lens? Ik zie Matavz vanaf daar niet scoren hoor, gewoon lekker 7 miljoen besteden in verdedigers.
Met een spits als Matavz had het voor rust al 2-0, 3-0 gestaan. Nu moesten Toivonene, Labyad, Lens, Mertens en Wijnaldum zelf de actie voorbereiden en afmaken. Met een speler als Matavz was het voorbereiden en de bal afleggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
omg die goal, zijn mensen nog steeds negatief over Lens? Ik zie Matavz vanaf daar niet scoren hoor, gewoon lekker 7 miljoen besteden in verdedigers.
Strootman niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toivonen, Mertens, Lens, Labyad, Wijnaldum en Bouma verdienen dikke voldoendes.
Ik meende het niet echt hoor, maar die bal zat er gewoon geweldig in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met een spits als Matavz had het voor rust al 2-0, 3-0 gestaan. Nu moesten Toivonene, Labyad, Lens, Mertens en Wijnaldum zelf de actie voorbereiden en afmaken. Met een speler als Matavz was het voorbereiden en de bal afleggen.
Ah sorry, dacht dat het serieus was. Want je bent niet de eerste waarvan ik het las, en die waren wel serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik meende het niet echt hoor, maar die bal zat er gewoon geweldig in.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:39 schreef Doublepain het volgende:
Was trouwens (waarschijnlijk) de laatste wedstrijd van Pieters, dat hoorde ik van Thijs op de radio.
eindelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Engelaar waarschijnlijk ook weg
Bron?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Engelaar waarschijnlijk ook weg
Ik heb een SCC op West, maar vandaag zat ik op O. Maar ik vind de sfeer bij de competitiewedstrijden op West beter dan wat ik vandaag proefde..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is nog altijd niet veel anders
Over het algemeen gaat het in de competitie, met SCC houders op Oost wel wat feller dan op West. Ik blijf er overigens dat qua sfeer de uitwedstrijden het mooist zijn. Europees al helemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een SCC op West, maar vandaag zat ik op O. Maar ik vind de sfeer bij de competitiewedstrijden op West beter dan wat ik vandaag proefde..
Maar goed deze wedstrijd zal geen goed vergelijkingsmateriaal zijn.
QFT.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het in de competitie, met SCC houders op Oost wel wat feller dan op West. Ik blijf er overigens dat qua sfeer de uitwedstrijden het mooist zijn. Europees al helemaal.
Uiteraard. Maar vak O is noord. he. Ik ben wel benieuwd hoe die sfeer daar is tijdens de competitiewedstrijd. Heb ook wel eens op A gezeten, maar dan proef je ook meer de sfeer van Oost, ookal zit je er niet midden in..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het in de competitie, met SCC houders op Oost wel wat feller dan op West. Ik blijf er overigens dat qua sfeer de uitwedstrijden het mooist zijn. Europees al helemaal.
Ik vond Pietersen ook weer prima, en Issakson ook goed de weinige keren dat hij in actie moest komen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toivonen, Mertens, Lens, Labyad, Wijnaldum en Bouma verdienen dikke voldoendes.
En ik was erbij @ Emiratesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef Gauner het volgende:
[..]
QFT.
Arsenal - PSV 2007.. 90 minuten lang kippenvel gehad.
Zelfde hier, Alex.. wat een held!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ik was erbij @ Emirates
Pot 1quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dit was fijjjjnnnnnnnnnn
Ben eens benieuwd naar de loting. Pot 1 neem ik aan. Hoelaat loting?
Handig he als zo'n gozert van dat andere forum het even op een rijtje zet, ik had hem ook al gejat.quote:
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Handig he als zo'n gozert van dat andere forum het even op een rijtje zet, ik had hem ook al gejat.Of had je hem uit EL topic hier?
![]()
Als Lens was gaan liggen, was dat ook gebeurdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
Mooie overwinning, was er bij![]()
Overigens had die keeper van sv ried gewoon rood moeten krijgen.
Denk het niet. Lens was ver van de goal en er liepen twee verdedigers op gelijke hoogte.met hem mee (als ik me niet vergis). Geen duidelijke scoringskans, en dus geen roodquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Lens was gaan liggen, was dat ook gebeurd
Ik heb gisteren een fel, fris, gretig en goed en snel combinerend PSV gezien. Dat was een enorme verademing ten opzichte van die spelvertragende inspiratieloze slak van een Engelaar de afgelopen seizoenen. Ik heb Engelaar in twee seizoenen misschien 3 goede diepteballen zien geven. Gisteren in de wedstrijd waren het er al meer dan 3. Dat is het verschil tussen het PSV met en zonder Engelaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:44 schreef Kenju het volgende:
Matige wedstrijd. Slechts één uitgespeelde kans. En pas na drie helften een goal afgedwongen tegen fucking de nummer acht van Oostenrijk.
Verder snap ik dat blije gedoe over het vertrek van Engelaar maar niet. Ik vind het zo'n onzin dat zijn slechte spel volledig aan hem opgehangen wordt, terwijl het hele team feitelijk al twee jaar gewoon ruk speelt. Verder was het werkelijk de enige die tactisch iets kon inbrengen. Nu hebben we Strootman, en die is 21, en heeft het vooralsnog alleen maar goed gedaan tegen de grootmachten ADO Den Haag en SV Reid. Ik heb liever twee middenvelders die tactisch opbouwende kwaliteiten hebben dan één. En vergeet niet dat we het over de hele selectie hebben. Bouma ben ik ook niet weg van in dit opzicht. En die staat een linie naar achteren, en zit duidelijk aan een grens als het om loopvermogen gaat.
Naar Frankrijk hoeft van mij niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV Eindhoven (NED)
SS Lazio (ITA) of een belgische club
Stade Rennais (FRA)
FC Sion (SUI)
Lekker dichtbij ook
Sfeer. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
PSVeen keertje met 5-0 winnen en gelijk gallery play en de wave 3 rondes hahahahahahahahaha
Ja we moeten vooral blijven treuren en in foetushouding in een hoekje gaan liggen huilen zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
PSVeen keertje met 5-0 winnen en gelijk gallery play en de wave 3 rondes hahahahahahahahaha
De wavequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:08 schreef Lemming22 het volgende:
Ja heel triest dat we blij zijn dat we door zijn in Europa en dat ook nog eens met goed spel en mooie goals. Excuses namens het hele stadion dat er sfeer was.
Ik snap dat jullie het leuk vinden om te bashen als het slecht gaat met PSV. Maar pogingen om te bashen terwijl er een goede wedstrijd gespeeld is en er een goede sfeer was, komen een beetje sneu over. Sorry jongens.
Waarom zou je niks over de wave mogen zeggen? En het feit dat het opportunisme bij een deel van de PSV-supporters de pan uit reist? Witte zakdoekjes voor de trainer? Fluitconcerten al vóór de rust? Maar dan 2 weken later wel de wave door het stadion. Tegen de nummer laatst van Oostenrijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:08 schreef Lemming22 het volgende:
Ja heel triest dat we blij zijn dat we door zijn in Europa en dat ook nog eens met goed spel en mooie goals. Excuses namens het hele stadion dat er sfeer was.
Ik snap dat jullie het leuk vinden om te bashen als het slecht gaat met PSV. Maar pogingen om te bashen terwijl er een goede wedstrijd gespeeld is en er een goede sfeer was, komen een beetje sneu over. Sorry jongens.
Je mag er best iets van zeggen, maar het eerste dat je na de wedstrijd over de wedstrijd post, is enkel een opmerking over de wave en dat je het zeer zéér triest vindt. Dat, en in die bewoording keuze van smiley, komt op mij over alsof je het vooral post in een poging om te bashen en reacties uit te lokken. En dat vind ik altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom zou je niks over de wave mogen zeggen? En het feit dat het opportunisme bij een deel van de PSV-supporters de pan uit reist? Witte zakdoekjes voor de trainer? Fluitconcerten al vóór de rust? Maar dan 2 weken later wel de wave door het stadion. Tegen de nummer laatst van Oostenrijk.
Idd, dat siert hem wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:20 schreef DeNummer10 het volgende:
Sterk van Lens trouwens om door te voetballen i.p.v. te gaan liggen in de hoop op rood. En een schitterende goal natuurlijk.
Sowieso heeft Lens dat toch altijd wel gehad. Niet teveel zeuren en zeiken en liggen enzo, maar gewoon doorvoetballen. Net als Ruiz trouwens.quote:
Als je al mijn posts gewoon zou zien, zou je moeten weten dat ik hier niet kom om te trollen maar om gewoon te discussiëren. Er zijn mensen die over die wave beginnen ja, en die krijgen meteen weer een reactie daarop. Het enige wat ik deed was daar even op inhaken dat de wave inderdaad sneu is met oog op de gebeurtenissen de laatste weken, meer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je mag er best iets van zeggen, maar het eerste dat je na de wedstrijd over de wedstrijd post, is enkel een opmerking over de wave en dat je het zeer zéér triest vindt. Dat, en in die bewoording keuze van smiley, komt op mij over alsof je het vooral post in een poging om te bashen en reacties uit te lokken. En dat vind ik altijd een beetje jammer.
Als ie had gemist dan had je grote kans dat de keeper alsnog een kaart had getrokken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Caland het volgende:
En als 'ie had gemist had iedereen lopen kankeren natuurlijk wegens een gebrek aan slimmigheid. Dat dan weer wel. Hypocrisie in het voetbal, gotta love it.
Was die keeper ook scheidsrechter dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ie had gemist dan had je grote kans dat de keeper alsnog een kaart had getrokken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Stiekem hoop ik dat Matavz niet komt, dan kan Labyad elke wedstrijd spelen.
Gewoon in de as.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Nja als ie zo blijft spelen welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Excuus. Moest zijn 'gekregen'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Was die keeper ook scheidsrechter dan?
Haha geen probleem.quote:
Ik vind hem al beter spelen dan het grootste talent van Nederland: Erikson.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als ie zo blijft spelen wel
Moskou, Kiev en Minskquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de loting
Benieuwd waar ik op vakantie ga
Wat?! Eriksen is op dit moment echt wel beter als Labyad, en waarschijnlijk in de toekomst ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind hem al beter spelen dan het grootste talent van Nederland: Erikson.
Ik vind Eriksen sowieso niet ZO'N groot talent. Labyad trouwens ook nog niet btw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met wat is hij beter dan? Ik heb de laatste paar wedstrijden gekeken van Ajax. Slechte passes en zijn schot is wel goed maar totaal geen kracht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat?! Eriksen is op dit moment echt wel beter als Labyad, en waarschijnlijk in de toekomst ook
Beter spelen, dit seizoen hé. Kan nog veranderen als een spits komt en Labyad weer 80 minuten mag zitten.quote:
Ja bij Labyad toch precies hetzelfde? dom bal verlies en niet echt sterk. Gister was ie goed, maar verder nog niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met wat is hij beter dan? Ik heb de laatste paar wedstrijden gekeken van Ajax. Slechte passes en zijn schot is wel goed maar totaal geen kracht.
Vind ik niet hoor, voor zo'n klein mannetje is hij moeilijk van bal te krijgen. Gaf trouwens ook een mooie assist met zijn linker zie ik nu. Ik zie een Ibi 2.0quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja bij Labyad toch precies hetzelfde? dom bal verlies en niet echt sterk. Gister was ie goed, maar verder nog niet.
Maar goed, krijgt dit jaar ook echt een kans, dus misschien word het beter. Maar Eriksen is echt wel beter (en nee dat zeg ik niet vanwege alle ajax supporters hier)
volgens mij roep je dat al een jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, voor zo'n klein mannetje is hij moeilijk van bal te krijgen. Gaf trouwens ook een mooie assist met zijn linker zie ik nu. Ik zie een Ibi 2.0
Danku, was hem al aan het zoeken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://video.uefa.com/vid(...)Draw_videoFlash.html
voor mensen die een stream willen
Op het moment het enige interessante aan de lotingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkerdiebenenvandatlotingwijflikkenmjammmmiieeee
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij begint gelijk over corruptie
Ik werd een beetje zuur van al die opmerkingen over de wave. Bijna het enige dat gisterenavond gebeurd is waar je iets over kan zeuren, moet er dan uiteraard weer uitgepakt worden. En ja, jij wilde er nog een discussie over beginnen, verder zijn het alleen maar loze kreten metquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Als je al mijn posts gewoon zou zien, zou je moeten weten dat ik hier niet kom om te trollen maar om gewoon te discussiëren. Er zijn mensen die over die wave beginnen ja, en die krijgen meteen weer een reactie daarop. Het enige wat ik deed was daar even op inhaken dat de wave inderdaad sneu is met oog op de gebeurtenissen de laatste weken, meer niet.
quote:Tsja en wat betreft je opmerking over het oppertunisme, ja dat is opmerkelijk. Het is echter ook typisch voor voetbalsupporters, van welke club dan ook. En daarnaast vraag ik me af hoeveel van de fluiters en witte zakdoekjes-zwaaiers van tegen RKC gisteren in het stadion zaten en mee deden met de wave. Ik vermoed dat dat er niet veel zijn.
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Europa League 2011/2012: #6: Twente in pot 1!
for real? Misschien dat je daar moet posten over ballen?!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
for real? Misschien dat je daar moet posten over ballen?!
Is Toivonen er ook bij!?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Die homo met die haren die nu de loting doet
Lekker he, die ballen.!!
Ja, natuurlijk moet dit te doen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Opzich moet dit toch wel te doen zijn?
Echte supporter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef Rucebo het volgende:
Geen passepartout voor mij, wat een tegenstanders...
Tsja geen AS Roma, Sevilla, Liverpool, Juventus enzquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Doublepain het volgende:
Wat een saaie teams in EL, dat wordt dit jaar PSV en verder alleen CL kijken.
EL![]()
Sorry, ik zal het de volgende keer wel in spoilers doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankje, nu hoef ik niet meer te kijken
Thanksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het de volgende keer wel in spoilers doen.
Ja leuk op de bank zitten in Polen.quote:In een eerste reactie zegt Przemyslaw Tyton zojuist op De Herdgang het leuk te vinden dat PSV tegen een Poolse club heeft geloot. #psv
twitter:PSV twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 14:11:30“Volgens mij moet er perspectief zijn”, zegt Fred Rutten over de loting van de UEFA Europa League. “Wij zijn favoriet voor deze poule.” #psv reageer retweet
Dus als je niet elke wedstrijd gaat ben je geen echte supporter?quote:
Over 2 weken is Isaksson nog niet gefaald?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja leuk op de bank zitten in Polen.
Klopt, dan ben je een fan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:18 schreef Rucebo het volgende:
Dus als je niet elke wedstrijd gaat ben je geen echte supporter?
Meen je nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rutten: loting biedt perspectief voor #PSV. Ploegen zijn me grotendeels onbekend.
quote:
Wat een onzin.quote:
Alle afvallers uit de CL maken ook een prima kans om de finale te halen. Daarnaast stond Fulham in 2010 in de finale zonder een uitzonderlijk goed elftal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Finale: Atletico madrid-Tottenham hotspur. Zo slotje.. Oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |