abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:50:44 #76
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101175526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, je mag toch hopen dat dure en redelijk ervaren Eredivisie-spelers een versterking zijn voor PSV? Anders zou het nóg erger zijn om ze te halen. Maar er worden spelers gehaald voor veel geld, die niet zo zeer in het systeem passen en (nog veel erger) niet eens op de plaatsen waar de belangrijkste prioriteiten liggen.
Mwah, PSV wil met flankspelers spelen, dus dan is de linksbuiten positie voor Mertens best belangrijk. Qua verdedigende middenvelders die goed kunnen inschuiven en het spel verdelen is Strootman ook gewoon een hele logische keus.

De enige die in het huidige systeem misschien een beetje 'overbodig' lijkt, is Wijnaldum, maar dat is meer omdat je Toivonen eigenlijk nog hebt voor die positie, en persoonlijk vind ik dat Bakkal ook gewoon iedere week in de basis hoort te staan (maakt me niet eens uit waar hij speelt...)
pi_101175644
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mwah, PSV wil met flankspelers spelen, dus dan is de linksbuiten positie voor Mertens best belangrijk. Qua verdedigende middenvelders die goed kunnen inschuiven en het spel verdelen is Strootman ook gewoon een hele logische keus.

De enige die in het huidige systeem misschien een beetje 'overbodig' lijkt, is Wijnaldum, maar dat is meer omdat je Toivonen eigenlijk nog hebt voor die positie, en persoonlijk vind ik dat Bakkal ook gewoon iedere week in de basis hoort te staan (maakt me niet eens uit waar hij speelt...)
Met de naar binnen komende Lens en de lopers Wijnaldum en Toivonen én het gebrek aan een spits, laat staan een geschikte spits, is de aankoop van Mertens minder logisch. Fantastische speler, dat staat buiten kijf. Maar je had beter voor Tadic kunnen gaan, dat levert je per saldo meer doelpunten op dan Mertens. En ook een beter veldspel, want meer symmetrie, meer looplijnen, spelers kunnen dus beter vrijlopen, de bal makkelijker kwijt dus het baltempo kan omhoog. Zodoende domineer je makkelijker én laat je de tegenstander minder aan de bal komen. Thuis tegen RKC en dan minder balbezit hebben dan hun.... om je van te schamen.

Strootman had je een half jaar eerder voor een schijntje op kunnen pikken, nu haal je 'm voor veel geld terwijl je al een soortgelijke voetballer hebt, peperduur, en die zit daardoor op de bank. Over Wijnaldum ga ik het niet eens hebben, 5 miljoen voor een aflopend contract van een speler die zichzelf overschat en die niks te zoeken heeft op 10, toch wel een belangrijke positie in dit PSV.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:23:31 #78
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101176729
PSV is het aan zijn stand verplicht vanavond te slachten. Pas vanaf 4-0 zullen de mensen zeggen: "Nah, okee.. Dit kan ermee door."

Snel scoren, dan snel wéér snel scoren, en dan nóg een keer. Dan pas juichen, voorzichtig en met een gepaste dosis waardigheid - zoals onze koningin. :)
Look behind you! It's your ass!
pi_101182753
Vandaag had Tyton wel mogen spelen, Fred.

[ Bericht 95% gewijzigd door Happel op 25-08-2011 19:36:05 ]
Dit, dus.
pi_101182790
quote:
15s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:') Om te gieren.

Goede inhoudelijke reactie weer man. ^O^ :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101182941
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie weer man. ^O^ :')
Mertens is momenteel topscorer en Wijnaldum speelt ook al wedstrijden lang beter dan bij Feyenoord. Al het geld waard. Klaar.
Dit, dus.
pi_101182952
Ach joh niks mis met een avondje verlengen :+

Edit: dacht in het Europaleague topic te zitten :@
pi_101183034
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mertens is momenteel topscorer en Wijnaldum speelt ook al wedstrijden lang beter dan bij Feyenoord. Al het geld waard. Klaar.
Wijnaldum zit ongeveer op hetzelfde matige niveau als dat hij bij Feyenoord altijd etaleerde. Mertsens doet het inderdaad wel aardig, toegegeven. Maar dat was zijn punt verder ook niet.

Maar goede weerlegging, ofzo :') Al het geld waard na pakweg 5 wedstrijden gespeeld te hebben, je moet maar zo kunnen denken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101183139
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Wijnaldum zit ongeveer op hetzelfde matige niveau als dat hij bij Feyenoord altijd etaleerde. Mertsens doet het inderdaad wel aardig, toegegeven. Maar dat was zijn punt verder ook niet.

Maar goede weerlegging, ofzo :')
Ik krijg het onbehaaglijke gevoel dat je nog serieus bent ook. Zo doodvermoeiend.
Dit, dus.
pi_101183178
quote:
13s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik krijg het onbehaaglijke gevoel dat je nog serieus bent ook. Zo doodvermoeiend.
Bloedserieus zelfs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101183255
quote:
13s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een poging wagen om een normale discussie aan te gaan natuurlijk. Anders is het misschien beter om gewoon niet op een belachelijke manier te reageren op die posts.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101183278
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Bloedserieus zelfs.
Is goed, man. Groetjes thuis.

OT: Het overlopen van het middenveld door Toivonen en met name Wijnaldum en Mertens lijkt wat veel van het goeie.
Dit, dus.
pi_101183310
1ste helft compleet gemist, maar zo te zien gaat het nog niet lekker :'). Hutch centraal achterin?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101183335
Eens met caland hoor.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_101183428
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
1ste helft compleet gemist, maar zo te zien gaat het nog niet lekker :'). Hutch centraal achterin?!
Het is gewoon net het laatste beetje. Het overduidelijke gemis van een spits.
Dit, dus.
pi_101183514
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En een spelmaker op 10.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:46:50 #92
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101183557
PSV gewoon weer de betere ploeg, maar de bal wil er nog niet in.
pi_101183607
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:45 schreef Caland het volgende:

[..]

En een spelmaker op 10.
Keepers iig genoeg
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_101183665
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef Happel het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een poging wagen om een normale discussie aan te gaan natuurlijk. Anders is het misschien beter om gewoon niet op een belachelijke manier te reageren op die posts.
Krijgen we dit weer :')

quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nja zag dat ze het net over een kans hadden voor sv friet en weinig over psv
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_101183727
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ach, DeNummer10 komt met een sterke, inhoudelijke post en de enige reactie die hij krijgt is :'), om te gieren. En dan betichten jullie anderen ervan te trollen. Moet echt niet gekker worden :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101183758
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Laat gaan.

quote:
Nja zag dat ze het net over een kans hadden voor sv friet en weinig over psv
Het is gewoon wachten tot Mertens, Wijnaldum of Toivonen die bal een keer lekker voor de pantoffel krijgt. Op slot gooien en dan is het weer klaar.
Dit, dus.
pi_101184206
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach, DeNummer10 komt met een sterke, inhoudelijke post en de enige reactie die hij krijgt is :'), om te gieren. En dan betichten jullie anderen ervan te trollen. Moet echt niet gekker worden :')
:W

quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Laat gaan.

[..]

Het is gewoon wachten tot Mertens, Wijnaldum of Toivonen die bal een keer lekker voor de pantoffel krijgt. Op slot gooien en dan is het weer klaar.
Nja zelfs het publiek wat er achter gaat staan, werkt meteen goed :). Fijne goal Ola :D
pi_101184324
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

:W
:W :?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101184381
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja zelfs het publiek wat er achter gaat staan, werkt meteen goed :). Fijne goal Ola :D
Komt met name omdat Oost nu ook in de vrije verkoop is. De mensen die normaliter op West oid staan hebben nu de kans om eens goed te zingen op Oost, brengt meteen wat meer sfeer.
Dit, dus.
pi_101184591
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Komt met name omdat Oost nu ook in de vrije verkoop is. De mensen die normaliter op West oid staan hebben nu de kans om eens goed te zingen op Oost, brengt meteen wat meer sfeer.
De 5 jaar dat ik op west zat, vond ik sowieso dat er weinig vanaf kwam :).

Op west dan he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')