Ja, natuurlijk moet dit te doen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Opzich moet dit toch wel te doen zijn?
Echte supporter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef Rucebo het volgende:
Geen passepartout voor mij, wat een tegenstanders...
Tsja geen AS Roma, Sevilla, Liverpool, Juventus enzquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Doublepain het volgende:
Wat een saaie teams in EL, dat wordt dit jaar PSV en verder alleen CL kijken.
EL![]()
Sorry, ik zal het de volgende keer wel in spoilers doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankje, nu hoef ik niet meer te kijken
Thanksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het de volgende keer wel in spoilers doen.
Ja leuk op de bank zitten in Polen.quote:In een eerste reactie zegt Przemyslaw Tyton zojuist op De Herdgang het leuk te vinden dat PSV tegen een Poolse club heeft geloot. #psv
twitter:PSV twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 14:11:30“Volgens mij moet er perspectief zijn”, zegt Fred Rutten over de loting van de UEFA Europa League. “Wij zijn favoriet voor deze poule.” #psv reageer retweet
Dus als je niet elke wedstrijd gaat ben je geen echte supporter?quote:
Over 2 weken is Isaksson nog niet gefaald?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja leuk op de bank zitten in Polen.
Klopt, dan ben je een fan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:18 schreef Rucebo het volgende:
Dus als je niet elke wedstrijd gaat ben je geen echte supporter?
Meen je nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rutten: loting biedt perspectief voor #PSV. Ploegen zijn me grotendeels onbekend.
quote:
Wat een onzin.quote:
Alle afvallers uit de CL maken ook een prima kans om de finale te halen. Daarnaast stond Fulham in 2010 in de finale zonder een uitzonderlijk goed elftal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Finale: Atletico madrid-Tottenham hotspur. Zo slotje.. Oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |