QFT.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het in de competitie, met SCC houders op Oost wel wat feller dan op West. Ik blijf er overigens dat qua sfeer de uitwedstrijden het mooist zijn. Europees al helemaal.
Uiteraard. Maar vak O is noord. he. Ik ben wel benieuwd hoe die sfeer daar is tijdens de competitiewedstrijd. Heb ook wel eens op A gezeten, maar dan proef je ook meer de sfeer van Oost, ookal zit je er niet midden in..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het in de competitie, met SCC houders op Oost wel wat feller dan op West. Ik blijf er overigens dat qua sfeer de uitwedstrijden het mooist zijn. Europees al helemaal.
Ik vond Pietersen ook weer prima, en Issakson ook goed de weinige keren dat hij in actie moest komen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toivonen, Mertens, Lens, Labyad, Wijnaldum en Bouma verdienen dikke voldoendes.
En ik was erbij @ Emiratesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef Gauner het volgende:
[..]
QFT.
Arsenal - PSV 2007.. 90 minuten lang kippenvel gehad.
Zelfde hier, Alex.. wat een held!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ik was erbij @ Emirates
Pot 1quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dit was fijjjjnnnnnnnnnn
Ben eens benieuwd naar de loting. Pot 1 neem ik aan. Hoelaat loting?
Handig he als zo'n gozert van dat andere forum het even op een rijtje zet, ik had hem ook al gejat.quote:
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Handig he als zo'n gozert van dat andere forum het even op een rijtje zet, ik had hem ook al gejat.Of had je hem uit EL topic hier?
![]()
Als Lens was gaan liggen, was dat ook gebeurdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
Mooie overwinning, was er bij![]()
Overigens had die keeper van sv ried gewoon rood moeten krijgen.
Denk het niet. Lens was ver van de goal en er liepen twee verdedigers op gelijke hoogte.met hem mee (als ik me niet vergis). Geen duidelijke scoringskans, en dus geen roodquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Lens was gaan liggen, was dat ook gebeurd
Ik heb gisteren een fel, fris, gretig en goed en snel combinerend PSV gezien. Dat was een enorme verademing ten opzichte van die spelvertragende inspiratieloze slak van een Engelaar de afgelopen seizoenen. Ik heb Engelaar in twee seizoenen misschien 3 goede diepteballen zien geven. Gisteren in de wedstrijd waren het er al meer dan 3. Dat is het verschil tussen het PSV met en zonder Engelaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:44 schreef Kenju het volgende:
Matige wedstrijd. Slechts één uitgespeelde kans. En pas na drie helften een goal afgedwongen tegen fucking de nummer acht van Oostenrijk.
Verder snap ik dat blije gedoe over het vertrek van Engelaar maar niet. Ik vind het zo'n onzin dat zijn slechte spel volledig aan hem opgehangen wordt, terwijl het hele team feitelijk al twee jaar gewoon ruk speelt. Verder was het werkelijk de enige die tactisch iets kon inbrengen. Nu hebben we Strootman, en die is 21, en heeft het vooralsnog alleen maar goed gedaan tegen de grootmachten ADO Den Haag en SV Reid. Ik heb liever twee middenvelders die tactisch opbouwende kwaliteiten hebben dan één. En vergeet niet dat we het over de hele selectie hebben. Bouma ben ik ook niet weg van in dit opzicht. En die staat een linie naar achteren, en zit duidelijk aan een grens als het om loopvermogen gaat.
Naar Frankrijk hoeft van mij niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV Eindhoven (NED)
SS Lazio (ITA) of een belgische club
Stade Rennais (FRA)
FC Sion (SUI)
Lekker dichtbij ook
Sfeer. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
PSVeen keertje met 5-0 winnen en gelijk gallery play en de wave 3 rondes hahahahahahahahaha
Ja we moeten vooral blijven treuren en in foetushouding in een hoekje gaan liggen huilen zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
PSVeen keertje met 5-0 winnen en gelijk gallery play en de wave 3 rondes hahahahahahahahaha
De wavequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:08 schreef Lemming22 het volgende:
Ja heel triest dat we blij zijn dat we door zijn in Europa en dat ook nog eens met goed spel en mooie goals. Excuses namens het hele stadion dat er sfeer was.
Ik snap dat jullie het leuk vinden om te bashen als het slecht gaat met PSV. Maar pogingen om te bashen terwijl er een goede wedstrijd gespeeld is en er een goede sfeer was, komen een beetje sneu over. Sorry jongens.
Waarom zou je niks over de wave mogen zeggen? En het feit dat het opportunisme bij een deel van de PSV-supporters de pan uit reist? Witte zakdoekjes voor de trainer? Fluitconcerten al vóór de rust? Maar dan 2 weken later wel de wave door het stadion. Tegen de nummer laatst van Oostenrijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:08 schreef Lemming22 het volgende:
Ja heel triest dat we blij zijn dat we door zijn in Europa en dat ook nog eens met goed spel en mooie goals. Excuses namens het hele stadion dat er sfeer was.
Ik snap dat jullie het leuk vinden om te bashen als het slecht gaat met PSV. Maar pogingen om te bashen terwijl er een goede wedstrijd gespeeld is en er een goede sfeer was, komen een beetje sneu over. Sorry jongens.
Je mag er best iets van zeggen, maar het eerste dat je na de wedstrijd over de wedstrijd post, is enkel een opmerking over de wave en dat je het zeer zéér triest vindt. Dat, en in die bewoording keuze van smiley, komt op mij over alsof je het vooral post in een poging om te bashen en reacties uit te lokken. En dat vind ik altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom zou je niks over de wave mogen zeggen? En het feit dat het opportunisme bij een deel van de PSV-supporters de pan uit reist? Witte zakdoekjes voor de trainer? Fluitconcerten al vóór de rust? Maar dan 2 weken later wel de wave door het stadion. Tegen de nummer laatst van Oostenrijk.
Idd, dat siert hem wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:20 schreef DeNummer10 het volgende:
Sterk van Lens trouwens om door te voetballen i.p.v. te gaan liggen in de hoop op rood. En een schitterende goal natuurlijk.
Sowieso heeft Lens dat toch altijd wel gehad. Niet teveel zeuren en zeiken en liggen enzo, maar gewoon doorvoetballen. Net als Ruiz trouwens.quote:
Als je al mijn posts gewoon zou zien, zou je moeten weten dat ik hier niet kom om te trollen maar om gewoon te discussiëren. Er zijn mensen die over die wave beginnen ja, en die krijgen meteen weer een reactie daarop. Het enige wat ik deed was daar even op inhaken dat de wave inderdaad sneu is met oog op de gebeurtenissen de laatste weken, meer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je mag er best iets van zeggen, maar het eerste dat je na de wedstrijd over de wedstrijd post, is enkel een opmerking over de wave en dat je het zeer zéér triest vindt. Dat, en in die bewoording keuze van smiley, komt op mij over alsof je het vooral post in een poging om te bashen en reacties uit te lokken. En dat vind ik altijd een beetje jammer.
Als ie had gemist dan had je grote kans dat de keeper alsnog een kaart had getrokken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Caland het volgende:
En als 'ie had gemist had iedereen lopen kankeren natuurlijk wegens een gebrek aan slimmigheid. Dat dan weer wel. Hypocrisie in het voetbal, gotta love it.
Was die keeper ook scheidsrechter dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ie had gemist dan had je grote kans dat de keeper alsnog een kaart had getrokken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Stiekem hoop ik dat Matavz niet komt, dan kan Labyad elke wedstrijd spelen.
Gewoon in de as.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Nja als ie zo blijft spelen welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Excuus. Moest zijn 'gekregen'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Was die keeper ook scheidsrechter dan?
Haha geen probleem.quote:
Ik vind hem al beter spelen dan het grootste talent van Nederland: Erikson.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als ie zo blijft spelen wel
Moskou, Kiev en Minskquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de loting
Benieuwd waar ik op vakantie ga
Wat?! Eriksen is op dit moment echt wel beter als Labyad, en waarschijnlijk in de toekomst ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind hem al beter spelen dan het grootste talent van Nederland: Erikson.
Ik vind Eriksen sowieso niet ZO'N groot talent. Labyad trouwens ook nog niet btw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met wat is hij beter dan? Ik heb de laatste paar wedstrijden gekeken van Ajax. Slechte passes en zijn schot is wel goed maar totaal geen kracht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat?! Eriksen is op dit moment echt wel beter als Labyad, en waarschijnlijk in de toekomst ook
Beter spelen, dit seizoen hé. Kan nog veranderen als een spits komt en Labyad weer 80 minuten mag zitten.quote:
Ja bij Labyad toch precies hetzelfde? dom bal verlies en niet echt sterk. Gister was ie goed, maar verder nog niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met wat is hij beter dan? Ik heb de laatste paar wedstrijden gekeken van Ajax. Slechte passes en zijn schot is wel goed maar totaal geen kracht.
Vind ik niet hoor, voor zo'n klein mannetje is hij moeilijk van bal te krijgen. Gaf trouwens ook een mooie assist met zijn linker zie ik nu. Ik zie een Ibi 2.0quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja bij Labyad toch precies hetzelfde? dom bal verlies en niet echt sterk. Gister was ie goed, maar verder nog niet.
Maar goed, krijgt dit jaar ook echt een kans, dus misschien word het beter. Maar Eriksen is echt wel beter (en nee dat zeg ik niet vanwege alle ajax supporters hier)
volgens mij roep je dat al een jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, voor zo'n klein mannetje is hij moeilijk van bal te krijgen. Gaf trouwens ook een mooie assist met zijn linker zie ik nu. Ik zie een Ibi 2.0
Danku, was hem al aan het zoeken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://video.uefa.com/vid(...)Draw_videoFlash.html
voor mensen die een stream willen
Op het moment het enige interessante aan de lotingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkerdiebenenvandatlotingwijflikkenmjammmmiieeee
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij begint gelijk over corruptie
Ik werd een beetje zuur van al die opmerkingen over de wave. Bijna het enige dat gisterenavond gebeurd is waar je iets over kan zeuren, moet er dan uiteraard weer uitgepakt worden. En ja, jij wilde er nog een discussie over beginnen, verder zijn het alleen maar loze kreten metquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Als je al mijn posts gewoon zou zien, zou je moeten weten dat ik hier niet kom om te trollen maar om gewoon te discussiëren. Er zijn mensen die over die wave beginnen ja, en die krijgen meteen weer een reactie daarop. Het enige wat ik deed was daar even op inhaken dat de wave inderdaad sneu is met oog op de gebeurtenissen de laatste weken, meer niet.
quote:Tsja en wat betreft je opmerking over het oppertunisme, ja dat is opmerkelijk. Het is echter ook typisch voor voetbalsupporters, van welke club dan ook. En daarnaast vraag ik me af hoeveel van de fluiters en witte zakdoekjes-zwaaiers van tegen RKC gisteren in het stadion zaten en mee deden met de wave. Ik vermoed dat dat er niet veel zijn.
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Europa League 2011/2012: #6: Twente in pot 1!
for real? Misschien dat je daar moet posten over ballen?!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
for real? Misschien dat je daar moet posten over ballen?!
Is Toivonen er ook bij!?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Die homo met die haren die nu de loting doet
Lekker he, die ballen.!!
Ja, natuurlijk moet dit te doen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Opzich moet dit toch wel te doen zijn?
Echte supporter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef Rucebo het volgende:
Geen passepartout voor mij, wat een tegenstanders...
Tsja geen AS Roma, Sevilla, Liverpool, Juventus enzquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Doublepain het volgende:
Wat een saaie teams in EL, dat wordt dit jaar PSV en verder alleen CL kijken.
EL![]()
Sorry, ik zal het de volgende keer wel in spoilers doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankje, nu hoef ik niet meer te kijken
Thanksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het de volgende keer wel in spoilers doen.
Ja leuk op de bank zitten in Polen.quote:In een eerste reactie zegt Przemyslaw Tyton zojuist op De Herdgang het leuk te vinden dat PSV tegen een Poolse club heeft geloot. #psv
twitter:PSV twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 14:11:30“Volgens mij moet er perspectief zijn”, zegt Fred Rutten over de loting van de UEFA Europa League. “Wij zijn favoriet voor deze poule.” #psv reageer retweet
Dus als je niet elke wedstrijd gaat ben je geen echte supporter?quote:
Over 2 weken is Isaksson nog niet gefaald?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja leuk op de bank zitten in Polen.
Klopt, dan ben je een fan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:18 schreef Rucebo het volgende:
Dus als je niet elke wedstrijd gaat ben je geen echte supporter?
Meen je nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rutten: loting biedt perspectief voor #PSV. Ploegen zijn me grotendeels onbekend.
quote:
Wat een onzin.quote:
Alle afvallers uit de CL maken ook een prima kans om de finale te halen. Daarnaast stond Fulham in 2010 in de finale zonder een uitzonderlijk goed elftal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Finale: Atletico madrid-Tottenham hotspur. Zo slotje.. Oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |