quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Als je al mijn posts gewoon zou zien, zou je moeten weten dat ik hier niet kom om te trollen maar om gewoon te discussiëren. Er zijn mensen die over die wave beginnen ja, en die krijgen meteen weer een reactie daarop. Het enige wat ik deed was daar even op inhaken dat de wave inderdaad sneu is met oog op de gebeurtenissen de laatste weken, meer niet.
Ik werd een beetje zuur van al die opmerkingen over de wave. Bijna het enige dat gisterenavond gebeurd is waar je iets over kan zeuren, moet er dan uiteraard weer uitgepakt worden. En ja, jij wilde er nog een discussie over beginnen, verder zijn het alleen maar loze kreten met

. Ook daar reageerde ik op.
Maar om inhoudelijk in te gaan op je opmerking, even een quote uit een vorige post van me:
quote:
Tsja en wat betreft je opmerking over het oppertunisme, ja dat is opmerkelijk. Het is echter ook typisch voor voetbalsupporters, van welke club dan ook. En daarnaast vraag ik me af hoeveel van de fluiters en witte zakdoekjes-zwaaiers van tegen RKC gisteren in het stadion zaten en mee deden met de wave. Ik vermoed dat dat er niet veel zijn.