SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europa League bezetting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europees vertegenwoordigd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:10 schreef Gamefan24 het volgende:
Voor de liefhebber
Champions League bezetting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europa League bezetting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europees vertegenwoordigd:Oftewel we gaan weer inlopen op Oekraïne en Rusland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi ook dat we ons weinig zorgen hoeven te maken dat Turkije (dat onder ons staat op de ranglijst) op ons inloopt.![]()
We moeten 3.421 punten inlopen op Oekraïne. vorig jaar liepen we ±1.5 in en het jaar ervoor ±4
Is te doen dus![]()
![]()
Naja gewoon in een FC København stunt blijven geloven, al hadden die het natuurlijk wel iets makkelijker met de poule vorig jaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
We moeten 3.421 punten inlopen op Oekraïne. vorig jaar liepen we ±1.5 in en het jaar ervoor ±4
Is te doen dus![]()
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Heeft iemand een samenvatting/de goals van AZ? Kan ze nergens vinden..
Edit: Hier gevonden http://eredivisielive.nl/(...)ing-az-aalesund.html
[ Bericht 56% gewijzigd door Thas op 26-08-2011 03:05:08 ]Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ik ben benieuwd welke ze als pot2 team lotenquote:Pot 1:
Tottenham Hotspur (Eng)
PSV (Ned)
Atlético Madrid (Spa)
Sporting Portugal (Por)
Sporting Braga (Por)
Schalke 04 (Dui)
Dynamo Kiev (Oek)
Paris Saint-Germain (Fra)
FC Kopenhagen (Den)
AZ (Ned)
Anderlecht (Bel)
FC Twente (Ned)
Pot 2:
Fulham (Eng)
Besiktas (Tur)
Hapoel Tel Aviv (Isr)
Metalist Kharkiv (Oek)
Standard Luik (Bel)
Rubin Kazan (Rus)
Club Brugge (Bel)
AEK Athene (Gri)
Steaua Boekarest (Roe)
Udinese (Ita)
Athletic Bilbao (Spa)
Lazio (Ita)
Pot 3:
Red Bull Salzburg (Oos)
Maccabi Haifa (Isr)
FC Zürich (Zwi)
Odense BK (Den)
Lokomotiv Moskou (Rus)
PAOK Saloniki (Gri)
Birmingham City (Eng)
Stoke City (Eng)
Stade Rennes (Fra)
Austria Wien (Oos)
Rapid Boekarest (Roe)
Hannover 96 (Dui)
Pot 4:
Vorskla Poltava (Oek)
Wisla Krákow (Pol)
FC Vaslui (Roe)
FC Sion (Zwi)
Sturm Graz (Oos)
Maccabi Tel Aviv (Isr)
Slovan Bratislava (Slw)
Legia Warschau (Pol)
NK Maribor (Slv)
AEK Larnaca (Cyp)
Malmö FF (Zwe)
Shamrock Rovers (Ier)![]()
![]()
Was dit de 3-2?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:De Zwitserse voetbalclub FC Sion wordt mogelijk uit de groepsfase van de Europa League verwijderd. Daar heeft de UEFA de club voor gewaarschuwd. Sion stelde tegen Celtic een speler op die afgelopen zomer gehaald werd. Toen mocht de club echter geen transfers doen, waardoor die speler niet speelgerechtigd was. Celtic diende een officieel protest bij de UEFA in.
Sion kreeg in 2008 een transferverbod van een jaar opgelegd. Door allerlei beroepen werd die straf uiteindelijk in januari pas van kracht. Volgens UEFA-voorzitter Michel Platini was het opstellen van de nieuwe aanwinsten door Sion 'een duidelijke overtreding van het verbod'.
Sion wordt vandaag wel meegenomen in de loting, maar wordt mogelijk alsnog vervangen door Celtic. Volgens secretaris-generaal Gianni Infantino van de Europese voetbalbond neemt de tuchtcommissie voor de eerste wedstrijd in de poulefase van de Europa League op 15 september een beslissing daarover. De UEFA wacht eerst een uitspraak van de Zwitserse burgerrechter over de zaak af.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ja idd.. dat weten we nou wel. Europa League is what we want!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Eerst een kwartier geleuter over de cl loting![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
stream is bezig idd !Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
care?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:01 schreef Gamefan24 het volgende:
Internetuitzending loopt 1 seconde voorTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Gamefan24 het volgende:
Moet zeggen... ook zij mag er wezen![]()
![]()
DIe van de CL was beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Gamefan24 het volgende:
Moet zeggen... ook zij mag er wezenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Niemand pics van de dame van gister dan? Want opzich valt deze wel mee, ik zou er wel doen, dat is een ander verhaalTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
De UEFA beker is in principe een wisselbeker, hetgeen inhoudt dat de winnende club de beker tot de eerst volgende finale in zijn prijzenkast mag laten pronken en daarna de beker weer bij de UEFA moet inleveren. In plaats van de 15 kg wegende zilveren kunstwerk krijgt de winnende club van de UEFA een replica van de beker.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: