Sowieso heeft Lens dat toch altijd wel gehad. Niet teveel zeuren en zeiken en liggen enzo, maar gewoon doorvoetballen. Net als Ruiz trouwens.quote:
Als je al mijn posts gewoon zou zien, zou je moeten weten dat ik hier niet kom om te trollen maar om gewoon te discussiëren. Er zijn mensen die over die wave beginnen ja, en die krijgen meteen weer een reactie daarop. Het enige wat ik deed was daar even op inhaken dat de wave inderdaad sneu is met oog op de gebeurtenissen de laatste weken, meer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je mag er best iets van zeggen, maar het eerste dat je na de wedstrijd over de wedstrijd post, is enkel een opmerking over de wave en dat je het zeer zéér triest vindt. Dat, en in die bewoording keuze van smiley, komt op mij over alsof je het vooral post in een poging om te bashen en reacties uit te lokken. En dat vind ik altijd een beetje jammer.
Als ie had gemist dan had je grote kans dat de keeper alsnog een kaart had getrokken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Caland het volgende:
En als 'ie had gemist had iedereen lopen kankeren natuurlijk wegens een gebrek aan slimmigheid. Dat dan weer wel. Hypocrisie in het voetbal, gotta love it.
Was die keeper ook scheidsrechter dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ie had gemist dan had je grote kans dat de keeper alsnog een kaart had getrokken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Stiekem hoop ik dat Matavz niet komt, dan kan Labyad elke wedstrijd spelen.
Gewoon in de as.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Nja als ie zo blijft spelen welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Excuus. Moest zijn 'gekregen'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Was die keeper ook scheidsrechter dan?
Haha geen probleem.quote:
Ik vind hem al beter spelen dan het grootste talent van Nederland: Erikson.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als ie zo blijft spelen wel
Moskou, Kiev en Minskquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de loting
Benieuwd waar ik op vakantie ga
Wat?! Eriksen is op dit moment echt wel beter als Labyad, en waarschijnlijk in de toekomst ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind hem al beter spelen dan het grootste talent van Nederland: Erikson.
Ik vind Eriksen sowieso niet ZO'N groot talent. Labyad trouwens ook nog niet btw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met wat is hij beter dan? Ik heb de laatste paar wedstrijden gekeken van Ajax. Slechte passes en zijn schot is wel goed maar totaal geen kracht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat?! Eriksen is op dit moment echt wel beter als Labyad, en waarschijnlijk in de toekomst ook
Beter spelen, dit seizoen hé. Kan nog veranderen als een spits komt en Labyad weer 80 minuten mag zitten.quote:
Ja bij Labyad toch precies hetzelfde? dom bal verlies en niet echt sterk. Gister was ie goed, maar verder nog niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met wat is hij beter dan? Ik heb de laatste paar wedstrijden gekeken van Ajax. Slechte passes en zijn schot is wel goed maar totaal geen kracht.
Vind ik niet hoor, voor zo'n klein mannetje is hij moeilijk van bal te krijgen. Gaf trouwens ook een mooie assist met zijn linker zie ik nu. Ik zie een Ibi 2.0quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja bij Labyad toch precies hetzelfde? dom bal verlies en niet echt sterk. Gister was ie goed, maar verder nog niet.
Maar goed, krijgt dit jaar ook echt een kans, dus misschien word het beter. Maar Eriksen is echt wel beter (en nee dat zeg ik niet vanwege alle ajax supporters hier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |