Toen tegen RKC was de nummer laatst van Nederland. En moeilijk dat we het hadden. Dan was dit gewoon een verademing.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Gauner het volgende:
[..]
Niet overdrijven. We spelen tegen de nummer laatst van Oostenrijk..
Tuurlijk was de 2e helft lekker, maar even relativeren kan geen kwaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen tegen RKC was de nummer laatst van Nederland. En moeilijk dat we het hadden. Dan was dit gewoon een verademing.
Haha, ja dat is misschien iets teveel van het goeiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:05 schreef Gauner het volgende:
[..]
Tuurlijk was de 2e helft lekker, maar even relativeren kan geen kwaad.
Las op PSV netwerk ook al dat een spits niet nodig was omdat we Labyad hebben..
Ja, maar ik hoop niet dat Labyads goals ver in de schaduw komt te staan, wat dat was ook gewoon een heerlijk schot.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
omg die goal, zijn mensen nog steeds negatief over Lens? Ik zie Matavz vanaf daar niet scoren hoor, gewoon lekker 7 miljoen besteden in verdedigers.
Met een spits als Matavz had het voor rust al 2-0, 3-0 gestaan. Nu moesten Toivonene, Labyad, Lens, Mertens en Wijnaldum zelf de actie voorbereiden en afmaken. Met een speler als Matavz was het voorbereiden en de bal afleggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
omg die goal, zijn mensen nog steeds negatief over Lens? Ik zie Matavz vanaf daar niet scoren hoor, gewoon lekker 7 miljoen besteden in verdedigers.
Strootman niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toivonen, Mertens, Lens, Labyad, Wijnaldum en Bouma verdienen dikke voldoendes.
Ik meende het niet echt hoor, maar die bal zat er gewoon geweldig in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met een spits als Matavz had het voor rust al 2-0, 3-0 gestaan. Nu moesten Toivonene, Labyad, Lens, Mertens en Wijnaldum zelf de actie voorbereiden en afmaken. Met een speler als Matavz was het voorbereiden en de bal afleggen.
Ah sorry, dacht dat het serieus was. Want je bent niet de eerste waarvan ik het las, en die waren wel serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik meende het niet echt hoor, maar die bal zat er gewoon geweldig in.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:39 schreef Doublepain het volgende:
Was trouwens (waarschijnlijk) de laatste wedstrijd van Pieters, dat hoorde ik van Thijs op de radio.
eindelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Engelaar waarschijnlijk ook weg
Bron?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Engelaar waarschijnlijk ook weg
Ik heb een SCC op West, maar vandaag zat ik op O. Maar ik vind de sfeer bij de competitiewedstrijden op West beter dan wat ik vandaag proefde..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is nog altijd niet veel anders
Over het algemeen gaat het in de competitie, met SCC houders op Oost wel wat feller dan op West. Ik blijf er overigens dat qua sfeer de uitwedstrijden het mooist zijn. Europees al helemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een SCC op West, maar vandaag zat ik op O. Maar ik vind de sfeer bij de competitiewedstrijden op West beter dan wat ik vandaag proefde..
Maar goed deze wedstrijd zal geen goed vergelijkingsmateriaal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |