abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101151112
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Tyton keep, tamata, hutchinson.. de rest aanvallers :9
Moet lukken :P
pi_101151314
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Moet lukken :P
Ga er niet heen voor een lullige 1-0 natuurlijk :+
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:33:34 #53
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_101153767
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ga er niet heen voor een lullige 1-0 natuurlijk :+
Inderdaad, je moet gewoon over dit soort ploegen heenlopen. Zelfs als je niet helemaal 100% fit bent.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:59:08 #54
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101160835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Vind Nuytinck van NEC ook nog wel een aardige verdediger. Als Pieters vertrekt zitten we toch erg krap in de verdedigers. Al is 7 miljoen een prima bedrag. Geeft sowieso wat meer ruimte om voor Matavz te gaan, al is 7 miljoen voor Matavz ook meer dan genoeg...

Ik zou het doodzonde vinden als ze Pieters laten gaan. Er zijn nu al te weinig verdedigers, gaan ze er nog 1 verkopen ook.

"Ja maar we hebben ook geen spits! "
- Nee gek he? Moet je je geld maar niet steken in twaalf miljard middenvelders :')

dat beleid van Brands :')_!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_101161007
Pieters is dus weg...Matavs welkom. Vanavond 4-0 ?
pi_101161282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik zou het doodzonde vinden als ze Pieters laten gaan. Er zijn nu al te weinig verdedigers, gaan ze er nog 1 verkopen ook.

- Nee gek he? Moet je je geld maar niet steken in twaalf miljard middenvelders :')

Er moet op dit moment gewoon nog een goede spits bij. Als je daarvoor eerst een van je betere verdedigers moet verkopen, kom je ook niet veel verder inderdaad...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:31:59 #57
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101161410
quote:

[..]

Misschien dat Brands er stiekum een beetje vanuit ging dat er wellicht ook wel een club langs zou komen voor Toivonen... !?

Ik vind het trouwens tot dusver helemaal geen verkeerde beslissingen qua aankopen. Vrij goed zelfs. Ja, er moet een fatsoenlijke spits bij en achterin kan het wat beter, maar goed, als de rest van je spelers ook opeens allemaal 100% kansen gaan missen, dan krijg je het altijd moeilijk...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:36:32 #58
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101161521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:31 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Misschien dat Brands er stiekum een beetje vanuit ging dat er wellicht ook wel een club langs zou komen voor Toivonen... !?

Ik vind het trouwens tot dusver helemaal geen verkeerde beslissingen qua aankopen. Vrij goed zelfs. Ja, er moet een fatsoenlijke spits bij en achterin kan het wat beter, maar goed, als de rest van je spelers ook opeens allemaal 100% kansen gaan missen, dan krijg je het altijd moeilijk...
Dan nog, je moet toch inkopen wat je nodig hebt?
Als jij naar de supermarkt gaat en je hebt geen wasmiddel meer, maar koopt 2 dozen wasverzachter dan ben je toch ook niet goed bezig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PieAir
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:22:25 #59
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_101162627
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Is goed, geef ik meteen ff een "visite kaartje" aan je mee voor het geval dat ik jou uit het oog verlies als ik PSV met 3-0 zie winnen. O-)

edit: 2x mertens, 1x wijnaldum = mijn voorspelling. O-)
Hiii, ik ben Doggy43 van Fok! en diiiiiit is mijn kaartje!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:23:50 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101164349
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:36 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dan nog, je moet toch inkopen wat je nodig hebt?
Als jij naar de supermarkt gaat en je hebt geen wasmiddel meer, maar koopt 2 dozen wasverzachter dan ben je toch ook niet goed bezig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Strootman geen verkeerde keus wat betreft verdedigende middenvelder, vooral niet gezien al het gezeik afgelopen seizoen op Engelaar.

Mertens op links vind ik ook logisch.

En Wijnaldum is een jong en groot talent, kan op meerdere posities prima uit de voeten, en zoals gezegd misschien gehaald als mogelijke vervanger van Toivonen...

Zou ik andere keuzes gemaakt hebben in die positie? Misschien wel, maar ik vind de aankopen tot dusver een flinke versterking voor PSV.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:49:11 #61
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_101165125
De aankopen zijn allen logisch, als Toivonen en Engelaar binnen een week vertrekken. Het zijn alledrie goede spelers, waardige vervangers. Echter krijg je dan de discussie: hadden we niet eerst moeten verkopen voordat we gingen kopen? Hadden we niet eerst onze zwakste plekken eerst moeten versterken voordat we spelers haalden voor andere posities?

Ik denk dat dat te makkelijk en te kort door de bocht is om zo te roepen. De drie spelers waren beschikbaar, blijkbaar voor een prijs die PSV ervoor wilde en kon betalen. Als je ze dan wil hebben, kun je niet altijd wachten tot er eerst spelers verkocht worden. Dan zijn ze misschien vertrokken naar een andere club, worden ze duurder, raken ze geblesseerd. De transfermarkt is gewoon niet zo zwart-wit dat je alles maar chronologisch af kunt handelen. Nee, ik ben ook niet blij dat er nog geen spits en goede verdedigers zijn, maar ik kan het handelen wel begrijpen.

En in het beste geval vertrekken in ieder geval Engelaar en Bakkal (en wellicht Toivonen) nog en komen er nog een spits en een verdediger bij. Dan roept iedereen dat Brands prima werk heeft geleverd de afgelopen maanden. Het kan snel gaan in die laatste week. Ik verwacht overigens niet dat dit gaat gebeuren, maargoed als als...
pi_101165398
Zou Tyton keepen vanavond?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:02:10 #63
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_101165559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef huuuuuuuub het volgende:
Zou Tyton keepen vanavond?
Ik zou verrast zijn als hij onder de lat zou staan vanavond. Rutten kennende, zal hij wel het excuus gebruiken dat de verdediging niet stabiel is met Hutch erin. Net zoals hij zondag deed met debutant Derijck.
pi_101166349
Hij moet hem toch een keer gaan opstellen. Eerst is het excuus dat ie pas 2x getraind heeft, daarna idd dat hij geen twee debutanten tegelijk in de verdediging wil opstellen, dus ben benieuwd wat voor lame excuse Rutten vanavond weer heeft.
pi_101168537
Hopelijk scoort PSV snel vanavond, dan komt het wel goed. Als het zo'n matte partij wordt als vorige week in Oostenrijk, dan verwacht ik een lange avond :% .
pi_101168746
Zoals vaker wordt gezegd; vertrek Pieters = Tshimanga halen. Dan zit hij niet eens in het vaarwater van de transfer met Matavz, want die miljoenen zijn nog over van de transfers van Afellay en consorten. Dan zitten we nog ruim in de groene cijfers en kan er zelfs in de winterstop nog wat worden gehaald.

quote:

Dzsudzsak voor de hoofdprijs verkopen, Mertens en Strootman kunnen strikken, op het juist moment toeslaan en Wijnaldum voor een lage prijs bij Feyenoord wegkapen. Leg anders even die :') uit?
Dit, dus.
pi_101169088
wat gebeurd er als PSV vanavond verliest?
pi_101169106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef OmniRocket het volgende:
wat gebeurd er als PSV vanavond verliest?
dan liggen ze eruit? Moeilijk he :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101169127
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

dan liggen ze eruit? Moeilijk he :')
Ja... maar daarna? Rutte weg?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:01:25 #70
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101169811
quote:
5s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:29 schreef Buitendam het volgende:
Zoals vaker wordt gezegd; vertrek Pieters = Tshimanga halen. Dan zit hij niet eens in het vaarwater van de transfer met Matavz, want die miljoenen zijn nog over van de transfers van Afellay en consorten. Dan zitten we nog ruim in de groene cijfers en kan er zelfs in de winterstop nog wat worden gehaald.

[..]

Dzsudzsak voor de hoofdprijs verkopen, Mertens en Strootman kunnen strikken, op het juist moment toeslaan en Wijnaldum voor een lage prijs bij Feyenoord wegkapen. Leg anders even die :') uit?
omdat psv sinds de winterstop al een spits zoekt en er maar 5 verdedigers zijn waarvan er dan nog 1 verkocht wordt.

Wat ga je dan middenvelders kopen?
PieAir
pi_101169987
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef jpg97 het volgende:

[..]

omdat psv sinds de winterstop al een spits zoekt en er maar 5 verdedigers zijn waarvan er dan nog 1 verkocht wordt.

Wat ga je dan middenvelders kopen?
Jij weet helemaal niet wat er nog binnenkomt of vertrekt. Transferperiode is nog open. Als deze gesloten is en Brands met tekst en uitleg komt over het getouwtrek tussen hem en andere clubs over spelers, dan kun je een mening vormen over zijn handelen. Tussentijds gezeur over 'het beleid'. Probeer te beseffen dat jij en ik niet alles kunnen weten en zien wat er binnenskamers gebeurt.
Dit, dus.
pi_101171318
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Ja... maar daarna? Rutte weg?
Lijkt me sterk.. dat PSV verliest en dat dan vervolgens de Minister President zijn ontslag aanbied bij de koningin.. :')
pi_101175216
Waarom niet gewoon die 5 miljoen betalen voor MeH ? Dan hebben we toch een goeie spits
pi_101175221
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik denk dat Nike hoofdkantoor daar zit
Hilversum.
pi_101175349
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vind Strootman geen verkeerde keus wat betreft verdedigende middenvelder, vooral niet gezien al het gezeik afgelopen seizoen op Engelaar.

Mertens op links vind ik ook logisch.

En Wijnaldum is een jong en groot talent, kan op meerdere posities prima uit de voeten, en zoals gezegd misschien gehaald als mogelijke vervanger van Toivonen...

Zou ik andere keuzes gemaakt hebben in die positie? Misschien wel, maar ik vind de aankopen tot dusver een flinke versterking voor PSV.
Ja tuurlijk, je mag toch hopen dat dure en redelijk ervaren Eredivisie-spelers een versterking zijn voor PSV? Anders zou het nóg erger zijn om ze te halen. Maar er worden spelers gehaald voor veel geld, die niet zo zeer in het systeem passen en (nog veel erger) niet eens op de plaatsen waar de belangrijkste prioriteiten liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')