GFTDMM!quote:
Waar is die tool ook weer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Maarmaar lezzer, waren de Dottirtopics niet sneller
ja, dat wilde ik nog zeggen, maar dat durfde ik niet meer ivm de lapoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Maarmaar lezzer, waren de Dottirtopics niet sneller
Alanya ga ik niet heen, maar ik zoek nog wel wat voor de kerstvakantie (zonbestemming).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Naar Alanya of naar Kaapverdië?
Heb je al gegoogled?
editfunctie... deed ik ook... dacht dat er nog 2 moesten.. moest er ineens nog maar 1 wegens de Alanya postquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, dat wilde ik nog zeggen, maar dat durfde ik niet meer ivm de lap
[..]
Alanya ga ik niet heen, maar ik zoek nog wel wat voor de kerstvakantie (zonbestemming).
Nou kom es langs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus stelletje rijke kutdinkies.
Echt, was ik maar lesbionic.
heb je alles gemist???quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik knipper 2 keer met m'n ogen en jullie zijn al 2 topics verder
wonderlijk iddquote:
Ja. Nee joh. Ik zou helemaal wax on wax off zijn.quote:
Ik weet dat je het lief bedoelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
We steken er ten slotte veel moeite in!quote:
Hoeveel vingers stak ik op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb alles netjes gelezen, jullie mogen me overhoren
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoeveel vingers stak ik op?
Je middelvinger was het toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoeveel vingers stak ik op?
Editen in een topiceind staat garant voor weinig lezers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
editfunctie... deed ik ook... dacht dat er nog 2 moesten.. moest er ineens nog maar 1 wegens de Alanya post
Wie is vinnie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb alles netjes gelezen, jullie mogen me overhoren
het was dan ook een eennalapohuntquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Editen in een topiceind staat garant voor weinig lezers.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat deed die man nu als beroep? Kattebakleger
Ja wat wil je daar nou eigenlijk mee zeggen pop....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef Blue-eyes het volgende:
want meestal is het een ander die de topics sluit (ik noem even geen namen voor mijn eigen veiligheid).
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Vinnie heeft Vanyel op haar vingers getikt![]()
En ze had helemaal niets gedaan, want meestal is het een ander die de topics sluit (ik noem even geen namen voor mijn eigen veiligheid).
Waarom voel jij je aangesprokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja wat wil je daar nou eigenlijk mee zeggen pop....
Ik had het echt heel erg voor Vanyel opgenomen anders hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:19 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken
quote:Deze burcht moet je gezien hebben omdat je deze burcht gezien moet hebben, maar persoonlijk vind ik de andere dingen mooier want die zijn beter bewaard gebleven.
Wil je wat boeken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Volgens mij ook![]()
Hebben die lui ook een website of zoiets? Ik ben wel benieuwd of ze er nog zitten of dat ze inmiddels weer gezellig op de camping aan het darten zijn
Ik vind dat dan zieligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Vanyel het volgende:
OMG. Ze geeft een rondleiding door een burcht.
[..]
http://www.tra-travel.com/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Volgens mij ook![]()
Hebben die lui ook een website of zoiets? Ik ben wel benieuwd of ze er nog zitten of dat ze inmiddels weer gezellig op de camping aan het darten zijn
Jammer, de website is uit de lucht. Of de telefoonlijn in het echte Turkije is weer eens kapotquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
http://www.tra-travel.com/
Via http://www.ikvertrek.nl/emigranten-profiel/riep.
dat was idd weer een erg lekkere afsluiterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:31 schreef Nirak het volgende:
Ziva was weer geil bezig, zoals ze die andere vrouw tegen de grond werkte
[ afbeelding ]
Ik was gewoon traag. Het gaat hier ook best snel voor niet-desktop.quote:
Tegen de tijd dat ik (via mn foon) heb gereageerd is het eigenlijk al achterhaald vanavond... Maar ik ben ambtenaar, dus kekker rolbevestigend traagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was gewoon traag. Het gaat hier ook best snel voor niet-desktop.
Ja, ik begon me al te schamenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef lezzer het volgende:
Ik sta nog steeds bovenaan zie ik
Dat biefstukje.
Iemand "dat biefstukje komt dan klaar".
Jij bent gewoon supergoed qua multitaskenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je mijn twee accounts samen pakt heb ik echt geen leven. Of zo lijkt het tenminste....
hahahahahahahahahaquote:
Thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon supergoed qua multitasken
Ja, pb vanitas evenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef wonderer het volgende:
We zijn wel heel veel trouwe posters kwijtPB'tje sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zat ook al te kijken. 220 minutenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:43 schreef Nizno het volgende:
vorig topic is de derde in de rij van de snelste.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef Blue-eyes het volgende:
Mijn lief is zojuist met een busje opgehaald
scores zijn exclusief laatste topic.. dus daar staat hij niet in.quote:
Denk dat de laatste nog niet wordt meegenomen.quote:
ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt erger dan het is (hoop ik)
Deze ambtenaar knalt gewoon lekker door hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik (via mn foon) heb gereageerd is het eigenlijk al achterhaald vanavond... Maar ik ben ambtenaar, dus kekker rolbevestigend traag
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Nee joh. Ik zou helemaal wax on wax off zijn.
En als ik het zou proberen, dan opElies
Ze krijgt een beurtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt erger dan het is (hoop ik)
En jij zit hier?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Ja, pb vanitas even
Zeg sneaky incrowdgrapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Hij was niet de enigequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die ging lopen uit deze reeks vanwege mij geloof ik.
Ik heb 2 liefjes, degene waar ik het nu over heb heeft 2 wielen. Het andere liefje heeft 2 andere leuke.... uh... dingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
En jij zit hier?
Ik snap nu pas dat jullie gezien hebben hoeveel minuten er voor dat vorige deel stond
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deze ambtenaar knalt gewoon lekker door hoor.
Hoezo dan met het busje? Blijft ze de nacht slapen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik heb 2 liefjes, degene waar ik het nu over heb heeft 2 wielen. Het andere liefje heeft 2 andere leuke.... uh... dingen
De motor staat er in...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo dan met het busje? Blijft ze de nacht slapen?
Ik ben ook een poosje weggebleven omdat we steeds met elkaar in de clinch lagen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh?
Nou eerlijk gezegd zaten er hier toch alleen maar nichten, hetero's en 1 pot.
Vandaar die andere naamquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die ging lopen uit deze reeks vanwege mij geloof ik.
Ik volg het wel, ik vind het alleen vreemd.quote:
Ja, dat snap ik, maar een motor kan rijden dus waarom dat busje.quote:
Ik werd gestalked en bedreigd door een bepaalde foktrollquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Vandaar die andere naam
Zo vervelend ben je toch niet?
Omdat ze anders naar huis moet lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar een motor kan rijden dus waarom dat busje.
Alleen als ze haar best doet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Vandaar die andere naam
Zo vervelend ben je toch niet?
Ja, daarom vroeg ik me dus af of hij 's nachts bleef.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat ze anders naar huis moet lopen.
Nou, als het langer dan een uur zou duren zou ik dat al de moeite vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik me dus af of hij 's nachts bleef.
http://m.binnenlandsbestu(...)mbtenaren.8868.lynkxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef Vanyel het volgende:
Wie is men en waarop is dat vertrouwen gebaseerd?
Ik word bij mijn garage altijd naar huis gebracht en opgehaald. Ik weet niet hoe het in NL gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, als het langer dan een uur zou duren zou ik dat al de moeite vinden eigenlijk.
Het bedrijf dat mijn motor een beurt gaat geven haalt hem gratis en voor niks op en komt hem ook weer terugbrengen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar een motor kan rijden dus waarom dat busje.
Ik begrijp het motor-verhaal, maar niet dat andere.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht dat ie gewoon kapot was.
En ik denk dat skunk en ik het over iets anders hadden
Jij bent gewoon een pohunter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef lezzer het volgende:
ik post ook vaak dubbel na elkaar, en zo kom ik aan een hoge postcount
Doe eens quoten dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
En ik denk dat skunk en ik het over iets anders hadden
Kijk, nou snap ik het, dank je welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Het bedrijf dat mijn motor een beurt gaat geven haalt hem gratis en voor niks op en komt hem ook weer terugbrengen.
Dat waar Wonderer en ik het over hebben in cryptische taal?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik begrijp het motor-verhaal, maar niet dat andere.
Foei voor de trolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik werd gestalked en bedreigd door een bepaalde foktroll
Jup.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat waar Wonderer en ik het over hebben in cryptische taal?
Het zou vast nog erger zijn als ze erop zouden wegrijden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef Blue-eyes het volgende:
Maar het is dan net of je je kind afgeeft![]()
Tenminste, ik kan me voorstellen dat dat voor een moeder zo moet voelen.
Pas maar op, weet niet of vinnie dat wel oke vindtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef lezzer het volgende:
ik post ook vaak dubbel na elkaar, en zo kom ik aan een hoge postcount
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef Blue-eyes het volgende:
Maar het is dan net of je je kind afgeeft![]()
Tenminste, ik kan me voorstellen dat dat voor een moeder zo moet voelen.
Hoelang heb je eigenlijk garantie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het alleen erg om mijn kind af te geven als ze kapot is.
Gelukkig is ze nog maar 1x kapot geweest en dat was maar eventjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het alleen erg om mijn kind af te geven als ze kapot is.
Die van jou of die van mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Gelukkig is ze nog maar 1x kapot geweest en dat was maar eventjes
Die van jou.quote:
Dat weet je natuurlijk echt nooit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef lezzer het volgende:
Wat zou zij er nou van vinden eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doemdenker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het er wat uitzien als een door een pedosexueel ontvoerd underaged meisje...
Hoi. DP. Have we met?quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Er viel een spin naar beneden, precies tussen de tweeling. Zij zit verstijft van angst en hij probeert haar te helpen.
Dat zie ik in die foto
DP.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
-14 oktober zit ik om de hoek bij Vrolijk te studeren, dus dan kom ik wel even langs.
Denk dat alle ouwetjes naar bed zijn voordat dit vol is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef Nirak het volgende:
Slaap lekker dames en heren
Deze is ook vol als ik morgen wakker ben?
Was dat gesprek tussen haar en d'r zoon? Of jou en haar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef wonderer het volgende:
Bij de spijkerbroeken was een moeder voor haar zoon aan het shoppen.
"These aren't gay, are they?"
"Well... I wear them..."
"Good."
"I'm gay."
"I love you."
En ik heb een nieuwe spijkerbroek voor $15... maat 32 en hij zit niet belachelijk strak
Tussen mij en haar, zoon was er niet bij. Die moest het zelf maar uitzoeken als ze met de verkeerde thuiskwam.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Was dat gesprek tussen haar en d'r zoon? Of jou en haar?
Ik wilde nog roepen "waar is Bakfiets".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik doe godverdomme een paar uur niet mee en de pleuris breekt uit.Anderhalf topic gemist.
quote:
Ja!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:20 schreef lezzer het volgende:
Wat hebben jullie toch een zwaar leven eigenlijk, als je zo de dag al begint
QFTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja!
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n ramp meer als ik er eenmaal ben. In het algemeen hou ik gewoon meer van thuis vegeteren dan van het leveren van een nuttige bijdrage aan de maatschappij.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:36 schreef wonderer het volgende:
Oh, de fotosoeps van Rosetta Stone soms
Kut voor je, DPLijkt me helemaal niks, een rotbaan of bij een rotorganisatie.
Tihihih ja! En dat!! Ik ervaar het dus ook nooit als "nuttig". Ik ben me er constant van bewust dat echt niemand er wakker van zou liggen als mijn bedrijf niet meer zou bestaan. Dat het geen fuck uit maakt, in het grotere plaatje. En dat iedereen dan doet of het echt allemaal van levensbelang is, maakt het allemaal nog belachelijker imo...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja!
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n ramp meer als ik er eenmaal ben. In het algemeen hou ik gewoon meer van thuis vegeteren dan van het leveren van een nuttige bijdrage aan de maatschappij.
Volgens mij zijn we hier een groente(n)kraam bij elkaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:36 schreef Vanyel het volgende:
Maar dat is bij mij natuurlijk anders. Ik benquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tihihih ja! En dat!! Ik ervaar het dus ook nooit als "nuttig". Ik ben me er constant van bewust dat echt niemand er wakker van zou liggen als mijn bedrijf niet meer zou bestaan. Dat het geen fuck uit maakt, in het grotere plaatje. En dat iedereen dan doet of het echt allemaal van levensbelang is, maakt het allemaal nog belachelijker imo...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus bij jou zijn ze het er allemaal over eens?
quote:
ik ben net wakker.. vertrek pas over een uurquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Wat vertrek jij fijn laat. Dat wil ik ook weer.
ik heb besloten dat ik meer reistijd wil....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:51 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar jij moet ook laat werken, dat telt niet. Ik wil vooral minder reistijd.
oh, nou ja, dat zei je er toch niet bij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:51 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar jij moet ook laat werken, dat telt niet. Ik wil vooral minder reistijd.
Iets met veel cijfertjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:04 schreef lezzer het volgende:
Dat zou ik nou wel eens willen weten, wat jij eigenlijk doet voor de kost.
Niet dat ik het zelf ga posten hier, maar toch...
Ja maar het is leuker gewordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:37 schreef lezzer het volgende:
ik ook
Zit jij nou nog bij die rare job waar je het eigenlijk niet zo leuk vond?
Wel fijn. Ik wil soms statusupdates maken over mijn transitie maar niet iedereen is daarvan op de hoogte. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:42 schreef skunkasaur het volgende:
Proost
Trouwens:
http://www.nu.nl/internet(...)acyinstellingen.html
Hoe Google+ van ze.
Ik las het net op Frankwatching ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:42 schreef skunkasaur het volgende:
Proost
Trouwens:
http://www.nu.nl/internet(...)acyinstellingen.html
Hoe Google+ van ze.
Nou hee maar ik heb al een week geen last gehad van steekmuggen! Dus!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:46 schreef lezzer het volgende:
En gadverdamme Skunk, die wezens in jouw woonst
Nee, de rest van de straat ook niet lijkt me, als die beesten zich moeten voeden met muggen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou hee maar ik heb al een week geen last gehad van steekmuggen! Dus!
LOLquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, de rest van de straat ook niet lijkt me, als die beesten zich moeten voeden met muggen...
SPOILER: ff voor de goede ordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Maar ik dacht er niet aan net. En nu weer welquote:
Awwwwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:52 schreef skunkasaur het volgende:
Hier:
[ afbeelding ]
Niet meer bang?
Ja, dat ligt zo voor de hand dat ik er niet meer mee aan de slag hoef toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ik dacht er niet aan net. En nu weer welGa ik vannacht vast eng dromen.
Oh lezzer, laat hier je dromeninzicht eens op los: ik droomde vannacht dat ik in drag optrad in Australie.
We hebben nu één stuk land waarop vier gebouwtjes staan(huis, gastenhuis, schuurtjes) en er is net een contract getekend voor een stuk land met een veel groter huis, een stuk weiland, een schuur en een aardkelder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Huisjes?? Hoeveel huizen hebben jullie dan wel niet in Zweden?
En Skunk blijft toch ook als ze in Zweden is met ons ouwehoeren?
In looppas?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef lezzer het volgende:
Zo, de fysio heeft me een uur door het bos gejaagd
Ja, gewoon stevig doorlopen. Overigens gaat het om het gesprek hoor, maar ik wandel er graag bijquote:
quote:
In ieder geval niet de Air. Externe drive, wordt snel warm en maakt veel lawaai.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:44 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
![]()
Zeg hé technodykes.
Als je een macbook kon kiezen, gewoon, elke die er is. En je dan denkt, nou, die macbook pro lijkt me wel wat. Zou je dan liever een 2,8GHz i7 met 4 GB DDR3 RAM nemen, of een 2,3GHz i5 met 8 GB DDR3?
Of zou je voor een Air gaan?
Ik denk ongeveer hetzelfde. Werk nu al een tijdje met een Air (2011) en die fans beginnen heel snel toeren te maken. De CPU zit al snel rond de 70 graden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
In ieder geval niet de Air. Externe drive, wordt snel warm en maakt veel lawaai.![]()
Ik zou gaan voor de i5, maar dat is meer omdat ik merk dat er bij Windows laptops weinig verschil tussen de i5 en i7 is. Hij is af en toe ietsje sneller, maar over het algemeen is dat verschil miniem. Die 4 extra GB is dan een stuk handiger.
Maar dat ben ik dan, er zullen vast mensen zijn die het totaal niet met me eensch zijn.
De prijs was doorslaggevend, ik vind het belachelijk veel geld voor een laptop....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Nizno het volgende:
apple OS went supersnel. Zelfs mn ma kan er prima mee overweg. Dus dat is geen reden om apple af te wijzen... (ken zat andere redenen maar daar ging het niet over...)
Ik had ooit eens een fs desktop die met een kapotte harde schijf kwam. Ik had de kast opengemaakt om iets te bekijken. De helpdeskmevrouw beet me toe "dat mag u helemaal niet doen mevrouw!". Vroeg ik wie ze dacht dat de pc betaald had. Zij giftig johquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:35 schreef ElisaB het volgende:
Fujitsu Siemens Lifebook
Mijn laptops raken door intensief gebruik onbedoeld redelijk mishandeld. En de FS-laptops blijven het maar doenIk ben er echt aan verknocht
Bovendien: de helpdesk is briljant: ze helpen je namelijk echt! Dat is bij veel merken echt anders.
Dus: FS
Ik heb een Acer 771 en kan daar Chrome, adobe bridge+ps en nog andere dingen makkelijk op draaien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef wonderer het volgende:
Ik zit ook een beetje na te denken over laptops. Als ik ga verhuizen wil ik denk ik een laptop in plaats van desktop, met een dock om mijn scherm aan te koppelen als ik die nodig heb. Lichtgewicht en lange batterijduur zijn belangrijk en in ieder geval genoeg processor-kracht en geheugen om photoshop te kunnen draaien...
Een dock misschien niet, maar een port replicator denk ik toch wel, want als ik er echt op moet werken vind ik een volwaardig toetsenbord + muis toch wel prettig. En een beeldscherm kun je niet hotpluggen (toch?).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een Acer 771 en kan daar Chrome, adobe bridge+ps en nog andere dingen makkelijk op draaien.
En dat is dan al een oudje, ik denk dat je nu voor minder een gelijkwaardige of een betere hebt.
Een dock is niet echt nodig. Gewoon een extern beeldscherm met een kabeltje. Ik heb een 23" samsung scherm van 150 euro oid. Werkt prima. Even inpluggen.
If only she knew...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Dude, jullie zijn in ieder geval nog steeds mannen in een man's world. Wees blij geen vrouw te zijn hahaha![]()
Ik heb sowieso een laptopmuis, daar zit zo'n klein draadloos usbpikkie aan. En je kan ook een extern toetsenbord aansluiten hierop (sowieso een usb toetsenbord, daar zijn ook nog converters voor). En schermen kan je aansluiten terwijl de laptop aanstaat. Duurt een paar seconden, en dan is je beeldscherm geactiveerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een dock misschien niet, maar een port replicator denk ik toch wel, want als ik er echt op moet werken vind ik een volwaardig toetsenbord + muis toch wel prettig. En een beeldscherm kun je niet hotpluggen (toch?).
Maar goed, het is nu nog niet aan de orde en misschien neem ik wel gewoon mijn huidige desktop mee.
Ah. HDMI dan neem ik aan... Maar toch, da's best lastig, die verschillende dingen aansluiten steeds, een port replicator is gewoon 1 USB stekker en je hebt alles bij elkaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een laptopmuis, daar zit zo'n klein draadloos usbpikkie aan. En je kan ook een extern toetsenbord aansluiten hierop (sowieso een usb toetsenbord, daar zijn ook nog converters voor). En schermen kan je aansluiten terwijl de laptop aanstaat. Duurt een paar seconden, en dan is je beeldscherm geactiveerd.
Dat is waar. Maar een port replicator moet je er wel weer eventjes bijkopen. En ik weet geeneens of dat wel op alle laptops kan. Dat is volgens mij een dure zakelijke optie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah. HDMI dan neem ik aan... Maar toch, da's best lastig, die verschillende dingen aansluiten steeds, een port replicator is gewoon 1 USB stekker en je hebt alles bij elkaar.
Maar zoals ik al zei, ik ga er nog even over nadenken, ik heb nog even
quote:
quote:
True. Ik weet ook nog niet of het echt echt echt nodig is of niet. Als de laptop in kwestie maar HDMI-uitgang heeft, maar dat hebben de moderne tegenwoordig toch wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar een port replicator moet je er wel weer eventjes bijkopen. En ik weet geeneens of dat wel op alle laptops kan. Dat is volgens mij een dure zakelijke optie.
Het was dat of Blackyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef wonderer het volgende:
Een witte kat Moortje noemen.
Iyou!
Een vriend van me heeft z'n zwarte Lab Witje genoemd, ook leukquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me heeft z'n zwarte Lab Witje genoemd, ook leuk
Onze witte kat was doof en ik hoor 't wel vaker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat een schatjes!
En voordat je het vraagt: nee, ik wil ze niet adopteren![]()
Witte katten zijn toch meestal doof of blind? Of is dat een fabeltje?
Ligt eraan of het witte gebrek aan pigment is of gewoon een grote witte vlek is (dan hebben ze wel pigment alleen niet in het haar). Ze hebben pigment nodig om te kunnen horen dus pigmentloze katten zijn doof, maar niet alle witte katten zijn pigmentloos.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat een schatjes!
En voordat je het vraagt: nee, ik wil ze niet adopteren![]()
Witte katten zijn toch meestal doof of blind? Of is dat een fabeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |