Ach joh, stel je een gigantisch heel langzaam rondraaiende centrifuge voor waar een schuimparty met naakt vrouwen aan de gang is,quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef NanKing het volgende:
Niets.
Ik vind 'm leuk! Alleen ben ik iets te visueel ingesteld ervoor.
Dat was niet wat ik in mijn hoofd had, maar jouw plan klinkt beterquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ach joh, stel je een gigantisch heel langzaam rondraaiende centrifuge voor waar een schuimparty met naakt vrouwen aan de gang is,.
Pleonasmequote:Op zondag 8 oktober 2006 01:23 schreef Messenga het volgende:
De TT riekt naar doorgedraaide vrouwen.
Ik moest even nadenken wat dat ook alweer wasquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pleonasme
Ik dacht ik kop 'm even in
hihi, moeilijke woorden zo laat op de avond hequote:Op zondag 8 oktober 2006 01:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken wat dat ook alweer was
Maar je kopt naast.![]()
Zal ik jou dat eens leren dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
hihi, moeilijke woorden zo laat op de avond he![]()
Ja, wij vrouwen kunnen toch helemaal niet koppen gekkie.
Maar ik heb op dit moment maar 1 poot om mee te voetballenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Potje voetballen?
hihi, ik zei potje![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ik heb op dit moment maar 1 poot om mee te voetballen
Jij pervers meisje
Mijn linkervoet is nogal opgewonden met verband omdat er wondjes op mijn voet zitten door het wadlopen, dat deed ik namelijk de helft van de tijd op blote voeten. vrij kloten dus.quote:
Jeetje!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mijn linkervoet is nogal opgewonden met verband omdat er wondjes op mijn voet zitten door het wadlopen, dat deed ik namelijk de helft van de tijd op blote voeten. vrij kloten dus.
Nou, ik had wel schoenen, maar die bleken niet zo geschikt, ze waren nogal wijdquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jeetje!
Maar waarom ging je dan wadlopen op blote voeten?
Aww nou het beste met je voetjes dan maar zegquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nou, ik had wel schoenen, maar die bleken niet zo geschikt, ze waren nogal wijden da's kut
Hihi, ik zei wijd en kut in 1 zin
Maar je hebt vast geen verbandfobiequote:Op zondag 8 oktober 2006 01:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww nou het beste met je voetjes dan maar zeg.
Ik wil er wel een kusje op geven maar ik ben bang voor wondvocht en heb een voetenfobie!
hihi pervers mannetje
Nee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik mag mensen niet weltrusten wensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |