Ik had die TT al in mijn hoofd, maar het kwam toevallig zo uit dat ik hem dicht kon doenquote:
*LOL*quote:Op maandag 21 mei 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:
"I love it when a plan comes together"?(daar ben je wel oud genoeg voor toch?)
Ik snap de zin, maar het is ergens van dat ik zou moeten herkennen?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:
"I love it when a plan comes together"?(daar ben je wel oud genoeg voor toch?)
quote:
Ja, sorry, zo waren er nog 80duizend series.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
Maedel, schaam je!
Ja, ik vond 'm ook knap hoor...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
Knightrider ja... Ik vond David altijd wel een knappe vent om te zien toen... Nu denk ik, wat zag ik er ign in...
Ik geloof dat ik wat meer uitleg nodig heb.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
(1:34:48 PM) Aukje: vond het ook erg gezellig daar toen wij er waren
(1:34:54 PM) Aukje: heel ontspannen
(1:35:15 PM) Aukje: waren gistermiddag op tessa's verjaardag
Leuk, iemand die naar je luistert in plaats van 'r eigen verhalen kwijt wil. /sarcasm
Mhm. Ik was wat aan het tikken over gisteren maar zij kwam er dus met een rits zinnen doorheen. Ik had alleen nog maar gemeld dat het gezellig was geweestquote:Op maandag 21 mei 2007 19:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wat meer uitleg nodig heb.
A=mams?
ze typt Scheideggersysteem?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mhm. Ik was wat aan het tikken over gisteren maar zij kwam er dus met een rits zinnen doorheen. Ik had alleen nog maar gemeld dat het gezellig was geweest
Ik weet niet wat dat is, maar veel korte zinnen met enters ertussen.quote:
10 vingersysteem blind is dat.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar veel korte zinnen met enters ertussen.
Dat doe ik trouwens ook meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |