Mijn schoonmoeder heb ik wel ontmoet jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:18 schreef Blinky het volgende:
[..]
Heb je het niet onthouden of je haar wel- of nog niet ontmoet hebt? Of ontmoet je zoveel mensen dat je haar vergeten bent?
Spannend inderdaad! Heeft je partner jouw ouders al ontmoet?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef NanKing het volgende:
Terug vind pot
Ik heb 'm nog nooit gebruikt iigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
was zeker al een oud grapje?
-dit is iets dergelijks eigenlijk, maar dan wat verkapter-
Goed planquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit gebruikt iig.
Ik ga maar eens richting bed.
Weltrusten lieve mensen.
Was erg tof, mooi, leuk, geweldig etc.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef wonderer het volgende:
Was het leuk? foto's van de Opera gemaakt toevallig?
nou dan zal ik daar morgen wel eens een kijkje gaan nemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Vensterkijken, een waar genot.
Mijn ONZ topic. Van gisterenavond maar ik spam 'm hier lekker ook. Verveeldheid doet vreemde dingen me je.
Zo speciaal is het trouwens niet, dat topicquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan zal ik daar morgen wel eens een kijkje gaan nemen
want eerder heb ik geen tijd![]()
maar ik heb nu wel een nieuwe voeding in de PC dus de avonden vliegen weer voorbij![]()
daarom morgen ook pas een inhoudelijke bijdrage daar, als ik heerlijk braque ben na een avond ouderwets bierenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo speciaal is het trouwens niet, dat topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |