We houden het in de gaten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja ik zal vanavond eens het handige neefje gaan uithangen en gaan schroeven en zo en en een ander op een andere machine aansluiten om te testen![]()
dus als jullie daarna horen over een stroomstoring of zo in Oss weet dat dat mijn expirimenteerdrift te ver is doorgeschoten![]()
Het ligt er maar net aan hoe gezond je wil zijn. Ik heb wel iets nodig 's ochtends, maar je maakt mij niet wijs dat wanneer ik duidelijk geen trek heb ik een grote maaltijd, dat geforceerd eten dan gezond is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Uit het oogpunt van gezonde voeding en zo is het eigenlijk juist GEEN optie en wordt het ontbijt als belangrijkste maaltijd van de dag gezien
Sowieso lijkt het mij stug dat er 1 formule is die voor iedereen werkt. Het hangt af van je leefpatroon en je eigen lichaam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef NanKing het volgende:
Voedingsdeskundigen zijn er al lang op terug gekomen dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is.
Juistquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het mij stug dat er 1 formule is die voor iedereen werkt. Het hangt af van je leefpatroon en je eigen lichaam.
Lunchen is dan weer iets wat ik niet kan overslaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Juist.
Ken u zelve is de oplossing, denk ik zo.
Gewoon kijken wat voor jou het beste is. Ik vind lunchen bijvoorbeeld zwaar overrated ghehe.
ik ben ook een grote eter hoor in de ochtendurenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe gezond je wil zijn. Ik heb wel iets nodig 's ochtends, maar je maakt mij niet wijs dat wanneer ik duidelijk geen trek heb ik een grote maaltijd, dat geforceerd eten dan gezond is.
En soms komt het zo uit dat ik niet eet 's ochtends. Doorgaans red ik het dan ook nog wel..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben ook een grote eter hoor in de ochtenduren
maar een grote beker karnemelk en vers grapefruitjuice van Coolbest lukt me nog wel
Bovendien is dat ook een snel ontbijd want ja elke minuut tijdswinst in de ochtend betekend dat ik weer later me bed uit kan
heel heel vroeger had de postbank nog de melding giroblauw past bij jouwquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Blauw, blauw hemelsblauw, [Lesbeau] is die kleur van jou...
maar dat van mij is gebasseerd op Annie M.G. Schmidtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel heel vroeger had de postbank nog de melding giroblauw past bij jouw![]()
maar dat is ver voor jullie tijd![]()
geen ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
maar dat van mij is gebasseerd op Annie M.G. Schmidt.
Groningen dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh, dan weet ik waar je huis woont.
Idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Scary shit.
Ik zat toevallig op msn met een Groninger en hij zei dat het zo hard onweerde, vandaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Groningen dus
Dat klopt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Koala Lumpur, DA'S een end weg!
't Wordt nogal 'ns verschillend geschreven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
kuala lumpur daar in tegen is wel heel vet
12 uur vliegenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Koala Lumpur, DA'S een end weg!
Nopequote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Wonderer![]()
en hoe is het met de toegangsweg naar Arthur?
is die nog steeds geblokkeerd ?
Arme Arthur zit hij daar helemaal verstoken van de rest en iedereen te vereenzamen en te verpieterenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeMaar ik moet wel Gala een beetje herschrijven.
Gelukkig heeft hij Rutger nogquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Arthur zit hij daar helemaal verstoken van de rest en iedereen te vereenzamen en te verpieteren
laat het gordijn nog maar even hangen hoorquote:
Ik lees die tekst van jou, en dacht meteen aan ponyquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon even schreeuwen tegen 'm.
Hoi Wonderer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
Beetje wel he? Jammer...
Hoi blinky.
Hoi NanKingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef NanKing het volgende:
Het is idd stil hier.
Nou ja ik ben er weer.
Ja hoor het bevalt me goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi NanKing
Hoe bevalt het Mod-zijn tot nu toe?
Familiefeestje zondag van de kant van mijn schoonmoeder. Geloof niet dat ik die al heb ontmoet. Spannend...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi Wonderer.
Bijna weekend! Ga je iets leuks doen?
Heb je het niet onthouden of je haar wel- of nog niet ontmoet hebt? Of ontmoet je zoveel mensen dat je haar vergeten bent?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Familiefeestje zondag van de kant van mijn schoonmoeder. Geloof niet dat ik die al heb ontmoet. Spannend...
daar worden ze altijd geil van, en dat moet ik niet hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon even schreeuwen tegen 'm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |