ik heb gewoon problemen met het gezag en zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrolijk zijn, ze heeft mij beloofd niet te veranderen enzo!
Weltrusten vanitasdingest.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar slapen, trusten iedereen!
Dit lijkt sterk op heterodiscriminatie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:52 schreef Zwaffel het volgende:
trust me erik,je wil naief and nasty niet in een topic
zn post historyu is om te huilenik heb honger
ja,ik ben onverzadigdbaar
Zou vaker moeten gebeuren. Weten hetero's ook es hoe het voeltquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Dit lijkt sterk op heterodiscriminatie.
Ja, die stomme hetero's ook altijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou vaker moeten gebeuren. Weten hetero's ook es hoe het voelt
Je hebt helemaal gelijk lieve schatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Dit lijkt sterk op heterodiscriminatie.
k-weer denk ik...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:02 schreef NanKing het volgende:
Wat voor weer wordt 't vandaag?
Het was vanochtend een beetje druilerig..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:02 schreef NanKing het volgende:
En hoi jullie vroege vogeltjes.
hier in den helder schijnt de zonquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:02 schreef NanKing het volgende:
En hoi jullie vroege vogeltjes.
die zei zaterdagavond spontaan plof en ging op zwartquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:56 schreef wonderer het volgende:
Wat is er dan met stroeks pc'tje aan de hand?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zei zaterdagavond spontaan plof en ging op zwart![]()
Voeding stuk is eenvoudig te verhelpen. Maar het zou ook de mammaplank kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]klinkt als voeding stuk
gaat ie nog wel aan? Zo nee,ws voeding stuk
zou idd kunnen. Maar aannemelijker zou zijn de voeding. Only one way to find outquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voeding stuk is eenvoudig te verhelpen. Maar het zou ook de mammaplank kunnen zijn.
Ja Wende Snijder is tofquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegenwoordige muziek is inderdaad vrij veel waardeloos en een enkel tof nummer is moeilijk te vinden. Ik luister vooral dingen die niemand kent.
Oi va voi, Psapp, De-Phazz, Zero 7, Wende Snijder, KT Tunstall, Sufjan Stevens, Matt Costa.... en zo nog wel een aantal dingen.
Is niet aannemelijker hoor. Ook als je mammaplank voorgoed staakt krijg je de boel niet meer lopend..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:50 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zou idd kunnen. Maar aannemelijker zou zijn de voeding. Only one way to find out
maker
Je houdt het toch wel alleen bij dat blauwe kleurtje voor Moderator he, niet die tong blauw laten worden hoorquote:
Nouja, dat is toch gewoon een vertaling van motherboard?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:47 schreef NanKing het volgende:
Ik moet altijd gniffelen om het woordje 'mammaplank'![]()
.
Normaal gesproken heeft dat toch niet echt mijn voorkeur.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:00 schreef Zwaffel het volgende:
*burp. Pizzza op de vroege morgens is nog lang nie zo gek
mamaplankquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is niet aannemelijker hoor. Ook als je mammaplank voorgoed staakt krijg je de boel niet meer lopend..
mijne ook nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Normaal gesproken heeft dat toch niet echt mijn voorkeur.
Ja, dat weet ik maar ik vind het zo'n stom woordquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, dat is toch gewoon een vertaling van motherboard?
Haha, daar moest ik zelf ook al aan denkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je houdt het toch wel alleen bij dat blauwe kleurtje voor Moderator he, niet die tong blauw laten worden hoor![]()
denk ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]klinkt als voeding stuk
gaat ie nog wel aan? Zo nee,ws voeding stuk
jaartje of 3 tot 4quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:50 schreef Zwaffel het volgende:
hoe oud issie eigk? die computer he
maar dan moeten de lampjes het toch nog wel gewoon doen ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is niet aannemelijker hoor. Ook als je mammaplank voorgoed staakt krijg je de boel niet meer lopend..
geen piepjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar ik vind het zo'n stom woord.
Ik zeg overigens altijd heel L33T mobo.
Stroekie, gaat de pc totaal niet meer aan, of krijg je gewoon geen beeld?
Als je pc nog wel aan gaat maar geen beeld, krijg je dan nog piepjes te horen?
Geen ontbijt is ook een optie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mijne ook nietmaar ik had geen zin in gewoon brood,en de croissants waren op
Mjah, ik ook.. Maar dat is voor meer woorden.. We zijn het niet gewend om woorden te vertalen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar ik vind het zo'n stom woord.
Ook dat hoeft niet, want bij ATX wordt de voeding aangestuurd door de mammaplank. Het kan dus zijn dat er dan wel prik op staat, maar dat je toch geen lampjes ziet branden of activiteit ziet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan moeten de lampjes het toch nog wel gewoon doen ?
Nou ja ik zal vanavond eens het handige neefje gaan uithangen en gaan schroeven en zo en en een ander op een andere machine aansluiten om te testenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dat hoeft niet, want bij ATX wordt de voeding aangestuurd door de mammaplank. Het kan dus zijn dat er dan wel prik op staat, maar dat je toch geen lampjes ziet branden of activiteit ziet.
Uit het oogpunt van gezonde voeding en zo is het eigenlijk juist GEEN optie en wordt het ontbijt als belangrijkste maaltijd van de dag gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |