ik heb geen cameraquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan moet je ook de daad bij het woord voegen, en de jouwe in [HOMO] posten
scannerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik heb geen camera![]()
echt niet, zelfs niet in mijn telefoon
![]()
![]()
![]()
![]()
en om nou bij de appie m'n lul onder het kopieer-ding door te halen.![]()
![]()
Vraag dan even zo'n kassièretje om je even te helpenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:22 schreef Pony-Lover het volgende:
en om nou bij de appie m'n lul onder het kopieer-ding door te halen.![]()
![]()
I'm not so tough, I'll call your bluffquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
It isn't very difficult to see why
You are the way you are
Doesn't take a genius to realise
That sometimes life is hard
It's gonna take time
But you'll just have to wait
You're gonna be fine
But in the meantime
Come over here lady
Let me wipe your tears away
Come a little nearer baby
Coz you'll heal over
Heal over
Heal over someday
.
Ookal zo'n mooi nummerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
I'm not so tough, I'll call your bluff
and let you see, the side me
that wants you near and cries real tears
and needs someone to love
I'm not so tough
ik heb wel smaakquote:
Vingervlug heb ik gezien! Leuke film!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:23 schreef NanKing het volgende:
.... daarna komen; Affinity, vingervlug en dit jaar uitgekomen Nachtwacht.
bonjour!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:33 schreef Blinky het volgende:
[..]
Vingervlug heb ik gezien! Leuke film!!!
sorry dat ik zomaar tussendoor kom. Ik ben Blinky! Aangenaam.![]()
Tof!.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:33 schreef Blinky het volgende:
[..]
Vingervlug heb ik gezien! Leuke film!!!
sorry dat ik zomaar tussendoor kom. Ik ben Blinky! Aangenaam.![]()
'k Heb nochtans zat hedendaagse muziek waar geen breezah ooit van gehoord heeft, wat ook helemaal niet in die categorie muziek valt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:33 schreef Zwaffel het volgende:
Die muziek van tegenwoordig is breezah
Tegenwoordige muziek is inderdaad vrij veel waardeloos en een enkel tof nummer is moeilijk te vinden. Ik luister vooral dingen die niemand kentquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb wel smaak
greep uit mn collectie :
Shania twain
Ilse de lange
Bon Jovi
Phil collins
Sting
Mr mister
Die muziek van tegenwoordig is breezah
ik doel op ene rihana die een moord pleegt enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb nochtans zat hedendaagse muziek waar geen breezah ooit van gehoord heeft, wat ook helemaal niet in die categorie muziek valt.
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik doel op ene rihana die een moord pleegt enzo
Ik ken Julien Clerc en dan houdt het idd wel op!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:39 schreef Blinky het volgende:
Ik hou van Franse muziek. Maar dat kent bijna niemand![]()
Ik luister op 't moment Wende Snijder, en ook Michel Fugain wil ik wel eens luisteren. Datis het momenteel wel qua franse muziek.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:39 schreef Blinky het volgende:
quote:
Zoals Nicogé of Noir Désir?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:39 schreef Blinky het volgende:
neeeeeeh jullie nietquote:
Bankstraf?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
neeeeeeh jullie niet![]()
![]()
alleen mn eigen vent
die laat me voor de 800ste keer schrikkenkomt ie snakey binnen,en gaat ie keihard roepen
*hartverzakking heeft
Ja dat ken ik welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef Blinky het volgende:
Nicogé ken ik niet, Noir Désir wel. Michel Fugain uiteraard en Julien Clerc ook. Wende Snijder moet ik eigenlijk hoognodig eens naar luisteren.
Ik luister veel naar Bruel, Pascal Obispo, Louise Attaque. En Axelle Red. Mooie dame trouwens:
[afbeelding]
Trustequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef soapie het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Morgen gaat om 6 uur de wekker weer..![]()
Allemaal!!!
Wie wat waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
godsamme nan sinds wanneer ben jij bevlekt met het blauw virus?
Wel 'ns aanhalingstekens gebruikt bij opzoeken?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Bruel is ook tof. Mijn lerares Frans (tevens klotementor) luistert graag naar Patricia Kaas. Maar alleen door die naam al kan ik er niet serieus iets van opzoeken
.
Het is niet dat ik niks kan vinden, maar ik stoor me aan de naam zelfquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wel 'ns aanhalingstekens gebruikt bij opzoeken?
Vrolijk zijn, ze heeft mij beloofd niet te veranderen enzo!quote:
Dan moet je dat dus dan niet doen. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat je kunt sterven aan muziek uitproberenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niks kan vinden, maar ik stoor me aan de naam zelf!
Nee, ok. Maar je hebt wel gelijk, want eerst wilde ik niks van Sufjan Stevens weten, omdat ik de naam stom vond, maar nu heb ik een aantal nummers die echt super zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus dan niet doen. Het lijkt me niet dat je kunt sterven aan muziek uitproberen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patricia_Kaasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Bruel is ook tof. Mijn lerares Frans (tevens klotementor) luistert graag naar Patricia Kaas. Maar alleen door die naam al kan ik er niet serieus iets van opzoeken
.
Dat zong iemand toen ik in grope 8 zat (6 jaar geleden) alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef Zwaffel het volgende:we gaan 8sept naar de dikke lulband hier in den helder.
Greep uit hun songteksten :
heul voor mij welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zong iemand toen ik in grope 8 zat (6 jaar geleden) al. Heul geen nieuw liedje.
Waar ik ook even wat moeite mee had was de naam "gay life in dikanka - r. crumb's old time favorites", maar 't was toch de moeite waardquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar je hebt wel gelijk, want eerst wilde ik niks van Sufjan Stevens weten, omdat ik de naam stom vond, maar nu heb ik een aantal nummers die echt super zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |