inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef Sebasser het volgende:
Ehm >?
Stroekie?
Jij was toch diegene die drank liet overkomen ?
Ah, da's waar ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad
maar levering wordt pas in oktober 2006 in Nederland verwacht
Is er een minimale afname?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad
maar levering wordt pas in oktober 2006 in Nederland verwacht
Heeft al besteld enzo, en enen je bent te laatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is er een minimale afname?
Ik heb op zich wel interesse.
Ik was er op de laatste avond net op tijd bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef NanKing het volgende:
Oh.
Ik vergat het iedere keer te vragen.
Ik was er op de laatste avond net op tijd bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef NanKing het volgende:
Oh.
Ik vergat het iedere keer te vragen.
Stroekie had toch in zijn msn naam staan over wijn enzootquote:
Nee, het ging over lichaamsappen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stroekie had toch in zijn msn naam staan over wijn enzoot.
Daar gaat het over.
Wil je niet liever wat meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb alles gemist, ik ben moe, verslagen en moe. Hm. Rosé'tje zou er wel ingaan.
Nou, ok, twee glazen dan.quote:
En waar staat je tent?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kom maar halen, staat in me tent
Ik snapte het heus wel,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er op Fok! zoveel oversexte pubers zaten
Je mag mijn eten wel klaarmakenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snapte het heus wel,. Maar ik wist alleen niet wat ik er mee moest
![]()
.
We bestellen wel pizza.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je mag mijn eten wel klaarmaken
Dat eet ik al 4 dagenquote:
Dan halen we friet, Of Chinees. Of we eten brood.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat eet ik al 4 dagen
http://85.92.129.132/~Sebagger/Fok/DSC09583.JPG
Een kleine sfeerimpressie van gisternacht
Friet neh, Chineesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan halen we friet, Of Chinees. Of we eten brood.
Hij deed het bij mij ook niet, alleen wilde ik je niet kwetsen door het te zeggenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:01 schreef Sebasser het volgende:
Of deed ie het wel bij jou?
Dan ligt het aan opera ..
Ik trakteerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Friet neh, Chineesalleen zo duur
Ik ben Hetero, ik ben niet kwetsbaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij deed het bij mij ook niet, alleen wilde ik je niet kwetsen door het te zeggen.
Tuurlijk johquote:
Tuurlijk johquote:ik ben niet kwetsbaar![]()
Ah, nietsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef maedel het volgende:
* maedel stommelt binnen.
zo, daar ben ik weer![]()
weekje 30 graden gehad, ik heb begrepen dat het hier nogal pokkeweer is geweest, dus ik ben blij dat ik hier niet was![]()
Ik heb op vakantie "fluwelen begeerte" gelezen... Wow, wat een verhaal zeg.
Oh sorry, waar hadden jullie het over?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
[..]
Tuurlijk joh.
Welkom terug, en gelukkig heb je mooi weer enzo gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef maedel het volgende:
weekje 30 graden gehad, ik heb begrepen dat het hier nogal pokkeweer is geweest, dus ik ben blij dat ik hier niet was![]()
Hier is het anders ook warm weer geweest hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welkom terug, en gelukkig heb je mooi weer enzo gehad.
Yayquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef maedel het volgende:
Die andere? Heb je nog een aanrader?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Yay.
Vertel hoe was je vakantie.
Fluwelen begeerte.
Lees die andere boeken ook even dan.
Pitty naar Collegequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Die andere? Heb je nog een aanrader?
Ik heb ook Pitty naar College en Artemis op Jacht gelezen![]()
Megapulp, maar wel lekker op vakantie.
is al rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, da's waar ook.
Je zei dat je een paar extra zou bestellen toch ?
Dus ik wou graag een paar flessen rosé kopen
stuur maar een email naar adres uit profielquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is er een minimale afname?
Ik heb op zich wel interesse.
d'r blijven vast nog wel een paar flesjes over, dus als je interesse hebt Erik dan hoor ik het welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb alles gemist, ik ben moe, verslagen en moe. Hm. Rosé'tje zou er wel ingaan.
Mail onderweg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur maar een email naar adres uit profiel
kunnen we kijken of er een mouw aan te passen is
Gaat dat ook over Nan King? Ik bedoel, zijn het vervolgdelen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pitty naar College.
Ik zou de boeken trouwens in volgorde lezen.
Je hebt fluwelen begeerte nu gelezen, daarna komen; Affinity, vingervlug en dit jaar uitgekomen Nachtwacht.
Neen het zijn alle boeken van dezelfde schrijfster.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Gaat dat ook over Nan King? Ik bedoel, zijn het vervolgdelen?
Maar het is wel LesboLit?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen het zijn alle boeken van dezelfde schrijfster.
Affinity en Vingervlug spelen ook beide af in de Victoriaanse tijd.
Nachtwacht speelt zich af tijdens de 2de wereld oorlog.
Vast, want iedereen mag hier komen en moeilijk wordt er hier niet gedaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:44 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Zijn vreauwelijke mannen in dit topique op zijn plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |