Mijn schoonmoeder heb ik wel ontmoet jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:18 schreef Blinky het volgende:
[..]
Heb je het niet onthouden of je haar wel- of nog niet ontmoet hebt? Of ontmoet je zoveel mensen dat je haar vergeten bent?
Spannend inderdaad! Heeft je partner jouw ouders al ontmoet?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef NanKing het volgende:
Terug vind pot
Ik heb 'm nog nooit gebruikt iigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
was zeker al een oud grapje?
-dit is iets dergelijks eigenlijk, maar dan wat verkapter-
Goed planquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit gebruikt iig.
Ik ga maar eens richting bed.
Weltrusten lieve mensen.
Was erg tof, mooi, leuk, geweldig etc.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef wonderer het volgende:
Was het leuk? foto's van de Opera gemaakt toevallig?
nou dan zal ik daar morgen wel eens een kijkje gaan nemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Vensterkijken, een waar genot.
Mijn ONZ topic. Van gisterenavond maar ik spam 'm hier lekker ook. Verveeldheid doet vreemde dingen me je.
Zo speciaal is het trouwens niet, dat topicquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan zal ik daar morgen wel eens een kijkje gaan nemen
want eerder heb ik geen tijd![]()
maar ik heb nu wel een nieuwe voeding in de PC dus de avonden vliegen weer voorbij![]()
daarom morgen ook pas een inhoudelijke bijdrage daar, als ik heerlijk braque ben na een avond ouderwets bierenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo speciaal is het trouwens niet, dat topic.
Ook tofquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik alleen een nieuwe voeding van 24 euro![]()
Vond het net buiten heel lekker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef NanKing het volgende:
Het is wel fris hier in Rotterdam vind ik.
Maar zonnetje.
nou vanavond hebben jullie nog vrij af hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ook tof.
Dan kun je weer tof computeren 's avonds.
oei, nu ik dit zo lees krijg ik dan weer enorme trek in banketletterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:44 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb trek in warme chocolademelk met slagroom. En speculaaaaas!!!!
Twist! Ik heb je gemist, ik wist niet dat je op vakantie was, en ik dacht dat je ons gewoon had verlatenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeg Nan, waar ben jij dan mod tegenwoordig?
Je mist wat als je op vakantie bent.![]()
Neee, ik was alleen maar even naarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twist! Ik heb je gemist, ik wist niet dat je op vakantie was, en ik dacht dat je ons gewoon had verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |