Kom maar,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van de bloemetjes en de bijtjes.
" maar wat doen die dan?"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van de bloemetjes en de bijtjes.
mhawquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, alleen is ook maar alleen he.
Je hebt toch twee handenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, alleen is ook maar alleen he.
Neen. Krikken is hetzelfde als dat wanneer hij bij de buurman naar de slaapkamer verwdijnt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
" is dat hetzelfde als wat papa altijd doet? Als hij bij de buurvrouw de auto maakt?
Hij had er een ahndig gat in zitten in die hand, kan je ook jezelf leuk mee vermaken als man zijnde.quote:
" Maar ik snap je nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Krikken is hetzelfde als dat wanneer hij bij de buurman naar de slaapkamer verwdijnt.
Ja, ik heb daar weer niks aan hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij had er een ahndig gat in zitten in die hand, kan je ook jezelf leuk mee vermaken als man zijnde.
Neen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
" Maar ik snap je nietkun je het niet uitleggen dmv van plaatjes of gebaren? "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |